Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otsan vaakarypyt

Vierailija
03.11.2013 |

Ikää päälle 30 ja otsassa kivat kanjonit, sekä kulmakarvojen välissä yksi pystyvako. Auttaako näihin muu, kuin otsatukka, botox tai fillerit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulisit. Älä ilmeile niin paljon kulmiasi kohotellen vaan pidä pärstä peruslukemilla. 

Vierailija
2/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin. Olen 25v, mutta nuo tuli mulle jo 23-vuotiaana. Ne tuli sen jälkeen kun jouduin töissä käyttämään myssyä ja iho kuivi siitä myssyn rajan alta otsalta. Sen jälkeen en ole saanut pois, vaikka kuinka rasvaista voidetta käyttäisin ja meikata en voi otsaa ollenkaan, koska muuten ne näkyy todella syvinä.

Otsatukkaa kokeiltu, en osaa käyttää.

Olisikohan sullakin kyse jostain kuivumisesta? Mikähän voide auttaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella pintakuiva iho, ehkä se tosiaan edesauttaa kurttujen syntymistä. Mitenköhän jotkut kuorivat retinolivoiteet, oliskohan niistä mitään iloa... ap.

Vierailija
4/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti noihin ei ole mistään voiteista tai pintahoidoista mitään apua. Botox, fillerit tai peittäminen otsatukalla toimiii. Tai sitten se että vaan hyväksyy että niitä ryppyjä on. Niitä on aika monella nuorellakin, ei ne ole mitenkään kauhean noloja.

Vierailija
5/6 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on. Riittävä veden juominen vaikuttaa ryppyihin. Lisäksi talvisin rypyt tuntuu syvenevän, kun iho kuivaa. Kesällä taas iho oikenee.

Vierailija
6/6 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin otsalla ilmeilyn noin 18 vuotiaana ja ei ole tullut otsaryppyjä. Se oli paha tapa. Mukavampaa hymyillä ja kyllä kulmiaan voi nostella ilman otsan rypistelyäkin.

40 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi