Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisitka joka aamu lähteä klo 7 jumppaan

Vierailija
04.11.2013 |

tunniksi siis ja sitten töihin klo 9.00 , kotiin sitten viden maissa + kotityöt.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:55"]Miten te olette noin anteeksi vaan, vähän laiskoja? mutta siis toki.. minähän herään n. klo 6.15 ja juon kahvit ja protskusjuoman, salilla olen 10 minuutissa, Sitten himaan suhkuun, syömään aamupala ja töihin, sinnekin menee matkoihin 15min. Kyllähän minä ehdin ku olen aamuvirkku. Kotona olemiseen jää kyllä ihan tarpeeksi aikaa. ap[/quote]

No, mä en todellakaan ole salilla 10 minuutissa heräämisestä. Tai jos olisin, en ainakaan siinä kunnossa että pystyisin siellä tekemään minkäänlaista hyödyllistä treeniä. Enkä aamuvirkku. 6.15 heräämällä ehdin tällä hetkellä ilman mitään salillakäyntejä töihin juuri juuri kasiksi.

Eikä se, etten tykkää täyteen ohjelmoiduista päivistä tarkoita sitä, ettenkö liikkuisi. Useampi tunti liikuntaa tulee harrastettua tavallisena päivänä. Oon ihan hyvässä kunnossa enkä varmasti grammaakaan ylipainoinen, vaikka tykkään myös siitä että mulla on täysin ohjelmatonta aikaakin kalenterissa, jopa useampia tunteja välillä. Mulle vaan tuollainen armeijamainen töihin-kotiin-äkkiä jotain ruokaa-salille-sitten onkin aika mennä nukkumaan että ehtii saada tarpeeksi unta palautuakseen -elämä ei sovi. Tulen siitä onnettomaksi. Joillekin se taas sopii (tai en tiedä, miksi kukaan pakottaisi itsensä muuten moiseen).

Vierailija
22/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ajattelinkin niin että ehkä vain 3 kertaa viikossa jaksan lähteä aamusta, muutoin käyn iltasella.

Olen myös huomannut saman, iltapäivälläkään ei väsytä kun on saanut kropan heti aamusta käyntiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:55"]Miten te olette noin anteeksi vaan, vähän laiskoja? mutta siis toki.. minähän herään n. klo 6.15 ja juon kahvit ja protskusjuoman, salilla olen 10 minuutissa, Sitten himaan suhkuun, syömään aamupala ja töihin, sinnekin menee matkoihin 15min. Kyllähän minä ehdin ku olen aamuvirkku. Kotona olemiseen jää kyllä ihan tarpeeksi aikaa. ap[/quote]

Sä olet se jumppien ärsyttävän tekopirteä joka luulee tietävänsä vielä kaikesta kaiken ja mielistelee vetäjiä.

Vierailija
24/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä mielisin lähteä jumppaan klo 7 aamulla, mun pitäis herätä viimeistään puoli kuudelta. Eipä oikein houkuttele. Oon varmaan laiska, kun en pärjää ilman 8 tunnin yöunia...

Vierailija
25/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ellen vaikka treenaisi johonkin kisaan, josta voisi saada palkintona miljoonan. Minulla aamuliikunta vaikuttaa juuri päin vastoin kuin ap:lla eli olisin iltapäivästä ihan älyttömän väsynyt.

Vierailija
26/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin joka aamu mutta 3-4 krt viikossa herään klo 6 salille. töissä 9 - 17

Vierailija
27/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:38"]

Jaksaisin. Mutta elämäntilanteeni on erilainen. Herään aamulla viiden maissa, ruokin hevoset, ratsastan yhden hevosen,siivoan karsinat ja vien hevoset ulos. Seitsemältä menen tekemään aamupalaa ja herättelen koululaiset. Siitä päivä jatkuu vauvan ja 2v:n kanssa.

[/quote]

Monelta sä meet nukkumaan? Oletko niitä ihmisiä, jotka tarvitsevat unta noin 8 minuuttia vuorokaudessa? :)

Vierailija
28/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä kunnon ylläpitäminen vaatii viitselijäisyyttä, en usko kukaan tykkää kuntosalilla rehmisestä muutenkaan, jumppatunnillakin sitä usein odottaa millonka tämä loppuu.
Mutta ah mikä ihana tunne kun urakka on ohi! Tiedät tehneesi itsellesi hyvää.
Mutta kyse onkin kunnon ylläpidosta ja omasta hyvinvoinnista. Ilmaiseksi, ilman mitään vaivaa, ei saa kyllä mitään.

ap

Vierailija
29/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:38"]

Jaksaisin. Mutta elämäntilanteeni on erilainen. Herään aamulla viiden maissa, ruokin hevoset, ratsastan yhden hevosen,siivoan karsinat ja vien hevoset ulos. Seitsemältä menen tekemään aamupalaa ja herättelen koululaiset. Siitä päivä jatkuu vauvan ja 2v:n kanssa.

[/quote]

Monelta sä meet nukkumaan? Oletko niitä ihmisiä, jotka tarvitsevat unta noin 8 minuuttia vuorokaudessa? :)

[/quote]

Mulle tuli sama mieleen. Oikeasti superihminen jumppaisi ennen heppoja.:DD

Vierailija
30/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kirjoitusvirheet.

ap

Vierailija
31/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 14:24"]Mutta kyllä kunnon ylläpitäminen vaatii viitselijäisyyttä, en usko kukaan tykkää kuntosalilla rehmisestä muutenkaan, jumppatunnillakin sitä usein odottaa millonka tämä loppuu. Mutta ah mikä ihana tunne kun urakka on ohi! Tiedät tehneesi itsellesi hyvää. Mutta kyse onkin kunnon ylläpidosta ja omasta hyvinvoinnista. Ilmaiseksi, ilman mitään vaivaa, ei saa kyllä mitään. ap[/quote]

Mä kyllä tykkään liikkumisesta, en odota, että se olisi ohi, mutten kuitenkaan olisi valmis tinkimään yöunistani jumppaamisen takia. Nukkuminen on todella olennainen osa hyvää fyysistä kuntoa.

Vierailija
32/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 14:24"]Mutta kyllä kunnon ylläpitäminen vaatii viitselijäisyyttä, en usko kukaan tykkää kuntosalilla rehmisestä muutenkaan, jumppatunnillakin sitä usein odottaa millonka tämä loppuu. Mutta ah mikä ihana tunne kun urakka on ohi! Tiedät tehneesi itsellesi hyvää. Mutta kyse onkin kunnon ylläpidosta ja omasta hyvinvoinnista. Ilmaiseksi, ilman mitään vaivaa, ei saa kyllä mitään. ap[/quote]

Jaa, minä olen sitten outo kun rakastan treenaamista! Kolmijakoinen PT:n tekemä saliohjelma joka vedetään kovaa, ei millään pinkkipainoilla ja siihen päälle 4-5 ryhmätuntia tanssista toiminnalliseen treeniin ja menen enemmän kuin mielelläni!

Mutta iltaisin, en aamuisin.

Vierailija
33/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen nukkumaan n. 22.30.

ap

Vierailija
34/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32. Kuika kauan olet treenannut? Minä olen treenannut noin 20v. noin 5-7 tuntia viikkoa.
Ei se enään tässä vaiheessa niin ihanaa AINA ole. Mutta ei se tympeetäkään ole, ei toki.
Pitkälti se riippuu kyllä ohjaajasta ja tunnista.

ap

Vierailija
35/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, koska en ole aamuihminen. Tuo nyt on taas tuota suomalaisiin iskostunutta ajatusmaailmaa että vain aamuihminen on reipas, hyväkuntoinen ja juurikin tavoiteltava ja oikea rytmi. Miksi illalla treenaava ei voisi olla yhtä hyväkuntoinen ja aikaansaava? Oletpa sinä laiska kun jo 20.00 käyt nukkumaan. Menee hyvä siivoilu ja lenkkeily aika ihan hukkaan nukkumiseen. 

Itse en tosin ole koskaan mistään jumpistä tykännyt. Koirien kanssa lenkkeily ja agility on mun juttu. Oletpa sinä laiska kun et saa edes raitista ilmaa päivässä tarpeeksi.

Ja kyllä...alkaa jo ärsyttämään nämä aaumuvirkut toisten mollaajat jos nyt ei sanallisesti suoraan niin ainakin piilovihjailuilla.

Vierailija
36/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on toiminnallinen treeni???

Vierailija
37/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulosta houkuttelevalta ja ilmeisesti vielä maksat siitä, että odotat tunnilla koska se on ohi :D

Minä olen juossut vuosia ja nautin siitä joka kerta. Tiedän tekeväni itselleni hyvää ja se on samalla hauskaa. Ei tarvitse odottaa jotain hyvänolon tunnetta liikunnan jälkeen, vaan se tulee jo juostessa.

Vierailija
38/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 14:31"]32. Kuika kauan olet treenannut? Minä olen treenannut noin 20v. noin 5-7 tuntia viikkoa. Ei se enään tässä vaiheessa niin ihanaa AINA ole. Mutta ei se tympeetäkään ole, ei toki. Pitkälti se riippuu kyllä ohjaajasta ja tunnista. ap[/quote]

32 on treenannut lapsesta alkaen, aloitin jo lapsena tanssitunnit. Sitten vuosien myötä lajit on vaihdelleet mutta olen liikkunut aktiivisesti aina. Kun lapset oli pieniä harrastin vain juoksua. Mutta nyt muutama vuosi salijäsenyyttä takana ja sen myötä alkanut hyvin suunnitelmallinen salitreeni PT:n ohjauksessa. Nyt olen siis 43v. Minulle treenaaminen on elinehto, kiipeilen seinille jos en pääse liikkumaan.

Vierailija
39/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen joka arkiaamu salin kautta töihin, teen kolmijakoista punttiohjelmaa kolmena aamuna ja kahtena aamuna krossaan/poljen/kävelen/hölkkään/juoksen intervalleja vähän fiiliksen ja viikon mukaan. Viikonloput lepään ja ulkoilen. 

Salilla olen yleensä 05.30, suihkun kautta töissä n. 7.15-7.30 ja kotona neljän pintaan jos ei tarvitse käydä kaupassa. nukkumaan menen kymmeneltä. Kyllä siinä ehtii illalla kotosalla puuhata ja olla.

Vierailija
40/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 14:33"]Mikä on toiminnallinen treeni???[/quote]

Toiminnallisessa treenissä käytetään paljon esim traktorin renkaita (flippaillaan niitä, hakataan lekalla, hypitään yli...jne), slamballeja, oman kehon painoa, kaikkea mahdollista koko kehoa rasittavaa treeniä. Jokainen treenikerta on meillä ainakin aina erilainen ja se toteutetaan kiertoharjoitteluna.

-32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme