montako bad bunnyn laulua tunnet?
Kommentit (21)
Mä kuuntelin yhden, ihan OK ei varsinaisesti omaa genreä, mutta enpä mä sitä peliäkään katsonut.
Ei sillä ole LAULUJA. Se puhuu eli räpättää.
Nykyään useamman, koska reggaeton-tanssiharrastuksen takia aloin etsiä ko. musiikkia netistä.
Taas näitä "supersuosittuja" artisteja joista kukaan ei ole kuullutkaan listojen (kuplan) ulkopuolella. Vähän kuin Drake aikanaan. Amerikan listojen kärkisijat ja suomessa voi ihmetellä että kuka vee:n Drake.
En yhtään, koska olen jo vuosia sitten tippunut uuden mainstream-musiikin kelkasta.
Hesarista luin, että voitti grammyn ja se oli ensimmäinen kokonaan espanjankielisen levyn saama grammy. Lisäksi ilmeisesti on anti-ICE, joka on luonnollisest positiivinen asia.
Ekaa kertaa vasta kuulin edes nimen bad bunny
Vierailija kirjoitti:
Evvk koska takuulla räp.
No ei kyllä mitään tyylipuhdasta räppiä ainakaan se biisi ollut mikä mä kuuntelin.
Muutaman. Osaatko nimetä, ketkä pelasivat vastakkain super bowlissa ja kumpi voitti?
Onko sillä meille mitään merkistystä kuka on esiintynyt amerikkalaisen jalkapallon finaalin puoliaikashowssa?
Vai onko kiva luvan kanssa olla rasisti
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä "supersuosittuja" artisteja joista kukaan ei ole kuullutkaan listojen (kuplan) ulkopuolella. Vähän kuin Drake aikanaan. Amerikan listojen kärkisijat ja suomessa voi ihmetellä että kuka vee:n Drake.
Kyllä Drake oli supersuosittu ihan ilman lainausmerkkejä, vaikkei ollutkaan Suomessa niin iso mitä muualla maailmassa. Suomi on niin pieni markkina-alue, että jos joku kv-artisti ei täällä menesty, se ei hänen suosiotaan kummoisesti laske.
Ketä tämä pät punni on, joku volttikuski?
En ole ennen tätä aamua kuullutkaan koko artistista. Enkä ole kuunnellut yhtään hänen biisiään, en edes iltapäivälehdissä ollutta videota Super Bowlista.
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa vasta kuulin edes nimen bad bunny
Jenkit antoi uuden nimen Nasty Rabbit.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman. Osaatko nimetä, ketkä pelasivat vastakkain super bowlissa ja kumpi voitti?
Onko sillä meille mitään merkistystä kuka on esiintynyt amerikkalaisen jalkapallon finaalin puoliaikashowssa?
Vai onko kiva luvan kanssa olla rasisti
Olet niitä, jotka näkevät rasisteja maitotölkeissäkin.
Tunnen vaikka kuinka monta ja jo 20v sitten kuuntelin lähes yksinomaan reggaetonia.
t. n39