Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixin Lucifer -sarja

Vierailija
13.09.2020 |

Mitä mieltä olette sarjasta?
Itse olen ihan koukussa siihen. Lucifer (Tom Ellis) syötävän suloinen ja sopii hyvin rooliinsa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti paras dokumenttisarja Netflxissä. Avaa raamtatun tapahtumia ihan uudella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Ellis on hottis mutta se naispääosan esittäjä jotenkin häiritsee mua. Siis se on ihan kaunis mutta jotenkin oudon näköinen samalla, en tiedä onko se tehnyt jotain kauneusleikkauksia tai ottanut täyteaineita. Se ''luotu toisilleen''-juonikuvio on myös kliseinen. Ihan hauska sarja, tykkään Luciferin repliikeistä ja ilmeistä, ne on usein tosi huvittavia.

Vierailija
4/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö katsoa?

Vierailija
5/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä!! Tykkään. Toivottavasti tulee lisää kausia.

Vierailija
6/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom Ellis on hottis mutta se naispääosan esittäjä jotenkin häiritsee mua. Siis se on ihan kaunis mutta jotenkin oudon näköinen samalla, en tiedä onko se tehnyt jotain kauneusleikkauksia tai ottanut täyteaineita. Se ''luotu toisilleen''-juonikuvio on myös kliseinen. Ihan hauska sarja, tykkään Luciferin repliikeistä ja ilmeistä, ne on usein tosi huvittavia.

No ongelma on, että se nainen on duckfacepökkelö, joka ei osaa näytellä. 

Vierailija
7/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kattonu, oon kuullu siitä kyllä kehuja mut en oikee kiinnostunu... Mutta en tienny että tom ellis esittää pääosaa!! Ehkäpä katonki :) (muistan tom ellisin miranda-sarjasta jota rakastan!)

Vierailija
8/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä, mutta onkin Neil Gaimanin käsikirjoittama.

Vierailija
9/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoeron kyllä huomaa, kun Ellis on palkittu mestarinäyttelijä, joka myöhemmin sarjassa jopa näyttelee pitkissä kohtauksissa samanaikaisesti sekä itseään että veljeään arkkienkeli Mikaelia.

Se nainen on amatöörinäyttelijä joka ei jaksa oikein keskittyä työhönsä.

Vierailija
10/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.pinimg.com/originals/7e/51/ae/7e51aef0a7ad842aae08f30ac474941…

Katson sarjaa vain sen takia kun saatana on siinä valinnut manifestointimuodokseen ihmismaailmassa juuri tuon kehon.

Ei voi olla katsomatta jokaista jaksoa päänäyttelijän takia..

Toki on joitain muitakin hyvännäköisiä hahmoja mutta lähinnä sen takia katson. Chloe Deckeristä en niin välitä, tosin olen heteronainen niin hän on muutenkin minulle sivuviite.

Vierailija
11/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(spoiler)

Harmittaa kun vitoskauden lopulla Jumala tulee maan päälle setvimään vakavan riidan enkelien välillä, olisi ollut mystisempää jos hän olisi vain pysynyt sellaisena kirkkaana valona joka korkeintaan sanoo pari sanaa.

Niin, ja jos Lucifer ei olisi pitkä ja komea niin ei sarjalla olisi mitään pointtia, siksi hän saa koko ajan naisia kämpille ja elostelee.

Vierailija
12/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittäkää nyt minulle yksinkertaiselle muorille että oliko se chloe siis enkeli vai ei

Vierailija
13/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään siitä detectivestä hirveesti. Mun käsitys on, että roolihenkilön luonne on tosi päinvastainen Luciferiin verrattuna, ja hän on hyvin pidättyvä - pitää arvailla mitä pinnan alla tapahtuu. Kiehtova nainen.

Vierailija
14/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin saatanan hyvä (pun intended) sarja kun sillä on se loistava brittiaksentti jolla piikittelee itseään ja muita.

Huippusarja, onneksi mulla on netflix. Sarja on kevyt, humoristinen mutta silti välillä käsittelee vakavia tai hankalia aiheita. Kivaa viihdettä ja tosi hyvännäköisiä näyttelijöitä.

Vierailija
15/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoeron kyllä huomaa, kun Ellis on palkittu mestarinäyttelijä, joka myöhemmin sarjassa jopa näyttelee pitkissä kohtauksissa samanaikaisesti sekä itseään että veljeään arkkienkeli Mikaelia.

Se nainen on amatöörinäyttelijä joka ei jaksa oikein keskittyä työhönsä.

Varmaan on saanut tuon roolin vain siksi, että alussa ei osattu arvata sarjasta tulevan noin suosittu. Luulen, että faneja ei paljon hetkauttaisi, vaikka Chloen näyttelijä vaihdettaisiin parempaan. Tom Ellis on ihana ja loistava, sarjan kantava voima.

Vierailija
16/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(spoiler)

Harmittaa kun vitoskauden lopulla Jumala tulee maan päälle setvimään vakavan riidan enkelien välillä, olisi ollut mystisempää jos hän olisi vain pysynyt sellaisena kirkkaana valona joka korkeintaan sanoo pari sanaa.

Niin, ja jos Lucifer ei olisi pitkä ja komea niin ei sarjalla olisi mitään pointtia, siksi hän saa koko ajan naisia kämpille ja elostelee.

Se oli ihan järkeenkäypää koska ne olisi muuten tappaneet toisensa. Ja koska heille on annettu vapaa tahto niin sitä ei olisi voinut estää muuten kuin isukin puuttumalla suoraan.

Vierailija
17/53 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pari kolme ekaa jaksoa, ei kiinnostanut sen pidemmälle.

Vierailija
18/53 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selittäkää nyt minulle yksinkertaiselle muorille että oliko se chloe siis enkeli vai ei

Chloe ei ole enkeli, vaan Jumalan lahja Luciferille. Jumala pyysi enkeliä hoitamaan Chloen äiti raskaaksi.

Vierailija
19/53 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Devil solving crimes ? 

Mitä kukkua !

Zinc

Vierailija
20/53 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukumpaa sitä mammalle sopivampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä