Jaksaisitka joka aamu lähteä klo 7 jumppaan
tunniksi siis ja sitten töihin klo 9.00 , kotiin sitten viden maissa + kotityöt.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:38"]
Jaksaisin. Mutta elämäntilanteeni on erilainen. Herään aamulla viiden maissa, ruokin hevoset, ratsastan yhden hevosen,siivoan karsinat ja vien hevoset ulos. Seitsemältä menen tekemään aamupalaa ja herättelen koululaiset. Siitä päivä jatkuu vauvan ja 2v:n kanssa.
[/quote]
Monelta sä meet nukkumaan? Oletko niitä ihmisiä, jotka tarvitsevat unta noin 8 minuuttia vuorokaudessa? :)
[/quote]
Mulle tuli sama mieleen. Oikeasti superihminen jumppaisi ennen heppoja.:DD
[/quote]
Menen kymmenen aikaan nukkumaan. Olen ollut aina melko vähäuninen. Olen myös aamuvirkku. Eli ei tulisi kuuloonkaan että kuuden jälkeen illalla menisin jumppaan tms.
kävin vuoden verran jumpassa aamuisin ennen häitä. Olin siihen mennessä aina ollut vähän ylipainoinen ja tiesin jos en nyt laihduta, en näytä kauniilta hääpuvussa. Se motivoi tosi paljon ja hääpuku istui kauniisti.
No, nyt olen eronnut ja jumppaan joka toinen viikko joka aamu. Ex.n kanssa on lapset viikon aina kummankin luona ja kun lapset ovat ex.llä, jumppaan aina aamuisin. Jos en jumppaisi, tuntisin tosi nopeasti sen selässä, hartijoissa ja tietenkin kiloissa. Jumppakorttiin ei ole varaa, mutta on netistä poltettuja levyjä, joita aina aamuisin laitan päälle ja siinä samalla jumppaan. Toimii ja tehoaa.
No ehkä minä sitten ilmaisin asian väärin , koska tietysti liikunnasta tulee myös tykätä jos sitä jaksaa harrastaa. Käy myös kuntiksella, mutta se ei ole mun favorit. Minä pyöräilen myös, viikonloppuisin teen n.20-40km. lenkkejä. Talvella juoksen.
Viime lauantaina esim. oli aivan mahtava vetäjä ja sillon kyllä oli kivaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 14:24"]Mutta kyllä kunnon ylläpitäminen vaatii viitselijäisyyttä, en usko kukaan tykkää kuntosalilla rehmisestä muutenkaan, jumppatunnillakin sitä usein odottaa millonka tämä loppuu. Mutta ah mikä ihana tunne kun urakka on ohi! Tiedät tehneesi itsellesi hyvää. Mutta kyse onkin kunnon ylläpidosta ja omasta hyvinvoinnista. Ilmaiseksi, ilman mitään vaivaa, ei saa kyllä mitään. ap[/quote]
Mä ymmärrän sua täysin. Itse käyn pakosta ulkonäön takia ja suurin osa on samanlaista porukkaa kanssani. Välillä kun on valmiiksi huonotuulinen niin alkaa ärsyttämään jokainen ohjaajan käskytys ja varsinkin jos niitä kohdistuu itseesi. Personal trainer ei sopinut minulle ollenkaan. Minusta on naurettavaa että itseäsi nuorempi pikkuaikuinen alkaa jakamaan elämänohjeita. On olemassa myös jumppien vetäjiä joiden jumppiin ei mene kuin aivan pakosta johtuen heidän persoonastaan.
En haluaisi hikoilla aamulla ennen töihinlähtöä. Plus ei olisi aikaa tuollaiseen rytmiin. Nyt kun olen raskaana, unentarpeeseen on tullut pari tuntia lisää, eli nukun n. 12 tuntia yössä että jaksan. Aamuisin herään kuudelta, paitsi viikonloppuisin.
Pari kertaa viikossa joo, joka päivä en
Mua ei käskytys haittaa, mutta jos vetäjä ei oikeasti ole itse kamalan lahjakas ja jumppa on sellaista tönkköä tassuttelua, taikka liian lepsukas ote koko hommaan, taikka vaikka biisivalinta huono jne. niin sitten se homma ei kulje.
ap
Kamalin mahdollinen vetäjä olisi Ansku Bergström. Sen ääni on niin superärsyttävä että siinä alkaa ärsyttämään kaikki. Nyrkkeilyssä haluisin sen parikseni:DD
Vetääkö Anskukin jumppia? sen ääntä minäkin kyllä kavahdan. Ihme piipittäjä aikuinen nainen.
ap
35 jatkaa että todellakin nautin liikkumisesta! Jos en pääse ulkoilemaan ja harkkoihin niin "hypin seinille". Siinä mielessä ymmärrän mitä tarkoitat tuon hyvän olon suhteen. Liikkumisesta vaan tulee hyvä olo ja etenkin jos harkat/kisat ovat onnistuneet.