Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOKMANNI -sivusto surkea!

Vierailija
13.09.2020 |

Tilaaminen ei onnistu.

Et saa tilattua millään toimitustavalla. Et ovelle kuljetuksella, et noutopisteeseen toimitettuna, et myymälään toimitettina.

Asiakaspalvelu syyttää Klarnaa. Tokmannilla on, asiakaspalvelun mukaan, alkanut yhteistyö Klarnan kanssa ja nyt tilaaminen on joillakin asiakkailla estynyt. Veikkaan, että aika monella.

Tokmannin sivusto on kuuleman mukaan aina ollut surkea, mutta nyt ei onnistu sekään vähä. 

T. Ensimmäistä tilausta yrittänyt 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin nauraa ääneen, kun näin otsikon. Näin sieluni silmin, kun joku ensinnäkin menee Tokmannin sivuille (!) ja toisekseen vielä yrittää tilata sieltä! Hassua.

Vierailija
2/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa manasin, kun tilaus ei onnistunut. Olisi ollut hyviä viikkotarjouksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin nauraa ääneen, kun näin otsikon. Näin sieluni silmin, kun joku ensinnäkin menee Tokmannin sivuille (!) ja toisekseen vielä yrittää tilata sieltä! Hassua.

Huomasitko aloittajan nimimerkin "T. Ensimmäistä tilausta yrittänyt"

Tietääkö kaikki ensimmäistä kertaa tilaavat, etä esim. Hobby Hallilla on vaikeuksia toimittaa tuotteita. EI!

Vierailija
4/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko on maksaa Klarnalla? On siellä muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
5/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan yritti tilata ENSIKERTAA kertaa. Sinä olet ilmeisesti tilannut MONTA KERTAA, kun TIEDÄT sivuston olevan huono.

Eli kumpi on ty.pe.räm.pi: ensitilaaja (ap) VAI vakitilaaja (sinä)?

Sinä et ymmärrä yhdestä kerrasta, mutta ap ymmärtää. Viisas oppii virheistään, tyh.mä ei niistäkään.

HEH

Vierailija
6/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on Klarna välissä. Maksat heti tai maksuajalla niin Klarna hoitaa maksunvälityksen. Ilman Klarnaa tilaaminen ei onnistu.

AP

Vierailija
7/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan yritti tilata ENSIKERTAA kertaa. Sinä olet ilmeisesti tilannut MONTA KERTAA, kun TIEDÄT sivuston olevan huono.

Sinä et ymmärrä yhdestä kerrasta, mutta ap ymmärtää. Viisas oppii virheistään, tyh.mä ei niistäkään.

HEH

T Ä M Ä !

Vierailija
8/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin tilaisin useammin kaikenlaista jos sivusto olisi parempi. Olen kuitenkin pari kertaa tilannut silti.

Vierailija
9/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kanssa manasin, kun tilaus ei onnistunut. Olisi ollut hyviä viikkotarjouksia.

Kyllä. Nivea-tuotteet - 40 %

Vierailija
10/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Maksat heti, 30pv päästä jne. niin klarna hoitaa maksun.

Itsekin jossain joskus tilanneena tiedän että vaikka maksat samantien niin klarna antaa maksusta kuitin. Ilman klarnaa ei silloin onnistu tilaaminen.

Vierailija
11/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin joku viikko sitten sieltä, enkä huomannut mitään kummempaa. Ihan toimi.

Kantsii varmaan päivittää selain, tyhjentää historiatiedot ja välimuisti, ja silleen.

Vierailija
12/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin pari viikkoa sitten tilata kun myymälässä ei täällä ollut tiettyä tuotetta. No en saanut tilattua. Yritin pari päivää, ei onnistunut. Tilasin muualta.

Vierailija
13/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin sivusto haukuttiin kommenteissa jo silloin huonoksi kun munasivat sen domaintilihomman.

Tokmannin sivut alhaalla koko viikonlopun – syynä kömmähdys verkkotunnuksen kanssa: ”Tapahtui vielä perjantaina”

Liikenne- ja viestintäviraston Traficomin julkisista tiedoista selviää, että Tokmannin fi-verkkotunnus, eli domain, on vanhentunut perjantaina vähän ennen kello seitsemäätoista.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006603134.html

Vierailija
14/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEH

En minä ole mistään tokmannilta tilannut. Nauroin tokmannille liikkeenä, kun se on niin hassun säälittävä. Että miksi kukaan menee sinne sivuille. ap

Vierailija
15/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilasin joku viikko sitten sieltä, enkä huomannut mitään kummempaa. Ihan toimi.

Kantsii varmaan päivittää selain, tyhjentää historiatiedot ja välimuisti, ja silleen.

Kokeilu on.

Mullakin sama ongelma eikä tilaaminen onnistu.

Vaihdettu selainta, vaihdettu ostoskorituotteita, vaihdettu laitetta (asiakaspalvelun ohjeiden mukaan), mutta ei onnistu.

Kuten aloituksessa kerrottiin niin ongelmia on ollut joillakin asiakkailla. Aloittaja epäili että monella.

Niin minkin epäilen. Sivun on niin sekaisin.

Vierailija
16/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEH

En minä ole mistään tokmannilta tilannut. Nauroin tokmannille liikkeenä, kun se on niin hassun säälittävä. Että miksi kukaan menee sinne sivuille. ap

Säälittävä? Miksi?

Vierailija
17/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilu on.

Vaihdettu selainta, vaihdettu ostoskorituotteita, vaihdettu laitetta (asiakaspalvelun ohjeiden mukaan), mutta ei onnistu.

Kuten aloituksessa kerrottiin niin ongelmia on ollut joillakin asiakkailla. Aloittaja epäili että monella.

Ehkä todellakin tämän viikonlopun vika, jokuhan yllä puhui jostain domain-ongelmista.

Vierailija
18/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEH

Edellinen ei ollut AP.

Olet sama kirjoittaja, joka ensimmäisessä viestissä kirjoitti: 

"Meinasin nauraa ääneen, kun näin otsikon. Näin sieluni silmin, kun joku ensinnäkin menee Tokmannin sivuille (!) ja toisekseen vielä yrittää tilata sieltä! Hassua."

Kirjoitustyylisi on aivan sama.

AP

Vierailija
19/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin sivut on jäätävän hitaat joka suhteessa.

Haku toimii suppeasti, pitää tietää tosi tarkasti, millä nimellä tokmanni tuotetta myy, muuten ei tule hakutuloksia ollenkaan. 

Käyn sivuilla siksi, että tarkistan onko lähi-tokmannilla haluamaani tuotetta myynnissä. En ole tilannut koskaan mitään, koska liike on tuossa lähellä.

Vierailija
20/57 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilu on.

Ehkä todellakin tämän viikonlopun vika, jokuhan yllä puhui jostain domain-ongelmista.

Tuo domainmöhliminen sattui elokuussa 2020