Netflixin Lucifer -sarja
Mitä mieltä olette sarjasta?
Itse olen ihan koukussa siihen. Lucifer (Tom Ellis) syötävän suloinen ja sopii hyvin rooliinsa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukumpaa sitä mammalle sopivampaa.
No kun se devil totesi itse näin ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Ellis on hottis mutta se naispääosan esittäjä jotenkin häiritsee mua. Siis se on ihan kaunis mutta jotenkin oudon näköinen samalla, en tiedä onko se tehnyt jotain kauneusleikkauksia tai ottanut täyteaineita. Se ''luotu toisilleen''-juonikuvio on myös kliseinen. Ihan hauska sarja, tykkään Luciferin repliikeistä ja ilmeistä, ne on usein tosi huvittavia.
No ongelma on, että se nainen on duckfacepökkelö, joka ei osaa näytellä.
Tasoeron kyllä huomaa, kun Ellis on palkittu mestarinäyttelijä, joka myöhemmin sarjassa jopa näyttelee pitkissä kohtauksissa samanaikaisesti sekä itseään että veljeään arkkienkeli Mikaelia.
Se nainen on amatöörinäyttelijä joka ei jaksa oikein keskittyä työhönsä.
Varmaan on saanut tuon roolin vain siksi, että alussa ei osattu arvata sarjasta tulevan noin suosittu. Luulen, että faneja ei paljon hetkauttaisi, vaikka Chloen näyttelijä vaihdettaisiin parempaan. Tom Ellis on ihana ja loistava, sarjan kantava voima.
Eikös ne vitsaillut tästä sen toisen henkilön nimellä, jotka esittivät tätä sarjaa, ettei se eukko pääse näyttelemään sen el Diablon varjosta.
Sehän viittasi suoraan tuohon muijaan, ettei sen anneta näytellä ..
Zinc
Harmaa varpunenhan siitä on tehty omassa lokerossaan. Vähän ohkasiksi jää noi hahmot, kun on kieli poskella tehty.
Siis siinä jaksossa missä oli se TV-show missä esitettiin tätä sarjaa ..
Zinc
Lopulta se muija taisi olla murhaajakin, joka esittää tuota pollaria. En jaksanut katsella loppuun saakka. Tylsää catfiighttia niin katkaisin siihen.
Nähnyt(kin) sen jo joskus 20 wuotta sitten ..
Ihmettelen, miks vauva on tehty niin vanhalle näyttelijälle.
Yritin kattoa, ei sitä kestä. Sellanen mukanokkela ja jotenkin väärällä tavalla itseään täynnä oleva sarja. Ei jatkoon.
Tom Ellisin takia tulee seurattua sarjaa ja nyt katson viidettä ja viimeistä kautta. Toivon, että sarjaan tulee jatkoa. Aivan taivaallisen komea tuo Ellis.
Oon nähny 3 jaksoa, mutta on tylsä. Luciferin näyttelijä ei vakuuta vaan aiheuttaa myötähäpeää muka-hauskoilla kommenteillaan. Ei ole mikään komediataituri tämä herra, ajoitus ei toimi. En pystynyt katsomaan enempää.
Supernatural sarjan Luciferin esittäjä Mark Pellegrino on taitava sekä olemaan kauhistuttava että koominen.
Sattumalta katsoin tänään trailerin Youtubesta ja sen perusteella vaikutti tusinatavaralta.
On kyllä koukuttava ja viihdyttävä sarja. Tosin en erityisemmin pidä Luciferista, mielestäni yliarvostettu hahmo. Toki välillä ihan hauska mutta suurimman osan ajasta vain ärsyttävä ja lapsellinen tintta-Iita. Myös Trixie on ihan kamala.
Lempihahmoni ovat Daniel, Mazekiin, Eve, Ella, Linda, Amenadiel ja Charlotte/Luciferin äiti. Chloesta tavallaan pidän mutta välillä en. On muuten erittäin kaunis nainen, oudolla tavalla.
Viisi kautta tällaista soopaa? Ja joku vielä katselee? Huhhuh!
Taitaa se pääosan esittäjä olla naismagneetti jonka vuoksi tietty kohderyhmä ahmii sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti paras dokumenttisarja Netflxissä. Avaa raamtatun tapahtumia ihan uudella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti paras dokumenttisarja Netflxissä. Avaa raamtatun tapahtumia ihan uudella tavalla.
ei kyllä todellakaan ole dokumenttisarja eikä seuraa Raamatun tapahtumia todenmukaisesti. se on vaan saanut Raamatusta inspiraatiota...
Vierailija kirjoitti:
Oon nähny 3 jaksoa, mutta on tylsä. Luciferin näyttelijä ei vakuuta vaan aiheuttaa myötähäpeää muka-hauskoilla kommenteillaan. Ei ole mikään komediataituri tämä herra, ajoitus ei toimi. En pystynyt katsomaan enempää.
Supernatural sarjan Luciferin esittäjä Mark Pellegrino on taitava sekä olemaan kauhistuttava että koominen.
Vai tarkoitatko ettei Lucifer-hahmo vakuuta, koska näyttelijähän "vain" välittää viestin, jonka käsikirjoittaja haluaa välitettävän.
Katson vain siihen asti kun paljas perse alkaa pomppia.
Siis montako minuuttia olisi katsoittavaa? Vai sekuntia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kyllä todellakaan ole dokumenttisarja eikä seuraa Raamatun tapahtumia todenmukaisesti. se on vaan saanut Raamatusta inspiraatiota...
Huumorintajusi suorastaan häikäisee!
Luciferia nyt katselee oikein mielellään. On kyllä hyvän näköinen! Yleensä ei pahemmin kiinnosta miltä joku näyttelijä näyttää mutta tätä miestä kelpaa katsella ihan huvikseen.
Mihin se kaulakoru oikein katosi?!
Yksi surkeimmista sarjoista ikinä,ei ole todellakaan coolia ja siistiä olla paholaisen kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se kaulakoru oikein katosi?!
hyvä kysymys
Vierailija kirjoitti:
Yksi surkeimmista sarjoista ikinä,ei ole todellakaan coolia ja siistiä olla paholaisen kanssa tekemisissä.
Totta helvetissä on. Siitähän on parhaat taideteoksetkin saaneet inspiraationsa.
Eikös ne vitsaillut tästä sen toisen henkilön nimellä, jotka esittivät tätä sarjaa, ettei se eukko pääse näyttelemään sen el Diablon varjosta.
Sehän viittasi suoraan tuohon muijaan, ettei sen anneta näytellä ..
Zinc
Harmaa varpunenhan siitä on tehty omassa lokerossaan. Vähän ohkasiksi jää noi hahmot, kun on kieli poskella tehty.