Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajat = Epäjumalia?

Vierailija
04.11.2013 |

Kuka tai ketkä täällä palvoo niitä niin paljon että avaa tietyistä bloggaajista monta ketjua per päivä??? Jokainen bloggaajan liike, ateria ja huonekalun vaihto on näillä hyvin tiedossa, varmaan osaisivat vastata että minä päivänä vuonna 2011 bloggaaja A tai B osti tietyn laukun tai takin! Häiritsevää ja pelottavaa stalkkausta suorastaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 18:35"]

Palvonnasta tosiaan kyse jos on näin että joku av-palstalainen tuntee bloggaajan laukkukokoelman yhtä hyvin tai paremmin kuin ehkä bloggaaja itse, ja osaa jopa luetella ne laukkumerkit ja vielä niiden mallinimet!

http://www.vauva.fi/keskustelu/3876701/ketju/paljonko_xenian_uusi_asunto_maksoi/sivu/3#comment25151496

[/quote]

tuo nyt on jo erityisen häiritsevää, hän tietänee jopa omistajan laukkujen sarjanumerot..... ellei satu sitten olemaan se omistaja itse.......

Vierailija
2/5 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino sanalla "epä"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne haluaa samat tuotteet kuin epäjumalilla, mutta heillä ei ole varaa ja sitten itkevät täällä että kun se ja se osti taas niin kallista =D

Vierailija
4/5 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että kyse on ennemminkin koko kansan pelleistä. Yleisö katsoo ja nauraa, välillä on hauskaa, välillä epätodellisen noloa, kukaan ei ota vakavasti.

Vierailija
5/5 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvonnasta tosiaan kyse jos on näin että joku av-palstalainen tuntee bloggaajan laukkukokoelman yhtä hyvin tai paremmin kuin ehkä bloggaaja itse, ja osaa jopa luetella ne laukkumerkit ja vielä niiden mallinimet!

http://www.vauva.fi/keskustelu/3876701/ketju/paljonko_xenian_uusi_asunto_maksoi/sivu/3#comment25151496

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi