Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin rysän päältä kiinni.

Vierailija
03.11.2013 |

Mies oli reissussa ja piti huomenna tulla vasta kotiin. Tulikin eilen illalla ja mulla oli täällä mies sängyssä.

Huh,huh. Ero taitaa nyt tulla. Lapsia käy sääliks

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole noin ankara itselles. Jokaisella on oikeus olla onnellinen ja ne lapset kyllä pärjää. Selkeästi olet hyvä vanhempi, koska laitat heidät tässäkin tilanteessa etusijalle.

Vierailija
22/26 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että itsekin jäin kiinni miehelleni aikoinaan. Tuli kotiin ja olin vienyt baari-illan jälkeen jonkun äijän kotiin. Tajusin vasta, kun ovi aukesi että mitä helvttiä olen mennyt tekemään. Pakokauhu, morkkis, oksennus, tärinä jne jne. Mieheni ei sanonut sanaakaan. Katsoi vaan ja otti avaimet ja pakkas kassillisen vaatteita ja otti läppärin ja lähti. Ei ole sanonut sanaakaan sen jälkeen. Jouduin terapiaan ja paha masennus iski, niin että jouduin sairaalaan hoitoon.

Yritin pommittaa viesteillä ja puheluilla. Ei mitään vastakaikua. Omat kaverit haukkui minut alimpaan helvttiin ja sanoi, että mistäs saat samanlaisen miehen. Ei sellasia joka puussa kasva. Oma äitini ei pystynyt käsittää miksi tein niin, koska hän todella piti exästäni ja sanoi myös, että ymmärrätkö minkälaisen miehen menetit. Exäni on isäni kanssa edelleen erittäin hyvä kaveri ja he käyvät yhteisillä reissuilla. Isältäni kerran kysyin oletteko keskenänne jutellu asiasta ja mitä eälleni kuuluu. Isäni sanoi, että eivät puhu meidän asioista yhtään mitään, kun ne eivät kuulu hänelle.

Sen verran tiedän, että hänellä on uusi parisuhde ja asiat hyvin. Kadun edelleen tekoani ja en ole sen jälkeen seurustellut kenenkään kanssa, koska en pysty ja erosta on nyt 3 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tunnustaa, että itsekin jäin kiinni miehelleni aikoinaan. Tuli kotiin ja olin vienyt baari-illan jälkeen jonkun äijän kotiin. Tajusin vasta, kun ovi aukesi että mitä helvttiä olen mennyt tekemään. Pakokauhu, morkkis, oksennus, tärinä jne jne. Mieheni ei sanonut sanaakaan. Katsoi vaan ja otti avaimet ja pakkas kassillisen vaatteita ja otti läppärin ja lähti. Ei ole sanonut sanaakaan sen jälkeen. Jouduin terapiaan ja paha masennus iski, niin että jouduin sairaalaan hoitoon.

Yritin pommittaa viesteillä ja puheluilla. Ei mitään vastakaikua. Omat kaverit haukkui minut alimpaan helvttiin ja sanoi, että mistäs saat samanlaisen miehen. Ei sellasia joka puussa kasva. Oma äitini ei pystynyt käsittää miksi tein niin, koska hän todella piti exästäni ja sanoi myös, että ymmärrätkö minkälaisen miehen menetit. Exäni on isäni kanssa edelleen erittäin hyvä kaveri ja he käyvät yhteisillä reissuilla. Isältäni kerran kysyin oletteko keskenänne jutellu asiasta ja mitä eälleni kuuluu. Isäni sanoi, että eivät puhu meidän asioista yhtään mitään, kun ne eivät kuulu hänelle.

Sen verran tiedän, että hänellä on uusi parisuhde ja asiat hyvin. Kadun edelleen tekoani ja en ole sen jälkeen seurustellut kenenkään kanssa, koska en pysty ja erosta on nyt 3 vuotta.

Tämä on hyvä että petturi-lumput kärsii. Jopa lähipiirisi on tajunnut millainen olet. Eikö hävetä kun katsot peiliin?

Vierailija
24/26 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko väsynyt provo. Olisit vähän voinu yrittää keksiä lisämausteita tarinaan. Tämä oli melko hengetön yritys.

Vierailija
25/26 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut ilon kautta hei. Nyt voit panna sen kanssa ihan koska vaan, ei tarvi enää aikatauluttaa.

Vierailija
26/26 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä että petturi-lumput kärsii. Jopa lähipiirisi on tajunnut millainen olet. Eikö hävetä kun katsot peiliin?

Hävettää tietenkin. Myönnän. Tiedän mitä menetin ja se on ihan oikein minulle. Menetin oman tyhmyyteni takia hyvän miehen. Oikeasti hyvän miehen. Tiedän, että hänen nykyinen kumppani tietää mitä hänellä on ja tuskin on yhtä idiootti kuin minä. Ja kyllä se tuntuu pahalta kun tiedän että exälläni toinen nainen, vaikka ei minun tunteet häneen vaikuta millää lailla. Toista sellaista miestä ei ole olemassakaan sen takia en edes etsi uutta kumppania. Kukaan toinen ei voi paikata sitä mitä minulla oli. Niin se vaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä