27v nainen ja 21v mies, mitä mieltä?
Kommentit (19)
Sopiva ikäero. Itse 30 ja haen seuraa 24 - 36 vuotiaista :)
Vierailija kirjoitti:
Vastaa nainen 17, poika 11
No höpö höpö. Mitä vanhempi pari, sitä pienemmäksi ikäero suhteellisesti muuttuu.
21 ja 27 vuotiaat on ihan jees.
Just hyvä ikäero. Puoliso kannattaa aina valita niin päin, että mies on se nuorempi osapuoli.
Toimii jos sulla into riittää nuoren miehen kanssa. Hän ei ole vielä "juoksujaan juossut", joten odotukset seksin osalta (määrä, vaihtelevuus) on korkealla.
Ihan hyvä ikäero kunhan sulla ei ole toiveissa pikainen naimisiinmeno ja porsiminen. Olisi väärin painostaa 21 vuotiasta moiseen.
Ja pidä mielessä että se 21 v on voinut vasta aloittaa deittailun ihmeellisen maailman, joten älä ota tätä suhdetta turhan vakavasti. Luultavasti haluaa kokeilla vielä monia monia naisia ennen kuin vakiintuu jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Just hyvä ikäero. Puoliso kannattaa aina valita niin päin, että mies on se nuorempi osapuoli.
Oletko ikäistäsi epäkypsempi?
Itse kävin kerran treffeillä 21 vuotiaan pojun kanssa , itse olin 26. Se viestitteli meidän treffien aikana toisille naisille ja laitto jopa niille kuvia ruuastaan ja oluestaan. Tuntui myös oikein ylpeilevän mulle miten paljon on matcheja ja miten monet naiset haluaa häntä treffailla. Meni maku ja ei kiinnostanu nähdä enää uudestaan.
Ei ole mun mielestä paha ikäero sinänsä. Itse en vaan tuon ikäistä ottaisin, koska miehet ovat yleensä tuossa iässä vielä melkoisen kypsymättömiä henkisesti.
Ideaali. Naisella kypsyyttä ja miehellä energiaa.
En haluaisi ikinä itselleni nuorempaa miestä mutta mikäs siinä jos joku tykkää.
Taas mennään. Oikeassa maailmassa kuitenkin mies on hyvin usein se vanhempi.
Naiset vaan tykkää miehistä enemmän kuin pojuista.
Joku provoilee näillä täällä, aivan selvästi.
Ikäerojankuttaja vastaa taas itselleen.
Ota se lääke!!
Eipä ole vaan ihan sopiva. Naisen kannattaa ottaa nuorempi mies:))