Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hyvänen aika miten aikuinen mies jaksaa jotain tankkipeliä

Vierailija
04.11.2013 |

pelata illasta toiseen, tuntitolkulla, ilman muuta elämää.. Äksyilee ja kiroilee siinä samalla kun ei mene putkeen.

Eikös tuo ole jo hyvä syy jättää 33v ukko?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset tietokoe pelit ovat sitä mistä nykyiset kolmekymppiset haaveilivat lapsuudessaan. Tässä tapauksessa kaikkein epärealistisimmista haaveista tuli totta:D

Vierailija
22/33 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHanaa että täällä on muitakin tankki-leskiä...:) Ei toi pelaaminen haitannut tässä määrin ennen lapsia, mutta nyt haittaa, koska olen varma siitä, ettei isän välttelevä käytös tee hyvää lasten kehitykselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 19:11"]

pelata illasta toiseen, tuntitolkulla, ilman muuta elämää.. Äksyilee ja kiroilee siinä samalla kun ei mene putkeen.

Eikös tuo ole jo hyvä syy jättää 33v ukko?

[/quote]

Miten yleensä olet sen kanssa päätynyt yhteen? Ei kai teillä lapsia sentään ole? Ukkos vaikuttaa peliriippuvaiselta.

Vierailija
24/33 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh. Ei se ainakaan minusta ole mitenkään tavatonta, että tuonkin ikäiset miehet pelejä pelaavat. Itse olen mieheni pelin aikaiseen kiroamiseen ja huutamiseen pikkuhiljaa tottunut, vaikka kovaa meteliä ja rumaa kielenkäyttöä vihaankin ylikainen. Minusta olisi hölmöä jättää pelkästään tuollaisen asian takia, jos taustalla ei ole mitään muita päätä vaivaavia asioita. I

Vierailija
25/33 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin palstailu, tuo harrastuksista kehittävin.

Vierailija
26/33 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan tällaisissa tapauksissa nainen itse spämmää koko vapaa-aikansa vauva-foorumille tai lueskelee jotain paskantärkeää lifestyle-blogia, ja sitten mussuttaa kun mies pelaa pari tuntia päivässä jotain tankkipeliä; "eiks sullakaan oo muuta elämää kuin toi peli?".

Vierailija
27/33 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelataan NHL-ä 3-4 tuntia putkeen.

Vierailija
28/33 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelataan NHL-ä 3-4 tuntia putkeen.

Vierailija
29/33 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelasin tänään viisi tuntia putkeen -pisu ja kahvipaussit Battlefield 4. Otin etäpäivän tän takia! Helposti jaksoin, nyt odotan, että muksut menee nukkumaan että voin jatkaa.

Hyvä Äiti 41v

Vierailija
30/33 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 63 ja huutelee v-ua ja muita kirosanoja tuntitolkulla kun pelaa tankkipeliä. Väittää että peliä "veivataan" ja ohjataan muualta kun koko ajan tulee häviöitä.

Ei kai se ole mahdollista? Tulen hulluksi kun kuuntelen joka päivä tuota raivoamista ja kiroilua. Jos olis hiljaa niin saisi pelata kaikessa rauhassa.

31/33 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei pelaa tietokoneella. Olen asiasta hyvin onnellinen. Käyttää tietokonetta työntekoon (on korkeasti pakattu IT-alan insinööri), tiedonhakuun ja sähköpostiviestintään.

Vapaa-aikansa käyttää omakotitalon erilaisiin hommiin, lentoharrastukseensa, kuntoiluun. Plus esim. lasten harrastuskuskailuihin.

En jaksaisi päivääkän katsella jotain teinipojan tasolle jäänyt wt-miestä, joka tuhlaa vapaa-aikaansa turhanpäiväiseen pelaamiseen (ja vielä päästelee jotain ääliöääniä...).

ps. En pelaa tietokoneella itsekään.

Opettele ensin kirjoitustaito ja tule sitten esittämään mielipiteitäs!    KORKEASTI PAKATTU IT-alan insinööri?

Tiesitkö että videopelaaminen on nykypäivän ammatti, millä voi tienata parhaimmillaan miljoonia?

Tämä on vain viimeisin uusi asia mitä on helppo pilkata, ja veikkaan että itse et vaan osaa niin muutkaan ei saisi nauttia tästä harrastuksesta?

Minä olen pelannut koko ikäni ja aion jatkaa hautaan asti ja minä alan korjaamaan tietokoneita ammatikseni, joten ime sinä kivee! Tämä on aina parempi kuin sortua alkoholiin ja päihteisiin.

Itse katselet aivan varmasti vain elämää ja salkkareita telkkarista mitkä on täyttä paskaa.

Vierailija
32/33 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tykätä peleistä jos osaisin mitään niistä pelata. Omassa nuoruudessa näitä ei ollut ja kyllä innostuin lasten kanssa pelaamaan pleikkarilla pelejä, joissa ei ihmeempää sorminäppäryyttä vaadittu, esim Crash Bandicoot. Se oli niin kivaa, kun pääsee sinne peliin ja voi edetä. Pelaavathan jotkut lentopalloa tai sählyä yms, siinäkin tulee se voittaminen ja onnistuminen, joista aivot tykkäävät.

Vierailija
33/33 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika. Muka aikuinen nainen ja katselee illasta toiseen salkkareita, temppareita ja mitä lie hömppää.