Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SmartPOST pakettiautomaatti, astioiden lähetys

Vierailija
03.11.2013 |

Oletteko lähettäneet astioita tuon pakettiautomaatin kautta? Myin Tori.fi kahviastiaston ja sovittiin et lähetän smart postissa ne. Mutta nyt mietityttää miten niitä paketteja kuljetetaan, heitellään  jne. Tylsää jos ei mene ehjänä perille. Pakkasin ne tiiviisti etteivät heilu edestakaisin paketin sisällä ja käärin jokaisen huolellisesti sanomalehtipaperiin. Vuorasin vielä pahvilaatikon sanomalehtikerroksella. Vinkkejä pakkaamiseen? :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten sopia, ettet ole vastuussa rikkoontumisesta. Suostuisin lähettämään vain särkyvä-tarralla ja se ei automaatista onnistu.

Vierailija
2/3 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä Itellalaisena neuvoisin paketoimaan mahdollisimman paksusti jotakin pehmeetä vielä ympärille, ja mitä epäsymmetrisempi paketti on, sitä "hellemmin" se käsitellään lajittelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähettänyt pakettilähetyksenä (käsittääkseni SmartPOST ei ole sen kummempi). Alla kunnon fylli/pehmuste, 1. pahvilaatikko, tähän päälle myös fylliä ettei hölsky ja päälle 2. pahvilaatikko. Kymmeniä olen lähettänyt tälläviisiin eikä yksikään ole tullut rikkoutuneena perille. Ja ilmastointiteipillä teippaaminen. Varmaankin kunnon teipattu pahvipäällinen riittäisi korvaamaan 1. pahvilaatikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi