Zinzino parneriksi?
Yrittäjäksi melko pienellä investoinnilla! Maksat vain partner aloituspaketin, noin 1 000 euroa, ja saat samalla itsellesi paljon tuotteitta testattavaksi. Täytyyhän sinun tietää mitä myyt. Alku vaikuttaa lupaavalta. Tuotteet vaikuttaa hyvältä. Joskaan en huomaa mitään muutosta olossa, jaksamisessa tai hyvinvoinnissa.
Jotta liiketoiminnassa menestyy, tulee myydä edelleen hyvinvointituotteita ja rekrytoida omaan liikeotoimintaan lisää ihmisiä. Kaikki kreditit sulkeutuu aina kerran kuussa, joten sinun on tehtävä tulos joka kuukausi. Ei riitä, että jossain kuussa teet melkein vaadittavat kreditit, sillä pisteet ei siirry seuraavalle kuulle. Paineet on siis kovat. Mutta kaikkihan on itsestä kiinni. Kuten aina yrittäjyydessä. On riskit, ja vaatii kovaa työtä.
Totuus on kuitenkin se, että ystäväpiiri on käyty läpi, ja ihmisiä ahdistaa suoramarkkinointi. Tuntuu ikävältä puhua tuotteista, kun suhtautuminen on edelleen niin vanhanaikaista, että suoramarkkinointia vihataan. Yritys tuntuu kaatuvan ennakkoluuloihin. Myös omat kokemukset tuotteista kaatuu siihen, että lopputulos oli vain kallista pissaa?
Tukea saa, kaikenlaista hypeä ja yhteisöllisyyttä on Zinzinon ympärillä kyllä. Luentoa ja motivaatiopuhetta jos jonkin laista.
Mutta kuu päättyy ja pisteet ei riitä. En ole saamassa kuin ehkä 10 euroa kuukauden työstä. Hei, saa pisteet kasaan ja osta paketti tuotteita itsellesi! Jihaa! Saan pisteet ja pääsen seuraavalle levelille. Mitä saan? Sen 10 euroa. Kun ensin maksoin 21 euroa tuotteista. Tämä toistuu myös seuraavassa kuussa.
En saa asiakkaita ja ostan tuotteita omaan kaappiin. Todellisuudessa maksan koko ajan tuotteista enemmän, kuin mitä ansaitsen rahaa! Minulla on paljon terveystuotteita kaapissa. Koitan myydä niitä ystäville. Zinzino kieltää myymästä tuotteita julkisesti. Onneksi tuotteita saa myydä Zininon facebookin kirpputorilla.
Lopputulemana hävisin reilusti enemmän rahaa kuin ikinä tienasin! Sain paljon hyvinvointituotteita, joita en saanut myytyä. Monta sataa meni roskiin, kun tuotteita jäi kaappiin.
Epäonnistuin. En sano että tämä on paska liikeidea. Joku muu voi onnistua. Mutta ansaintamalli on niin monimutkainen, että se ei ikinä aukea kenellekään. Kannattaako sellaiseen lähteä mukaan? Ehkä. Minä en voi kuitenkaan suositella.
Onnea silti niille, jotka menestyy. Niitäkin on. Ehkä joskus markkina on kypsä suoramyynnillekin.
Kommentit (48)
Zinzinon videot youtubessa kyllä herättää ihmetystä kun väitetään että se niiden kalaöljy aukaisee solukalvot ja sen jälkeen kaikki mukamas imeytyy paremmin. Väitteen tueksi ei kuitenkaan mitään tieteellistä faktaa tarjota.
Minulla on viime keväältä kokemus zinzino-partneriksi värväyksestä. Vanha tuttava sai mukaan tapaamiseen, jossa perinteisen kaavan mukaan kolmas osapuoli esitteli liiketoimintaa ja tuotteita. Tietysti yritettiin myös saada ostamaan kallein mahdollinen aloituspaketti ja puhuttiin minimaalisista riskeistä, menestymisestä sekä hauskasta yhdessä tekemisestä. En ollut yrityksestä aiemmin kuullut, joten en sentään heti lupautunut mukaan vaikka asiasta puhuttiin hyvin vakuuttavasti ja meillä oli kivaa. Päätin vähän tutkiskella, ja hyvä niin.
Puhutaan että homma perustuu laadukkaan tuotteen myyntiin (ja ihmisten auttamiseen), mutta mutta..
jätän tämän vain tähän. Esimerkiksi tässähän se kerrotaan ihan omin sanoin miten se menee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on viime keväältä kokemus zinzino-partneriksi värväyksestä. Vanha tuttava sai mukaan tapaamiseen, jossa perinteisen kaavan mukaan kolmas osapuoli esitteli liiketoimintaa ja tuotteita. Tietysti yritettiin myös saada ostamaan kallein mahdollinen aloituspaketti ja puhuttiin minimaalisista riskeistä, menestymisestä sekä hauskasta yhdessä tekemisestä. En ollut yrityksestä aiemmin kuullut, joten en sentään heti lupautunut mukaan vaikka asiasta puhuttiin hyvin vakuuttavasti ja meillä oli kivaa. Päätin vähän tutkiskella, ja hyvä niin.
Puhutaan että homma perustuu laadukkaan tuotteen myyntiin (ja ihmisten auttamiseen), mutta mutta..
jätän tämän vain tähän. Esimerkiksi tässähän se kerrotaan ihan omin sanoin miten se menee.
Hyvä aina tutkia ja googlettaa asia mihin on lähdössä mukaan niin ei kaduta sitten jälkikäteen jos kuuleekin sitten totuuden asiasta jostain muualta.
Onko nää kanssa niitä salaliittohörhöjä ?
Vierailija kirjoitti:
no meneppä faceen ja yhden ambassadeurin peurizin juttuja katsomaan, massit on tainnu vaihtua maskipelleilyyn ja muutenkin meno melkoista. liekö kaikki samanlaisia...
Pahinta näissä jutuissa on tuo kavereille tuputtaminen. Muistan kun itselle paras kaveri soitti ja halusi tulla mulle ja mun vanhemmille esittelemään niitä kahvikoneita jne. Tuossa voi mennä ystävyys pilalle, ja minkä takia? Rahan...
Eräs kaukainen nettituttu hurahti tähän. Laittoi mullekin viestiä ja yritti houkutella johonkin hiton webinaariin kuulemaan tuotteista. Miten tyypit eivät 2021 tajua, että kyse on pyramidihuijauksesta? Onhan näitä esimerkkejä, jotka on kertoneet kauheista kokemuksistaan vastaavista firmoista ja vuosikausia?
Edelleen tämä tuttuni postailee välillä Instaan jotain "olipa inspiroiva luento zinzinon perustajalta!!". Nolottaa hänen puolestaan. Lisäksi loukkaannuin kyllä siitä, että hän pitää minuakin yhtä tyhmänä.
tavallinen pyramidihuijaus. Eikö niitä tuomittu laittomiksi jossain vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no meneppä faceen ja yhden ambassadeurin peurizin juttuja katsomaan, massit on tainnu vaihtua maskipelleilyyn ja muutenkin meno melkoista. liekö kaikki samanlaisia...
Finskillekin tais tantaa lentokiellon :) Nut pitäs saada privakone .Kyllähän niitäsaa vuokrattua. Tosin matka taitaa tarttua VRllä.onks sillä edes omaa autoa? Miksi massimies käyttää julkista liiiennettä??
Kyllä on ihmisiä helppo huijata 😂
Voi apua. Kyllä sitä itsekkin ihmetteli kun vanha luokkakaveri otti yllättäen yhteyttä ja halusi tulla kahville. Tuli kirjaimellisesti sisään omien kahvien ja kahvikoneen kanssa. Sehän olikin joku värväystilaisuus eikä kahvituokio. Ai vitsi että keljutti! Nyt Zinzino taitaa keskittyä johonkin vitamiineihin? Mihin kahvit ovat kadonneet?
Onhan nuita ollut 40 vuotta kait? Ja silti ihmiset haksahtaa .
Kannattas edes joskus lukea uutisia.
Nyt ymmärrän miks tämä on vauva.fi. kertoo varmaan paljon minkä tasoista porukkaa täällä on.
Miten joku voi tehdä tällä tappioo, pakko olla aika tumpelo yrittäjänä!
Ja eikö yrittäjänä kuulu investoida omaan yritykseen!?
Jopa aivokirurgit kirjoittaa kuinka tärkeitä omega3 rasvat on, luulis olevan kaikille selvää jotka terveysasioista ymmärtää.
Itse en voi ymmärtää miten joku ei syö omega3 koska oma elimöstä ei muodosta DHA tai EPA happoja kuin harvalla.
Jopa TYKSin johtaja on kertonut
blogissaan että testi on luotettava.
Ihmttelen niitä vanhempia jotka ei välitä lapsensa terveydestä ja anna hänelle omega3 tuotteita...
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän miks tämä on vauva.fi. kertoo varmaan paljon minkä tasoista porukkaa täällä on.
Miten joku voi tehdä tällä tappioo, pakko olla aika tumpelo yrittäjänä!
Ja eikö yrittäjänä kuulu investoida omaan yritykseen!?
Jopa aivokirurgit kirjoittaa kuinka tärkeitä omega3 rasvat on, luulis olevan kaikille selvää jotka terveysasioista ymmärtää.
Itse en voi ymmärtää miten joku ei syö omega3 koska oma elimöstä ei muodosta DHA tai EPA happoja kuin harvalla.
Jopa TYKSin johtaja on kertonut
blogissaan että testi on luotettava.
Ihmttelen niitä vanhempia jotka ei välitä lapsensa terveydestä ja anna hänelle omega3 tuotteita...
Ei taida jessen öljyt mennä kaupaksi eivätkä kaverit ole suostuneet kusetettaviksi 🤣
Jos kokeilisitte jotain isompia juttuja vaihteeksi; amway, avon, young living tmv? Ei olisi niin kusetettu olo jos niitä muitakin vedätettyjä onkin miljoona? Zinzinohan on pyramidiksi vielä nappikauppaa.
Jos toiminnassa pyritään värväämään uusia jäseniä niin kyseessä on poikkeuksetta pyramidi. Mieti nyt itse, jos sinulla on käsissäsi tuotteita jotka myyvät hyvin niin miksi haluaisit tuoda markkinoille lisää kilpailua asiakkaista?
Milla124 kirjoitti:
Mä myös aloitin partnerina. Lähdin mukaan koska kaveri sai houkuteltua. Aloituspaketin joduin maksamaan luottokortilla koska mulla ei ollut siihen edes varaa
Pakkohan siinä ei oo ostaa mitään, voi ihan hyvin aloittaa ilman mitään pakettia ja hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Jos toiminnassa pyritään värväämään uusia jäseniä niin kyseessä on poikkeuksetta pyramidi. Mieti nyt itse, jos sinulla on käsissäsi tuotteita jotka myyvät hyvin niin miksi haluaisit tuoda markkinoille lisää kilpailua asiakkaista?
Valitettavasti et ole perehtynyt tähän ollenkaan. Tässä voi rakentaa itselleen myynti tiimin ja jokaisen jonka olet kouluttanut niin saat myös osan hänen myynneistään. Tai sitten myyt vaan yksin se on myös vaihtoehto.
Onko jokainen normi duunikin pyramidihuijausta kun se joka on ylempänä tienaa enemmän mitä sinä painat duunia!??
Katso netistä mitä pyramidihuijaus tarkoittaa ensin, ekana siellä taidetaan mainita kirkko...
Ne on sellasia johon maksetaan jäsenmaksuja turhasta.
Zinzino on täysin riskitön bisnes.
Valittiin muuten v.2019 suomen suoramyynti yritykseks.
Nykyään jopa Englannin valioliigassa on pelaajia jotka käyttää zinzinon tuotteita.
Minä ostin sellaisen öljyn kokeeksi. Öljy närästää tosi paljon. Joudun silti maksamaan 6 kk:n tilausjakson turhaan. Kaappiin jää tai menee roskiin. Jäi tosi huono maku koko touhusta. En voi suosittella kellekään.