Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon maksaa liian kallis paita?

Vierailija
03.11.2013 |

Ostan lähinnä yli satasen maksavia paitoja. Onko se muka paljon?Ystäväni hämmästeli paitojeni hintaa ja tykkää, että paitojen pitäisi maksaa 1/3 mainitsemistani hinnoista. Mielellänihän maksaisinkin vähemmän, mutta ei sellaisia paitoja löydy sitten mistään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko paitapuseroista? reilulla satasella saa laadukkaan. En itse käytä oikeastaan paljoa paitapuseroita, mutta mieheni käyttää kauluspaitaa päivittäin töissä (puvun kanssa) ja ne maksavat noin 120 € /kpl.

Vierailija
2/22 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varallisuustasostasi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 5 euroa tuntuu jo olevan liikaa. Ehkä erikoistapauksessa 20 vois maksaa jostain hupparista tai vastaavasta.

Vierailija
4/22 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulma:

T-paidat mieluiten ilmaisina, mutta voin tarvittaessa kympin maksaakin ja ostan mielellään monta samanlaista jos hyvä materiaali ja tarjous on samassa korissa.

Hupparista voin maksaa 50e kaupassa, käytän kotona ja toimistolla ja ulkona liikkuessa kunnes hajoaa jostain ja siirtyy "huonompaan käyttöön" eli pihalla rymyämiseen/remontteihin/kalareissuille/jne

Villaneuleessa en maksa merkistä, ts. suunnilleen sama 50 riittää helposti, tulee käytettyä kauluspaidan päällä talvikelillä, ei juuri muulloin ja viimeeksi ostanut varmaan 4 tai 5 vuotta sitten.

Kauluspaidat on ainoat paidat missä ostan laatua ja T-paitojen lisäksi ainoa paita jossa voi olla väriäkin, noin kerran kahdessa vuodessa tulee sellainen tarve kyttäillä muutama viikko tai kuukausi huuto.nettiä ja ostaa kerralla vähänpidettyjä tai kokonaan pitämättömiä paitoja n. 80-120e ja 10+ kpl kerralla. Osa maksanut varmaan pitkälti toista sataa uutena ja valikoima fiineistä arkisiin ja joukossa muutamia mitä en ikinä edes sovittaisi, mutta kun oli pakko ottaa mukana. Käyttö 2-4 päivää viikossa, eli silloin kun olen tekemisissä asiakkaiden kanssa.

Vierailija
5/22 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa en helposti maksaisi paidasta, 120 euroa hyvinkin.

Vierailija
6/22 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää, minkälaisesta paidasta on kyse... kauluspaidasta 100 e on ihan ok. Mutta trikootopista maksaisin max 50 e.

Vierailija
7/22 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoopaita saisi mieluiten maksaa korkeintaan 40 euroa. Paitapuserosta voin maksaa kuusikymppiä. Joskus maksan tosi kivoista paidoista enemmänkin, mutta yhtään yli satasen paitaa en ole ikinä ostanut.

Ap, onko kyse miesten vai naisten paidoista? Mieheni kauluspaidat maksavat paljon enemmän kuin omat paitani, koska hänen täytyy työnsä puolesta käyttää pukua joka arkipäivä. Laadukas miesten kauluspaita kestää pitkään. Naisten paidoissa en ole havainnut samanlaista "hinta takaa laadun" -sääntöä, vaan suht kalliskin (lähes satasen) rätti saattaa kulahtaa ensimmäisessä pesussa.

Vierailija
8/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 170 euroa liian kallis?

Vierailija
9/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä käyttäisi mihinkään paitaan 50e enempää. Paitapuseroita en käytä, neuleet teen usein itse, muut käytettynä tai alesta.

Vierailija
10/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallis maksaa 200€, siinä paidassa ei silloin maksa sen suunnittelu, valmistus, materiaalit (no voi olla timantteja ommeltu paitaan ja silloin materiaalit on ihan eri hintaluokassa). 200€ paidassa maksaa valmistajan merkki tai luomu-hörhöys. Edes miehen mittatilauksena teetetyt pukupaidat eivät maksa naurettavia summia ja niissä on sentään laatu ja työnjälki kohdallaan.

Vierailija
11/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sopiva hinta paidalle ( kaikille ) on noin 200€. Itse käytän muttatilauspukuja ja -kaluspaitoja. Farkkuni ovat noin: 300€-500€ Bossia, Armania, Hermestä, Luis Vuittonin. Tuloni ovat: 240 000€/vuosi (noin )

Vierailija
12/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 20€ on liikaa paidasta. Mutta olenkin köyhä paska.

Vierailija
13/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein kauluspaita jonka olen ostanut maksoi 170e. Sen enempää en ole maksanut, mutta olen valmis maksamaan enemmänkin jos löytyy oikeasti hyvä paita.

T: Mies 28

Vierailija
14/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topista/t-paidasta en maksa yli 30€, neuleesta tai paksummastakaan puserosta en yli 50-60€. Enkä edes tiedä mikä on paitapusero?

Vierailija
15/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ raja.

Vierailija
16/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan yleensä 1-10 euroa maksavia paitoja kun käyn Thaimaassa. Siellä saa tuolla hinnalla todella laadukkaita paitoja joista saa Suomessa vain uneksia. Ne muutaman euron paidat on lähinnä työ ja arkikäyttöön ja ne kallimmat menee missä vain, vaikka juhlissa. 

Suomessa ostan harvoin muualta kuin kirpparilta, josta saattaa saada laatupaidan 1-2 eurolla. Kaupoissa myytävät on roskalaatua. En halua maksaa paskasta penniäkään.

Vierailija
17/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse suostu maksamaan paidasta yli 30 euroa. Ja tuonkin määrän suostun pulittamaan vain jos kyseessä on bändipaita ja osa hinnasta on postikuluja.

Vierailija
18/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ ehkä raja.. Sillonki pitää olla tosi hyvin istuva ja mukavalta tuntuva ja laadukas tietty! Ja nimenomaa paitapusero/neulepaita. Jostain trikoolumpusta en maksais ees kymppiä. Tai saa kai niitä laadukkaitakin "trikoolumppuja", mutta itselläni ei oo käyttöä. Paidat mitä ostan töihin ja vapaa-ajalle (voin käyttää samoja vaatteita) maksavat keskimäärin 40€.

Vierailija
19/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetän harrastuksena vaatteita ompelijalla. Paitapuseron hinnaksi tulee tällöin 25 € kankaat + napit ja ompelutyö 60 €, eli yhteensä pyöreästi 80 €. Trikoopaita tulee vähän halvemmaksi, eli luokkaa 70 €. Eli halvemmaksi tulee, kuin merkkipaidat.

Vaivaa on enemmän, pitää käydä ostamassa kankaat, ja sovittamassa 1-2 kertaa. 

Vierailija
20/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20mk