Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4 munan kakku vai valmispohja?

Vierailija
03.10.2013 |

Voi apua, mun pitäisi leipoa kakku ja kun syöjiä ei ole kuin 4 niin haluan tehdä vaan pienen kakun, mutta kun meillä ei ole kuin iso kakkuvuoka.  Eli kannattaako käydä ostamassa valmispohja ja tehdä siitä.  Montako munaa menee jos tekee uunipellillisen pohjan. Sen kun voisi leikkailla sitten haluttuun muotoon.

Ja sitten jos jollain on hyvä idea täytteeksi kun haluaisin jotain moussea, mutta ei suklaata.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein just 4 munan kakun, eikä siitä mikään iso minusta tullut. Leikkasin pohjan kolmeen osaan, mutta kaksikin olisi riittänyt kun noista tuli aika ohkasia. Meillä oli kyllä syöjiä 10... Joskus ostin valmiskakkupohjan ja se oli ihan samankokoinen kuin tuo itse tekemäni. Vai onko niitä erikokoisia?

Vierailija
2/2 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, minkä makuisen kakun haluat tehdä. Valmispohja maistuu vähän teolliselta. Voithan toki tehdä kakun vaikka valmiiseen murutaikinapohjaan ja laittaa jotain rahka-muna-kerma-täytettä siihen päälle, joku sitruunan makuinen tuorejuustokin sekoitettuna rahkaan ja munaan voi olla oikein makoisa. Päälle vielä koristeita, esim. marjoja tai hedelmäpaloja tai sokerisia kukkakoristeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla