PS4, WiiU, vai mikä joululahjaksi? Suosituksia pyytäisin.
Hei,
Olemme ostamassa 12v. ja 9v. pojillemme ensimmäistä konsolipeliä, enkä tiedä niistä mitään. Tähän saakka olen vastustellut pein hankkimista kotiin, mutta nyt mieskin on jo saanut minut puhuttua ympäri, ja isompi poika ei enää leluista juuri piittaa, mitä nyt rakentelee legoilla joskus. Olen nyt katsonut vaihtoehtoja, mutten todellakaan osaa valita. Osaisiko joku neuvoa, millä perusteella saisin päätettyä? En tiedä onko tällä mitään väliä, mutta mieluusti pelaisimme jotain sporttipelejä joissa itse tulee edes pikkuisen liikuttua, tai sitten seikkailupelejä tyyliin Super Mario Bros (ennemmin kuin jotain mäiskintää), mutta näitä on varmaan tarjolla molemmissa?
Kiitos paljon jo etukäteen, jos juku viitsii auttaa!
Kommentit (11)
minuakin kiinnostaisi, tosin meillä tyttöjä joita kiinnostaa lähinnä tanssi- ja laulupelit
Meillä on Wii U ja on tosi kiva. Pleikkarikin on kiva, mutta me halusimme tuon Wii U:n, koska aiemmin meillä oli Wii ja se on todella hyvä.
Suosittelen Xbox Onea, mutta sitä ei taida saada ennen joulua. Siinä tulee mukana kinect, joka on todellakin 100x parempi, kuin wii. Tai ainakin pelkästään Xbox360:n kinect, on parempi kuin wii. Xbox Onessa taitaa tulla sen kultajäsenyyden lisäksi Netflix:n jäsenyys,. Mutta jos jompaakumpaa Wiitä tai ps4 ajattelet, niin suosittelen ottamaan ps4, koska sen verkkopeleissä on luultavasti enemmän pelaajia + ps4 on paremmat pelit. Älä osta wiitä, se on sellainen rahat kaivoon juttu.
t. pelaajamamma
6 jatkaa, kannattaa odottaa xbox onea. Kinect on _oikeasti_ parempi kuin wii tai ps4 move yhteensä.
Henkilökohtaisesti olen aina pitänyt enemmän Nintendon kuin Sonyn pelikonsoleista. Mutta tämä on vaan makukysymys. Nintendolta löytyy omat lempparit kuten Mariot, Donkey Kongit, Kirbyt, Zeldat jne. Lisäksi nostalgian vuoksi pidän Wiistä ja WiiU:sta virtual consolin vuoksi. Virtual Consolista voi siis ostella edullisesti vanhojen Nintendo konsoleiden (NES, SNES, N64 jne...) klassikko pelejä.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:25"]
minuakin kiinnostaisi, tosin meillä tyttöjä joita kiinnostaa lähinnä tanssi- ja laulupelit
[/quote]
Ehdottomasti PS. Sillä paras pelivalikoima, mitä tulee tanssi- ja laulupeleihin.
Aijaa? Me asutaan ulkomailla, en ole varma onko se jo loppu tai jotain. Kuvastoissa ainakin löytyy.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:29"]
Ps4 ei taida enää jouluksi saada?
[/quote]
Pleikkari koska siihen saa pelejä isommille lapsille. Wii U pelit on aika lapsellisia, mutta siihen saa Marion pelejä. Meidän lapset on 9 ja 12v. ja meillä on wii ja pleikkari 3. Haluavat nyt wii u ja Marion pelin jota ei tehdä enää tavalliselle wiille. Käyttöaika tulee kyllä olemaan lyhyt. Ei teinipojat enää wiistä välitä. Tytöistä en tiedä.
Wii uu ehdottomasti mä tämän ratkaisen sen ostat ja pojat ovat tyytyväisiä kyllä niille tollasia pelejä löytyy
Eikö kukaan osaa auttaa?
ap