Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zinzino parneriksi?

Zinzinolla en rikastunut
14.09.2020 |

Yrittäjäksi melko pienellä investoinnilla! Maksat vain partner aloituspaketin, noin 1 000 euroa, ja saat samalla itsellesi paljon tuotteitta testattavaksi. Täytyyhän sinun tietää mitä myyt. Alku vaikuttaa lupaavalta. Tuotteet vaikuttaa hyvältä. Joskaan en huomaa mitään muutosta olossa, jaksamisessa tai hyvinvoinnissa.

Jotta liiketoiminnassa menestyy, tulee myydä edelleen hyvinvointituotteita ja rekrytoida omaan liikeotoimintaan lisää ihmisiä. Kaikki kreditit sulkeutuu aina kerran kuussa, joten sinun on tehtävä tulos joka kuukausi. Ei riitä, että jossain kuussa teet melkein vaadittavat kreditit, sillä pisteet ei siirry seuraavalle kuulle. Paineet on siis kovat. Mutta kaikkihan on itsestä kiinni. Kuten aina yrittäjyydessä. On riskit, ja vaatii kovaa työtä.

Totuus on kuitenkin se, että ystäväpiiri on käyty läpi, ja ihmisiä ahdistaa suoramarkkinointi. Tuntuu ikävältä puhua tuotteista, kun suhtautuminen on edelleen niin vanhanaikaista, että suoramarkkinointia vihataan. Yritys tuntuu kaatuvan ennakkoluuloihin. Myös omat kokemukset tuotteista kaatuu siihen, että lopputulos oli vain kallista pissaa?

Tukea saa, kaikenlaista hypeä ja yhteisöllisyyttä on Zinzinon ympärillä kyllä. Luentoa ja motivaatiopuhetta jos jonkin laista.

Mutta kuu päättyy ja pisteet ei riitä. En ole saamassa kuin ehkä 10 euroa kuukauden työstä. Hei, saa pisteet kasaan ja osta paketti tuotteita itsellesi! Jihaa! Saan pisteet ja pääsen seuraavalle levelille. Mitä saan? Sen 10 euroa. Kun ensin maksoin 21 euroa tuotteista. Tämä toistuu myös seuraavassa kuussa.

En saa asiakkaita ja ostan tuotteita omaan kaappiin. Todellisuudessa maksan koko ajan tuotteista enemmän, kuin mitä ansaitsen rahaa! Minulla on paljon terveystuotteita kaapissa. Koitan myydä niitä ystäville. Zinzino kieltää myymästä tuotteita julkisesti. Onneksi tuotteita saa myydä Zininon facebookin kirpputorilla.

Lopputulemana hävisin reilusti enemmän rahaa kuin ikinä tienasin! Sain paljon hyvinvointituotteita, joita en saanut myytyä. Monta sataa meni roskiin, kun tuotteita jäi kaappiin.

Epäonnistuin. En sano että tämä on paska liikeidea. Joku muu voi onnistua. Mutta ansaintamalli on niin monimutkainen, että se ei ikinä aukea kenellekään. Kannattaako sellaiseen lähteä mukaan? Ehkä. Minä en voi kuitenkaan suositella.

Onnea silti niille, jotka menestyy. Niitäkin on. Ehkä joskus markkina on kypsä suoramyynnillekin.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös aloitin partnerina. Lähdin mukaan koska kaveri sai houkuteltua. Aloituspaketin joduin maksamaan luottokortilla koska mulla ei ollut siihen edes varaa. Se makso monta sataa euroo. En saanut myytyy yhtään tuotetta ja mulle jäi ne tuotteet kaappiin. Mulle tuli tosi kova närästys siitä öljystä. Sattui kurkkuun. En saanut niitä annettuu kellekään. 

Vierailija
2/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteilla on palautusoikeus ja oisit varmaan voinu palauttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se partneri kannattaa ottoo kumppaniksi ku mehtään lähtööp. Miksipä ei tilhikkii eli husovarna.

Vierailija
4/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy on hirveän kallista. Minulle mainostettiin että kyllä terveydestä kannattaa maksaa euro päivässä. Kaikesta varmaan kannattaa. Käärmeölystä puhutaan näköjään. Mitä sekin tarkottaa.

Vierailija
5/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinzino huijaa ihmisiä maksamaan kaikesta. Ne eventitkin maksaa. Samoin ne tilaisuudet, joihin kutsut potentiaalisia partnereita. Yrittäjän maksaa ihan kaikesta ja kantaa kaikki riskit itse. Avaa lompakko valmiiksi! Tuut häviimään kaikki rahas!

Vierailija
6/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolloilta rahat pois.

Vierailija
7/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattele ensin jotain ihmistä joka ei pärjännyt ja selvitä miksi ei! Ei menestyneitä on kuitenkin paljon enemmän kuin niitä jotka menestyi! 

Minä olen ollut mukana sekä Fitlinessa, että Zinzinossa. 

Vierailija
8/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan se juuri on. Ja syyllistämistä ”kyllä terveydestä pitää olla valmis maksamaan” vaikka mitään takeita ei tietenkään ole käärmeöljyn tehokkuudesta.

Yksikään zinzino partneri ei ainakaan verotietojen mukaan ole kovin menestynyt. Ihan huiputkin tienaa vähemmän kuin kaupan kassa.

Vierailija
9/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha,hyvä homma perustajille.

Kumma jos ihmiset ei tajua ideaa kun nuita ollu viimeset 30 vuotta.

Noh,aina on se käyrän toinen pää tuolla .

Vierailija
10/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset aina vaan menee halpaan näiden ”terveystuotteiden” kanssa. Surullista.

Vierailija
11/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa, kuten kaikessa muussakin vastaavassa myynnissä ajatuksena on se, että myyjät itse ostavat kaikkea mahdollista. Siitä ne pienet tienestit tulee, jos tulee, eikä siitä, että myyjät onnistuisivat myymään isolle väkijoukolle.

Vierailija
12/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis mietin, mistä rahat tulee, jos yrityksen liikevaihdot kuitenkin sellaisia, ettei niistä palkkoja voi nostaa. Yrityksen kuluiksi voi tietysti laittaa aika paljon omasta elämästään, kun tekee liikkuvaa myyntityötä. 

Ongelmana pitäisi itse eniten sitä, että toiminta sotii omaa arvomaailmaa vastaan. Eikä maailma ole valmis ehkä ikinä verkostomarkkinoinnin kaltaiselle työlle ja sitä edustaville hahmoille. Minusta pisteet niille, jotka oikeasti ovat niin kovia myyjiä, että menestyvät. Mutta en pidä siitä ajatuksesta, että ihmisiä huijataan systeemiin mukaan ja koitetaan myydä tonnin aloituspaketit, ja sitten vaan toivotaan että ihminen pärjää. Ja jos ei, niin ongelma haudataan kiven alle. Ihme ettei isompi joukko entisiä partnereita ole nousseet vastarintaan. Ehkä kyse on häpeästä, ettei kehdata tuodä esille sitä seikkaa ja oikeasti faktaa, ettei itse vaan hommassa menestynyt?! 

Kaikkihan on itsestä kiinni? Mutta Zinzino kyllä myös pitää brändistään tarkkaan kiinni siten että katsovat missä mainostetaan ja miten. Ja ne, jotka haluavat toiminnasta exitin, pitävät sitten suunsa kiinni. Onneksi voi vauva.fi sivustolla kertoa kokemuksiaan.

Olisi kivaa kuulla, onko joukossa muita ex-partnereita? Miten meni? 

Paljonko joutui ostamaan tuotteita itse ja paljon tienasi?

Minä tienasin kahdessa vuodessa noin 1200 euroa. Ja menetin noin 3 400 euroa. Siihen lisäksi kaikki kulut mm. liput eventeille noin 70 euroa + partneri-illat + matkakulut + puhelinkulut jne. Minun rahat on sitten näiden kovaa tienaavien sponsoreiden mersuissa!  

Eipä ole paljoa omasta sponsorista enää kuulunut... Eikä siitä lahkosta siinä yläpuolella... 

Vierailija
13/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihme, jos kysyjä ei pärjännyt, jos ei osaa kirjoittaa partneri?! :D :D 

Vierailija
14/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastuksen maku tuosta jää, tuotteet ylihintaisia kun koko verkostolle joudutaan maksamaan bonuksia myynneistä ja edustajat itse joutuvat maksamaan liput koulutuksiin ym. Netin videoiden perusteella edustajat ovat koulutettu väärin tai sitten tietoisesti valehtelevat Zinzinon tuotteiden vaikutuksista, esimerkiksi Zinzizon vitamiinit kalliita ja silti pitoisuudet huonot.

Vierailija
15/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menestyneet tyypit on tehneet rahansa verkostomarkkinoinnissa. Eiku.

Todellisuudessa ihan mikä tahansa yrittämisen muoto tai pienipalkkaisinkin työpaikka on parempi diili kuin lähteä mukaa johonkin Zinzinoon, Fitlineen, Herbaan tai johonkin muuhun himmeliin.

Toiset meistä on vielä nuoria ja kokemattomia, toiset herkkäuskoisia ja jotkut epätoivoisia. Mihin ryhmään sinä kuulut?

Vierailija
16/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinzinon liiketoiminta perustuu tuotteiden myyntiin, ei rekrytointiin. Näin sanotaan, jotta ei jouduta pyramidihuijausyritykseksi. Silti minut saatiin mukaan sillä, että sanottiin että voin myös panostaa rekrytointiin ja myydä sitten vaan ne pakolliset määrät tuotteita, jotta saan riittävästi pisteitä. Tuputin tuotteita läheisille, hyvä ettei mennyt välit! Omat kaapit täynnä tuotteita, joita en saa kaupaksi. 

Ja jos onnistut rekrytoimaan uuden partnerin, niin myymällä hänelle mahdollimman kalliin aloituspaketin, saan itse enemmän pisteitä! Minun elantonihan riippuu siitä, saanko tuotteita kaupaksi, ja saanko rekrytoitua lisää jengiä, jotka kasvattaa minulle liikevaihtoa lisää. Jos olen hyvä rekrytoimaan, saan KYNÄN!!!!!!!!!! SIIS KYLLÄ!!!!!!!!!!!!!! KYNÄN! Ja hurraa huutoja, että olen tosi erinomainen, jos saan rekrytoitua "huijattua" uusia ihmisiä Zinzinoon mukaan! 

Ihan pikkusen jäi hampaan koloon koko touhusta! Älkää hyvät ihmiset lähtekö tähän mukaan ainakaan millään tonnin aloituspaketilla! Korkeintaan pienellä aloituspaketilla! Ja katsotte sivutoimisesti miten toiminta menestyy. Siitähän voi tulla hyväkin! Mutta ei kannata laittaa suuria odotuksia. Etenkään, jos et ole myyntihenkinen. Ja hyvinvointialan yrittäjänä, kuten itsekin olen. Ole varovainen! Ettei asiakkaat lähde! Pelästyvät, kun alat tuputtaa hyvinvointituotteita. 

Vierailija
17/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nuoruus mieleen tästä. Joskus noin 20 vuotta sitten oli meininki ihan sama. Silloin oli eräs pesuaine ja rahintolisäbrandi jonka aikalaiset muistavat. Sitäkin olisi pitänyt ostaa ensin tuhannella (markalla) itselle ja ryhtyä myymään tuttaville. Ja kaikkea muuta, kännykkäliittymiä, valuuttakauppaa jne. ihme tuubaa.

Hirvee paasaaminen oli näistä ja kuinka me oltais rikkaita parissa vuodessa. Markkinoinnissa se kai tunnetaan Fomo:na. No kukaan ei tietenkään silloin niillä mitään ansainnut ja nykysin koko touhu vähän naurattaa jo. Jännä homma että asiat ei suuremmin tunnu muuttuneen....

Vierailija
18/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee nuoruus mieleen tästä. Joskus noin 20 vuotta sitten oli meininki ihan sama. Silloin oli eräs pesuaine ja rahintolisäbrandi jonka aikalaiset muistavat. Sitäkin olisi pitänyt ostaa ensin tuhannella (markalla) itselle ja ryhtyä myymään tuttaville. Ja kaikkea muuta, kännykkäliittymiä, valuuttakauppaa jne. ihme tuubaa.

Hirvee paasaaminen oli näistä ja kuinka me oltais rikkaita parissa vuodessa. Markkinoinnissa se kai tunnetaan Fomo:na. No kukaan ei tietenkään silloin niillä mitään ansainnut ja nykysin koko touhu vähän naurattaa jo. Jännä homma että asiat ei suuremmin tunnu muuttuneen....

90-luvulla verkostomarkkinoinnin suosion jotenkin ymmärsi kun ihmisille luvattiin helppoa rahaa ja ei voinut netistä tarkistaa kyseisen yrityksen asioita, nykyisin kuitenkin muutamassa sekunnissa löytää verkostofirmoista vaikka mitä juttuja netistä ja normaalijärkinen ihminen ymmärtää ettei ole mikään hyvä juttu.

Vierailija
19/48 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et huomaa mitään eroa omassa olossa hyvinvointituotteiden käytön jälkeen, niin eikö hälytyskellojen pitäisi soida? Tai mikäs siinä, jos haluaa maksaa kalliista pissasta. 

Vierailija
20/48 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinointi on ikäänkuin lahko. Meno on yhtä pelottavaa. Jos et esitä positiivista ja jaa positiivisia kokemuksia, ole hiljaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän