Onko bomber-takit tyylikkäitä?
Miehethän niitä yleensä käyttää mutta kyllä naisetkin joskus. Mä oon 18v mies ja mulla on pari niitä. Omasta mielestäni ne näyttää tosi kivalta alkusyksyllä/keväällä jos on auki ja joku hieno paita alla.
Mitä mieltä te olette bomber-takeista miehillä?
Kommentit (20)
Ihania.
Ne kun yhdistää maihareihin ja nahkatukkaan, niin meikäpoika heittäytyy polvilleen ja otan suikkiin...
Vierailija kirjoitti:
No ei tod. oo.
miksei?
Vierailija kirjoitti:
No tod. on.
miksi olet tuota mieltä?
Tulee mieleen vanhanliiton nisti tai nykyajan wannabe kovis.
T: Adidas boy
Sinällään ihan ok, mutta ne meni muodista muutama vuosi sitten. Mielestäni trendejä ei varsinaisesti tarvitse seurata, mutta juuri äskettäin suuressa suosiossa olleiden trendien käyttö on vähän juntiia... Sama kuin elastaanipillifarkut. Prismassa asioivat niitä käyttää vieläkin vaikka meni muutama vuosi sitten muodista. Eikö se 10v pillifarkkujen ja bomberien suosiota riittänyt kun jotkut haluaa käyttää niitä vielä sittenkin kun on auttamattoman out. Mielummin vaikka klassinen tyyli kun jotain vanhentuneita trendejä.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin vaikka klassinen tyyli kun jotain vanhentuneita trendejä.
Määrittele klassinen tyyli?
Se että tarvii edes kysyä kertoo jo paljon...
Jos on tikkujalat niin näyttää hassulta tikkarilta.
Vierailija kirjoitti:
Sinällään ihan ok, mutta ne meni muodista muutama vuosi sitten. Mielestäni trendejä ei varsinaisesti tarvitse seurata, mutta juuri äskettäin suuressa suosiossa olleiden trendien käyttö on vähän juntiia... Sama kuin elastaanipillifarkut. Prismassa asioivat niitä käyttää vieläkin vaikka meni muutama vuosi sitten muodista. Eikö se 10v pillifarkkujen ja bomberien suosiota riittänyt kun jotkut haluaa käyttää niitä vielä sittenkin kun on auttamattoman out. Mielummin vaikka klassinen tyyli kun jotain vanhentuneita trendejä.
Mulla on semmone käsitys ettei ne ole mitään trendivaatteita vaan semmosta ajatonta vaatetta.
Boner-takki eli pitkähelmainen ja nopeasti avattava, mutta kuitenkin lämmin.
Pidä omalla vastuulla. Voi olla, että karismaattiset tulokkaat saattavat vähän tulla kouluttaan.
Jos se bomber takki on sun omasta mielestä hyvän näköinen sun päällä ja tykkäät pitää niin se on yks hailee mitä muut siitä ajattelee, sun päällähän se on eikä muiden. En seuraa muotia ja osele sitä kuumimpaa hottia olevia rättejä vaan pukeudun itsestäni mukavalle tuntuviin vaatteisiin vaikka ne eivät enää muodissa oiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos se bomber takki on sun omasta mielestä hyvän näköinen sun päällä ja tykkäät pitää niin se on yks hailee mitä muut siitä ajattelee, sun päällähän se on eikä muiden. En seuraa muotia ja osele sitä kuumimpaa hottia olevia rättejä vaan pukeudun itsestäni mukavalle tuntuviin vaatteisiin vaikka ne eivät enää muodissa oiskaan.
Emmäkään osta muoti hommia. Ostan tyylikköitä mutta ajattomia vaatteita omasta mielestäni.
-Ap
Voi näyttää hyvältä tai sitten ei. Riippuu sopiiko miehen tyyliin ja miten takin yhdistää.
Tyylikkyydestä en osaa sanoa. Mulla on Gantin Bombertakki ja pidän siintä kuinka tavalliselta se näyttää ja on mukavantuntuinen myös.
Riippuu ihan kokonaisuudesta. Voivat olla tosi hyvännäköisiä.