Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAROITUS! Omena-hotelleissa verisiä ruiskuja narkomaanien jäljiltä.

Vierailija
14.09.2020 |

Näin syksyisin keräätyvät hotelleihin kylmillä ilmoilla ja jättävät hiv-ruiskut ympäriinsä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perhe-jarkyttyi-helsinkilaishotelli…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kieltolaista ole hyötyä. Narkkarit pitäisi saada omille mestoille piikkiensä kanssa.

Vierailija
2/8 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena-hotellithan on tunnettuja bordelleja ja narkkareiden yöpymispaikkoja.

Vierailija
4/8 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varisverkoston nistit olleet liikkeellä.

Vierailija
5/8 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siivooja on pois tolaltaan, koska ei huomannut neulaa" - taitaa kyse olla ennemmin siitä, että on taas ollut se joku viisi minuuttia aikaa per huone, jolloin ihan pelkässä kiireessä ei ole huomannut.

Itse olen käynyt ulkomailla hotellissa, jonka sängyn alla oli käytetty kortsu. Kortsun kylläkin huomasi, kun seisoi keskellä huonetta. Ajattelin silloin, että aikamoinen puusilmä siivooja on ollut, jos nimenomaan ei ole huomannut koko kortsua mutta ottaen huomioon, missä kiireessä ne huoneet pitää siivota, niin varmaan ihan mikä tahansa on mahdollista.

Vierailija
6/8 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöpynyt Omenassa Turussa ja Tampereella, eipä ole tullut mitään ruiskuja vastaan. Ei itseasiassa mitään muutakaan ikävää käytöstä. Ei muuta halukkuuttani jatkossa yöpyä Ompussa.

Vierailija
7/8 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yöpynyt Omenassa Turussa ja Tampereella, eipä ole tullut mitään ruiskuja vastaan. Ei itseasiassa mitään muutakaan ikävää käytöstä. Ei muuta halukkuuttani jatkossa yöpyä Ompussa.

Miksi joku haluaa edes yöpyä tuollaisissa räkälöissä? Onhan niitä parempiakin hotelleja.

Vierailija
8/8 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sama olisi tapahtunut Jenkeissä, niin tuo perhe saattaisi saada 50 miljoonaa oikeuden kautta.

Suomessa mitä saa? Niin, ilmaisen omppu hotelliyön.

Sinänsä Jenkkien systeemi on parempi, ainakin pidetään huoli ettei näin tapahdu koska se johtaa isoihin ongelmiin. Suomessa ei ole mitään seurauksia, käytännössä, siksi voidaan perseillä.