Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisitka joka aamu lähteä klo 7 jumppaan

Vierailija
04.11.2013 |

tunniksi siis ja sitten töihin klo 9.00 , kotiin sitten viden maissa + kotityöt.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole aamuihminen. Hoidan liikunnat iltaisin.

Vierailija
2/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viiden maissa kotiin..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin lähteä jumppaan kyllä, mutta en tykkää mennä töihin vasta yhdeksäksi. Eli minulla tökkii enemmän tuo myöhäinen töistä paluu kuin aikainen aamulähtö ja aamujumppa.

Vierailija
4/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei se myöhäinen kotiinpaluu haittaa.

ap

Vierailija
5/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään! Ei ole kyse siitä, ettenkö jaksaisi, mutta pitää pyhittää myös se lepopäivä. 3 kertaa viikossa kyllä jaksan ja 2 kertaa viikossa käyn lenkillä klo.6:00.

Vierailija
6/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
7/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tarkoittaisi viideltä heräämistä (pakko käyttää koira lenkillä ennen töihin menoa).

Jos pääsen viideltä, olen kotona kuuden aikoihin. Jos heräisin viideltä, minun pitäisi olla sängyssä illalla yhdeksän aikaan. Koiran lenkitys/koulutus/sen kanssa leikkiminen vie illasta n. tunnin. Loput 2 tuntia illasta vierähtää helposti kotitöihin, ruoanlaittoon ja ateriointiin, seuraavan päivän eväiden valmistamiseen, syömisiin, suihkussakäymiseen ja muihin iltatoimiin.

Missä välissä ehtisi hoitaa mitään ihmissuhteita? Tai vaikka harrastaa jotain muuta kuin jumpata? Edes löhötä sohvalla hetkisen tekemättä mitään, katsoa vaikka jonkun elokuvan?

Ei kuulosta oikein elämisen arvoiselta elämältä.

Vierailija
8/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:09"]Jaksaisitka joka aamu lähteä klo 7 jumppaan tunniksi siis ja sitten töihin klo 9.00 , kotiin sitten viden maissa + kotityöt. [/quote]

Jaksaisin, muttei minulla ole noin lyhyttä työpäivää tai -matkaa.

Vierailija
9/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nukun niin pitkään kuin vain ikinä pystyn. Työpäivän jälkeen olen lasten kanssa ja teen kotitöitä. Kun lapset menevät klo 20 nukkumaan, mies alkaa katsoa telkkaria ja minä häivyn kuntosalille. Olen tunnin joka päivä ja teen vaihdellen eri asioita salilla. Se on omaa aikaani, eikä lapsilta pois ollenkaan. Katson telkkaria, mutta salilla. Muuten katsoisin samaa ohjelmaa kotisohvalla.

Olen joka tapauksessa klo 22 valmis menemään nukkumaan. Iltakuntoilu väsyttää.

Vierailija
10/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin toki. Minä en päivittäin liiku, mutta pari kertaa viikossa herään viideltä että ehdin käydä liikkumassa ennen töiden alkua.

Vierailija
11/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

just olin 6 pvää lomalla ja lähdin joka aamu klo 7.00 juoksemaan. mä teen yleensä juoksulenkit aina aamuisin. vastaus on kyllä, helposti.

Vierailija
12/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helposti jaksaisin, mutta en halua mennä töihin noin myöhään. Siksi lähden joka aamu lenkille 5.30. Ehdin töihin viimeistään kahdeksaksi. Muutaman kerran viikossa käyn iltaisin salilla, muuten illat on perheelle omistettua aikaa.

Vierailija
13/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin. Mutta elämäntilanteeni on erilainen. Herään aamulla viiden maissa, ruokin hevoset, ratsastan yhden hevosen,siivoan karsinat ja vien hevoset ulos. Seitsemältä menen tekemään aamupalaa ja herättelen koululaiset. Siitä päivä jatkuu vauvan ja 2v:n kanssa.

Vierailija
14/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi ja se tuntuisi hyvin vastenmieliseltä. Herätä pitäisi varmasti viimeistään kuudelta ja silloinkin olisi syönyt juuri ennen jumppaa. Kymmeneltä on ensimmäinen minulta onnistuva jumppa. 

Vierailija
15/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin varmasti, mutta en pysty rasittamaan lihaksiani kunnolla aamuisin. Sen sijaan menen töihin 830 mennessä, kotona joskus kuudelta. Seiska-puoli kasi salille ja kotiin ysin maissa. Suihku, ruoka unet. Viikolle en lähtökohtaisesti suostu suunnittelemaan mitään muuta ohjelmaa ilman pätevää syytä.

En tosin ole niitä ihmisiä jotka haluavat katsoa telkkua tai löhötä tekemättä mitään mutta epäilenpä että nämä kaksi ryhmää erottaa toisistaan jo nopealla vilkaisulla.

Vierailija
16/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuisi kun en onnistu nyt menemään edes klo 10 jumppaan. Olen äitiyslomalla ja vauvan kanssa voisi lähteä, mutta koska vauva nukkuu sinne klo 10-11 asti niin minäkin nukun. Iltapäivisin ja iltaisin sitten käyn pari kertaa viikossa.

Vierailija
17/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette noin anteeksi vaan, vähän laiskoja? mutta siis toki.. minähän herään n. klo 6.15 ja juon kahvit ja protskusjuoman, salilla olen 10 minuutissa, Sitten himaan suhkuun, syömään aamupala ja töihin, sinnekin menee matkoihin 15min. Kyllähän minä ehdin ku olen aamuvirkku. Kotona olemiseen jää kyllä ihan tarpeeksi aikaa.

ap

Vierailija
18/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en joka aamu mutta 2-3 krt vk onnistun raahautumaan salille. yleensä tein treenit töitten jälkeen mutta kun kokeilin aamusalia niin ihmekyllä en ollutkaan rättipoikki loppupäivää!

Vierailija
19/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:55"]Miten te olette noin anteeksi vaan, vähän laiskoja? mutta siis toki.. minähän herään n. klo 6.15 ja juon kahvit ja protskusjuoman, salilla olen 10 minuutissa, Sitten himaan suhkuun, syömään aamupala ja töihin, sinnekin menee matkoihin 15min. Kyllähän minä ehdin ku olen aamuvirkku. Kotona olemiseen jää kyllä ihan tarpeeksi aikaa. ap[/quote]

Öööö... miten se tekee ihmisestä laiskan että treenaa ennemmin illalla kuin aamulla?

Vierailija
20/50 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä joka päivä kuntoile, mutta neljä kertaa viikossa lähden puoli seitsemän aikaan juoksulenkille. Jumpat tai salit eivät kiinnosta. Töitä teen kotikonttorilla, joten sen puoleen ei tarvitse aikatauluttaa töihin menoa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan