Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisia naisia haukutaan aina rumiksi...

Vierailija
14.09.2020 |

...ja aasialaisia naisia kehutaan kauniiksi kun suomalaisille ovat tyypillisiä aasialaiset piirteet? Suomalaiset ovat ulkonäöllisesti kuin sekoitus Saksaa/Ruotsia/Baltian maita ja kaukoitää. Monella on vinot silmät ja raskaat luomet, korkeat poskipäät ja vaalea kuulas iho. Miksi se on suomalaisissa yhdistelmänä niin rumaa kun muissa kansoissa kaunista?

Kommentit (403)

Vierailija
221/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavia aasialaisia naisia näkee hyvin vähän missään mutta lihavia suomalaisia naisia on kadut ja tinderit pullollaan.

Mitä se sinua haittaa? Suomessa ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa ja ylipainoisia miehiä on yhtä lailla.

Haittaahan se suomalaisia miehiä jos meinaa pariutua, suomalaiset naiset turpoaa kuin pullataikina. Kun katsot vaikka ulkona liikkuvia ihmisiä niin hyvin vähän siellä näkee lihavia miehiä mutta lihavia naisia todella paljon.

Olen joutunut jättämään ruokia allergiasyistä pois ja laihdun koko ajan.

Ruotsalaiset miehet ovat osoittaneet kiinnostusta jo ennenkuin jätin noita ruokia pois eli onneksi me suomalaiset naiset jonnekin kelvataan.

Vierailija
222/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset miehet on pitempiä kuin suomalaiset ja tykkää, kun me suomalaiset naiset ollaan sopivan pituisia heille. 170 cm on kuulemma heille ihan hyvä naisen pituus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari-kolmekymppiset suomalaisnaiset haluavat näyttää kamalilta. Shokkiväriä hiuksissa, joista kuultaa tyvestä pitkä tummanvaalea juurikasvu. Nenässä rengas, lävistyksiä, tatuointeja ylävartalo täynnä. Tennarit jalassa, hametta tai mekkoa ei käytetä ellei sitten maihareiden kanssa välillä.

Harvassa maassa käytetään niin järeitä ripsienpidennyksiä tai kynitään itselle vääränväriset hiukset poikamaiseksi takuksi.

Jo naisellinen pukeutuminen ja hillitty parhaiden puoliensa korostaminen voisi toimia. On muutakin kuin meikittömät valjut kasvot tai goottilook.

Eihän toki tiettyä persjalkaisuutta sekään peitä,.mutta tennarit joka paikassa sitä puolestaan korostaa.

Ei minusta suomalainen nainen ole ruma, jos ei sitten tosiaan laittaudu näin. Paitsi tennarit ovat oikein hyvät ja mukavat, eikä niitä sovi morkata.

Rakennekynsillä ei pysty tekemään kotitöitä.

Olet lukenut haluamiasi asioita rivien välistä. En edes huomaa kynsiä tai niiden laittoa. Kritisoin vain lainaamani postaajan tavoin kynityn näköisiä hiuksia ym.

Vierailija
224/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari-kolmekymppiset suomalaisnaiset haluavat näyttää kamalilta. Shokkiväriä hiuksissa, joista kuultaa tyvestä pitkä tummanvaalea juurikasvu. Nenässä rengas, lävistyksiä, tatuointeja ylävartalo täynnä. Tennarit jalassa, hametta tai mekkoa ei käytetä ellei sitten maihareiden kanssa välillä.

Harvassa maassa käytetään niin järeitä ripsienpidennyksiä tai kynitään itselle vääränväriset hiukset poikamaiseksi takuksi.

Jo naisellinen pukeutuminen ja hillitty parhaiden puoliensa korostaminen voisi toimia. On muutakin kuin meikittömät valjut kasvot tai goottilook.

Eihän toki tiettyä persjalkaisuutta sekään peitä,.mutta tennarit joka paikassa sitä puolestaan korostaa.

Ei minusta suomalainen nainen ole ruma, jos ei sitten tosiaan laittaudu näin. Paitsi tennarit ovat oikein hyvät ja mukavat, eikä niitä sovi morkata.

Olet lukenut haluamiasi asioita rivien välistä. En edes huomaa kynsiä tai niiden laittoa. Kritisoin vain lainaamani postaajan tavoin kynityn näköisiä hiuksia ym.

Älä yleistä, minulla on pitkät hiukset, ei ole yhtään tatuointia eikä lävistystä eikä tule. Korvikset on. Vaatteita ostan aika usein, mutta en kalliita. Olen toimistotyössä ja käytän töissä omia vaatteita.

Mutta ruotsalaisille onneksi kelpaan. Hae jostain muusta maasta nainen niin saat haluamasi.

Vierailija
225/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä, minulla on pitkät hiukset, ei ole yhtään tatuointia eikä lävistystä eikä tule. Korvikset on. Vaatteita ostan aika usein, mutta en kalliita. Olen toimistotyössä ja käytän töissä omia vaatteita.

Mutta ruotsalaisille onneksi kelpaan. Hae jostain muusta maasta nainen niin saat haluamasi.

Ja olen 170 cm pitkä eli liian pitkä suomalaisille miehille.

Teen mitä tahansa ruokaa kotona ja ruotsalaisista miehistä se on hyvä.

Vierailija
226/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

Suomalaisnaisia pidetään rumina ulkomailla yksinkertaisesti siksi, että suomalaisnaiset eivät välitä koristautua miehiä miellyttävällä tavalla eli käyttää korkokenkiä, tuoda esiin parhaita puoliaan, pukeutua naisellisesti leninkeihin, pitämällä pitkiä hiuksia, ehostamalla itseään ja huolehtimalla siitä, ettei tule ylipainoa. Suomalaisnaisen raajat ei ole lyhyemmät, kuin Etelä- ja Keski-Euroopan naisilla, mutta suomessa käytetään litteäpohjaisia kenkiä ja pukeudutaan miesmäisesti, kun taas muualla sääreen lisätään pituutta ja linjakkuutta korkokengillä ja korostetaan uumaa, sekä lanteen, että rinnan kaarevuutta. Tämä ei ole oma mielipiteeni, vaan olen kuullut tämän ulkomaalaisilta miehiltä, joten turha riehaantua.

Idässä opetetaan ettei naisella ole muuta tehtävää kuin palvella miestään. Jostain syystä köyhissä oloissa ei haluta kannustaa opintojen äärelle vaan keskittymään alkaen 18 vuotiaasta löytämään varakas elättäjä. Unkarilainen opiskelijakaveri kertoi omista taustoistaan sekä motiiveistaan saapua opiskelemaan just tänne Suomeen. Aika surullista etteivät vanhempansa halunneet kannustaa oikein mihinkään järkevään, joutui motivoimaan itse itseään :/

Vierailija
227/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että en polta tupakkaa.

Vierailija
228/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

Suomalaisnaisia pidetään rumina ulkomailla yksinkertaisesti siksi, että suomalaisnaiset eivät välitä koristautua miehiä miellyttävällä tavalla eli käyttää korkokenkiä, tuoda esiin parhaita puoliaan, pukeutua naisellisesti leninkeihin, pitämällä pitkiä hiuksia, ehostamalla itseään ja huolehtimalla siitä, ettei tule ylipainoa. Suomalaisnaisen raajat ei ole lyhyemmät, kuin Etelä- ja Keski-Euroopan naisilla, mutta suomessa käytetään litteäpohjaisia kenkiä ja pukeudutaan miesmäisesti, kun taas muualla sääreen lisätään pituutta ja linjakkuutta korkokengillä ja korostetaan uumaa, sekä lanteen, että rinnan kaarevuutta. Tämä ei ole oma mielipiteeni, vaan olen kuullut tämän ulkomaalaisilta miehiltä, joten turha riehaantua.

Mua aina kehutaan kuinka kaunis olen. Olen asunut monessa maassa euroopassa.

Vierailija
229/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sinulla sitten ole muuta vikaa kuin joku kompleksi

Vierailija
230/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritisoijat ovat vaan kateellisia. Esim. aitoja blondeja on harvassa muualla.

Vierailija
231/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visuaalinen tarkkailija kirjoitti:

Ruotsissa yhdeksän naista kymmenestä on kaunis; Suomessa yhdeksän naista kymmenestä on ruma ja edes joka kymmenettä voi tuskin sanoa kauniiksi vaan enintään kohtalaisen näköiseksi. Aiavan tavalliset ruotsalaiset naiset lukeutuisivat Suomessa huippukauniiden joukkoon.

Tarkemmin läheltä katsottaessa kauniit naiset ovat Suomessa erittäin harvinaisia. Jonkin verran tietenkin jokaisessa nuoressa neidossa on nuoruuden kauneutta, mutta kun se katoaa pois, niin jäljelle jää pelkää rumuutta.  Kun saavut Ruotsiin Arlandan lemntoasemalle, niin muutamassa minuutissa näet enemmän naiskauneutta kuin Suomessa kymmenessä vuodessa. Ja kun palaat Ruotsita Helsinki-Vantaan lentoasemalle, niin vasstaan laahustavien ja lyllertävien naisien rumuus on kovin shokki ja masentavin asia kotiinpaluussa.

Tämä, siksi jäinkin tänne Ruotsiin.

Vierailija
232/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ei kelpaa suomalaisille miehille, selväksi on tullut.

Vierailija
233/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Suomessa kauniitakin naisia. Esimerkiksi Legenda joka oli Timen ja Voguen kannessa.

Vierailija
234/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ei kelpaa suomalaisille miehille, selväksi on tullut.

Valikoivasti luet tätä ketjua ja tietenkin uhriudut. Sen uhriutumisen suomalainen nainen kyllä osaa.

Vierailija
235/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi naiset ovat ihan mukiinmeniviä mutta ulkkarit ovat yleensä todella paljon paremman näköisiä

Vierailija
236/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
237/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ValoPallo kirjoitti:

Mua aina kehutaan kuinka kaunis olen. Olen asunut monessa maassa euroopassa.

Kiitos tiedosta Sohvi.

Vierailija
238/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole rumia syntyjään. Moni suomalainen nainen ja mies olisi paremman näköinen, jos laihtuisi. Tyylissä olisi myös monella parantamisen varaa. Jotkut suomalaisnaiset käyttävät myös itselleen liian tummia meikkejä, etenkin silmämeikkejä.

Vierailija
239/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan tosi huono yhdistelmä vaatimaton ulkonäkö ja ylimielinen luonne

Vierailija
240/403 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavia aasialaisia naisia näkee hyvin vähän missään mutta lihavia suomalaisia naisia on kadut ja tinderit pullollaan.

Mitä se sinua haittaa? Suomessa ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa ja ylipainoisia miehiä on yhtä lailla.

Haittaahan se suomalaisia miehiä jos meinaa pariutua, suomalaiset naiset turpoaa kuin pullataikina. Kun katsot vaikka ulkona liikkuvia ihmisiä niin hyvin vähän siellä näkee lihavia miehiä mutta lihavia naisia todella paljon.

Olen joutunut jättämään ruokia allergiasyistä pois ja laihdun koko ajan.

Ruotsalaiset miehet ovat osoittaneet kiinnostusta jo ennenkuin jätin noita ruokia pois eli onneksi me suomalaiset naiset jonnekin kelvataan.

Tästä tuli mieleen, että mikä lie siinä onkin, että jos minua joku suomalainen mies yrittää iskeä, se ei koskaan ole hääppöinen, mutta ulkomaalaiset sen sijaan ovat komeita.

En kai sitten kelpaa suomimiehille, mutta eipä tarvitsekaan, selvästikin parempi näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän