Auttakaa muo päättämään, milloin häät, milloin vauvat yritys?
Tämä nyt ei ole suurin murhe, mutta olisi kiva kuulla mielipiteitänne.
Haluaisimme aloittaa vauvan yrittämisen melko pian, ehkä parin kuukauden sisällä. Onko mieltä järjestää häitä raskaana? Haaveena eivät muutenkaan ole olleet talvihäät. Olisiko kuitenkin parempi järjestää sellaiset, niin olisimme jo naimisissa joko raskauden ihan alkuvaiheessa tai yrittäessä.
Emme haluaisi lykätä vauvan yrittämistä kuitenkaan ensi kesään.
Miten te muut olette tehneet/tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (9)
Ehkä kannattaa kasvaa vielä vähän aikaa, ennenkuin alkaa kyselemään omaa elämäänsä koskevia päätöksiä palstalta!
Menkää maistraatissa naimisiin ja aloittakaa lastenteko sen jälkeen.
Onko tässä "me haluaisimme" ja "emme" nyt kuitenkaan molemmat mukana vai oletko päättänyt että "nyt me halutaan" ja mies myötäilee kun ei edes kunnolla kuuntele sinua?
Ja toinen... jos sun pitää täältä kysyä, et ole vielä likellekään valmis niin naimisiin kuin vauvaan.
Älkää nyt ottako tätä niin vakavasti, hyvät ihmiset :)
Teen omat päätökseni ihan itse, ja teemme miehen kanssa yhteiset päätökset.
Olemme olleet yhdessä yli kuusi vuotta, molemmille sopii nopea eteneminen nyt.
Kysyin vain mielipiteitä:)
-AP
miksei talvihäitä? kynttilöitä ja kaikkea romanttista :) pienet talvihäät olis ihanat olin sellaisissa viime vuonna:) ja pienet ehtii vielä hyvin järjestääkin. ainoa vaan, että jos tuutkin heti raskaaks ja kärsit pahoinvoinnista niin kurjaa suunnitella niitä häitä sitten..
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 15:09"]
miksei talvihäitä? kynttilöitä ja kaikkea romanttista :) pienet talvihäät olis ihanat olin sellaisissa viime vuonna:) ja pienet ehtii vielä hyvin järjestääkin. ainoa vaan, että jos tuutkin heti raskaaks ja kärsit pahoinvoinnista niin kurjaa suunnitella niitä häitä sitten..
[/quote]
Oi tämä kuulostaa kyllä tunnelmalliselta! Vaikka olen aina haaveillut kesähäistä.
-AP
No mietippä itse miltä tuntuu jos vaikka häiden alla alkaa taas menkat ja sinua harmittaa kovasti kun lasta ei kuuluu ja huolettaa. Hmm onkohan siinä hyvätkin fiilikset häihin. Entäpä sitten jos olet raskaana ja pahimmillaan oksentelet joka päivä vähintään kerran ja muutenkin voit huonosti. Onkohan sekään ihan kivaa hääpäivänä tai häitä järjestäessä ?
Itse sanoisin että ensin naimisiin ja sitten ehkäisy pois. Ja häät sitten joko talvihäinä tai ensikesänä. Kannattanee ruveta miettimään millaiset häät tosiaan haluatte jne. Tietysti jos on kiire päästä lasta hommaamaan niin äkkiäkös te järjestätte muutamassa viikossa pikahäät ja kutsutte vain pikkuporukan lähimpiä juhlimaan.
Kuinka tuore suhteenne on? Teillä vaikuttaisi olevan hirmuinen kiire. Jos teillä avioon on aikomus, kannattaa ihan rauhassa mennä ensin naimisiin ja sitten aloittaa lasten teko. Lapsikaan ei sitten synny "äpäränä".