Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Meidän pikku prinsessa", "Meidän neiti"... AARRRGH!

Vierailija
02.11.2013 |

Joka toinen tytön kasteilmoitus viikonlopun lehdessä joka viikko alkaa fraasilla "pikkuinen prinsessamme XX syntyi..." Joo, tosi omaperäistä. Ällöttää. Toinen, mikä tyttölapsista puhuttaessa yököttää, on sanaparin "meidän neiti" käyttäminen. Lupaan, etten tulevasta tyttärestäni tule ikinä käyttämään sanoja prinsessa tai neiti! Lisäksi ihmettelen sitä, miksi monet aikuiset naiset alkavat itsekin pukeutua pikkutyttömäisesti päästä lahkeisiin pinkkiin saatuaan tyttären. Jokin aika sitten näin tämmöisen äitin, jolla oli hiuksissaan Hello Kitty -hiuspinnitkin. :D

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu toi meidän neiti on todella raivostuttava :D Samoin kaverini kutsui 2kk:n ikäistä poikaansa:"nuori herra."

"nuori herra päätti herätä kolmesti yöllä ja ei nuorelle herralle maistunut maito kun taisi pikkumiehen vatsaa vääntää. ' ok toi pikkumies ei ole paha, mutta hokee tuota nuorta herraa koko ajan :D ärsyttävää.

Vierailija
82/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä vähän naurettavaa, mutta mun mielestä noi pikkumiehet ja meidän neidit kuulostaa söpöltä sellaisten symppisten vähän junttien ihmisten sanomina, mutta ärsyttävän teennäisiltä hienostelijoiden sanomina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 13:11"]Olisiko parempi sanoa tai kirjoittaa, että meidän tuleva Kassi-Almamme kastettiin tänään Suomen Lusiferiaanisen seurakunnan tiloissa Pelsebuubin nimeen ja vereen ruumismatojen kunnioittaessa tilaisuutta läsnäolollaan?[/quote]

Mikä vika on sanassa tytär?

Vierailija
84/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavampaa on kun joku kutsuu Rinsessaksi

Vierailija
85/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 15:13"]

Voi tätä oksetuksen päivää, kun itse Vesa Keskinenkin Tuurista/Afrikasta kertoi, että "pikku prinsessa" köllöttää vaaleanpunaisen hörhelön peitossa ja piilossa.....

Meni sitten tuokin ukko sekaisin päästään lopullisesti..........Eikö nyt jo olisi voinut keksiä jotain, vaikka Afrikka-teemalla, kuten "Suklaasydän sulatti itse meidät", "Herttuatar", "Pomo", "Typykkä", "The Neiti", "Neiti Keskinen", tai mikä muu tahansa....!!! Mut ei, eipä tietenkään, kun se vaan pitää olla PRINSESSA!!!

[/quote]

Et ole tainnut nähdä millaisessa linnassa Vesa asuu... Taitaa Vesa leikkiä kuningasta, joten ihan hyvin voi kutsua omaa tyttöään prinsessaksi! Muilta se on kuitenkin kiellettyä, koska ihan kamalaahan se on! Miksi ei vaan voitaisiin puhua lapsista sanalla SE, ei käytettäis mitään tyttö-poika-termejä ettei vaan kenellekkään tule paha mieli. NYYH!

Vierailija
86/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi jotain haittaa niin paljon jos kutsuu lastaan pikku prinsessaksi ym..? Itse kutsun koiriani "äitin pikku prinsessaksi" "äitin oma pikku mussukka"...... Veikkaan että aika monet vois ihmetellä.. Hei kamoon, koska sehän on vaan "koira" :D

Vierailija
87/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:25"]Juu toi meidän neiti on todella raivostuttava :D Samoin kaverini kutsui 2kk:n ikäistä poikaansa:"nuori herra."

"nuori herra päätti herätä kolmesti yöllä ja ei nuorelle herralle maistunut maito kun taisi pikkumiehen vatsaa vääntää. ' ok toi pikkumies ei ole paha, mutta hokee tuota nuorta herraa koko ajan :D ärsyttävää.

[/quote]

Miksi alapeukutettu?:DD

Vierailija
88/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidällä on kaksi tytärtä ja he ovat minun (isän) pikku prisessoja, rinsessoja tai enkeleitä. Julkisilla paikoilla kutsun heitä nimellä, mutta kotona käytän noita muita sanoja. Ja jos ne nyt jotain sattuu häiritsemään, niin sehän sen ongelma. Mielestäni tuo välittää lapsilleni viestin, että he ovat erittäin tärkeitä minulle. 

Isi35

Vierailija
89/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meijän typy! :)

Vierailija
90/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:53"]Meidällä on kaksi tytärtä ja he ovat minun (isän) pikku prisessoja, rinsessoja tai enkeleitä. Julkisilla paikoilla kutsun heitä nimellä, mutta kotona käytän noita muita sanoja. Ja jos ne nyt jotain sattuu häiritsemään, niin sehän sen ongelma. Mielestäni tuo välittää lapsilleni viestin, että he ovat erittäin tärkeitä minulle. 

Isi35

[/quote]

Meidällä

Vierailija
91/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun kerran olin treffeiilä yhden miehen kanssa, se puhui koko treffien ajan pojastaan leuka väpättäen "pikkumies-sitä ja pikkumies-tätä". Rupes niin pahasti tökkimään, etten voinut edes katsoa sen naamaa. Itsellänikin on poika, mutta ihan etunimellä olen aina puhunut hänestä.

Vierailija
92/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:07"]

Meidällä

[/quote]

Sori. Meillä...

Vierailija
93/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju...

Vierailija
94/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä.... Kunnes sitten synnytin itsekin prinsessan.

Vierailija
95/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaalla lapsella on MONTA nimeä.

- Meidän neidin äiti

Vierailija
96/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tyttöä (ehkä onneksi) mutta en kyllä kutsuisi prinsessaksi, minustakin tuo nimitys on ällö. Meillä asuisi reippaasti likka vaan :)

Vierailija
97/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. Meillä on neiti ja prinsessa. On hän muutakin, kuten kulta, rakas, pupukka, ihanainen ja vaikka mitä muuta

Vierailija
98/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, että missä hiiskatin yhteydessä on olennaista puhua prinsessasta tai meidän neidistä? Eikö lapsella ole nimikin? Ymmärrän, että lasta kutsutaan prinsessaksi lapselle itselleen hellyttely mielessä.

juuri fbssa tän näkee. Meidän neiti sitä ja meidän neiti tätä. Mikä hemmetin meidän? Miksei vaan neiti? Tai roosa? Tai maija? Semmonen ylentävä tunne tulee tuosta meidän neidistä, kun kuulutetaan oikein kaikille; MEIDÄN neiti. Näettekö, meidän neiti on näin hieno ja hauska! 

Vierailija
99/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se ap:n hanuria kaivertaa jos joku sanoo meidän neiti? Anna ihmisten sanoa mitä haluavat. Voi jestas, kaikesta pitää tehdä ongelma. 

Vierailija
100/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jokainen kutsua lapsiaan miten lystää, mutta en kiellä etteikö korvaan särähdä "meidän neiti", kun puhutaan jo aikuisesta tyttärestä. Neiti-ihminen tosin, ettei sikäli väärin.