Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Meidän pikku prinsessa", "Meidän neiti"... AARRRGH!

Vierailija
02.11.2013 |

Joka toinen tytön kasteilmoitus viikonlopun lehdessä joka viikko alkaa fraasilla "pikkuinen prinsessamme XX syntyi..." Joo, tosi omaperäistä. Ällöttää. Toinen, mikä tyttölapsista puhuttaessa yököttää, on sanaparin "meidän neiti" käyttäminen. Lupaan, etten tulevasta tyttärestäni tule ikinä käyttämään sanoja prinsessa tai neiti! Lisäksi ihmettelen sitä, miksi monet aikuiset naiset alkavat itsekin pukeutua pikkutyttömäisesti päästä lahkeisiin pinkkiin saatuaan tyttären. Jokin aika sitten näin tämmöisen äitin, jolla oli hiuksissaan Hello Kitty -hiuspinnitkin. :D

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höllää vähän pipoa...auttaisko seksi tai hieronta yleiseen jännitystilaasi?

Vierailija
62/101 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 23:45"]

Mitäs se sun pimppiäs kutittaa?

[/quote]

Herpes :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitiys ja prinsessuus, mitä pahaa niissä on? Ylimyksellinen, hienostunut, kaunis, klassinen... se on juuri se, mitä minä ainakin naiseudelta etsin. Joten toki minunkin likkani on prinsessa, kun itsekin olen oman elämäni kuningatar. Miksi se teitä juntteja vituttaa?

Vierailija
64/101 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä on kutsua tyttölasta rinsellaksi. MIkä hitto on RINSELLA?

Vierailija
65/101 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ap varmaan sekoaisi meillä, puhuttelen monesti tyttöä prinsessana. Ja tyttö kutsui joskus isäänsä kuninkaaksi, minua kuningattareksi ja veljä prinssiksi!

Ja muuten, jos sinulla ei vielä ole sitä tytärtä niin äläpä vielä lupaile mitään, ettet kutsu prinsessaksi tai neidittele...

Vierailija
66/101 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 13:00"]

[/quote]

Kuulostaa riisimerkiltä..Musta on suloista,jos joku kokee ruuan noin hellyttävänä.

Vierailija
67/101 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa ymmärrän pikku prinsessasta/prinssistä puhuttavan, jos isä on vaikka Ruotsin kuningas (yök). Muuten minuakin välillä ärsyttää, vaikka toki tiedän etteivät ihmiset pahaa tarkoita onnitellessaan meitä "pikku prinssin johdosta". Se on vaan jotenkin teennäistä ja ärsyttävää, kun pientä vauvaa kutsutaan jollain arvonimillä. :)

T. kahden _pojan_ äiti, joista kummankaan isä ei ole Ruåtsin Kalle (luojan kiitos).

Vierailija
68/101 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aika yksinkertainen suomalainen ääliö:(...meillä on pieni tyttö joka elää parasta prinsessakauttaan...hän haluaa siis olla prinsessa,minä olen kuulemma kuningatar ja isänsä kuningas. Sinä olet tyhmä idiootti,pelle siinä leikissä heh.

Vierailija
69/101 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi sanoa tai kirjoittaa, että meidän tuleva Kassi-Almamme kastettiin tänään Suomen Lusiferiaanisen seurakunnan tiloissa Pelsebuubin nimeen ja vereen ruumismatojen kunnioittaessa tilaisuutta läsnäolollaan?

Vierailija
70/101 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 13:00"]

[/quote]

Kuulostaa riisimerkiltä..Musta on suloista,jos joku kokee ruuan noin hellyttävänä.

[/quote]

Minusta se kuulostaa englantilaiselta huuhteluainemerkiltä...

Vierailija
71/101 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neiti ;) saa kortteja joissa lukee vanhan ajan tyyliin "pikku neiti xx". Minusta se on ihan kiva.

Meilläkin on menossa prinsessavaihe. Paremempi että lapsi elää sen nyt täysillä kun tuntee että jotaon jäi välistä ja elää sitä sitten joskus liian myöhään. Lapsi tuntee olevansa kaunis ja tärkeä ja spesiaali. Ihan ok mun mielestä.

tosin tää mielipide tulee just sellaselta äidiltä joka pukeutu pinkkiin, ennen raskautta, sen aikana ja jälkeen. Kimaltavia pinnejäkin mulle laitellaan mutta ne yritän muistaa ottaa pois kauppaan lähtiessä. Mutta joskus olen kyllä bongannut kaupan peilistä että mulla tököttää tukasta joku iso pinkki pupupinni. So not.

Vierailija
72/101 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttölapsi on neiti, ei sille voi mitään. Hänen äitinsä on rouva, jos sattuu olemaan naimisissa. Mitä kamalaa siinä on?

Vierailija
73/101 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä oksetuksen päivää, kun itse Vesa Keskinenkin Tuurista/Afrikasta kertoi, että "pikku prinsessa" köllöttää vaaleanpunaisen hörhelön peitossa ja piilossa.....

Meni sitten tuokin ukko sekaisin päästään lopullisesti..........Eikö nyt jo olisi voinut keksiä jotain, vaikka Afrikka-teemalla, kuten "Suklaasydän sulatti itse meidät", "Herttuatar", "Pomo", "Typykkä", "The Neiti", "Neiti Keskinen", tai mikä muu tahansa....!!! Mut ei, eipä tietenkään, kun se vaan pitää olla PRINSESSA!!!

Vierailija
74/101 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

50: Pysy aiheessa! Siis Prinsessa tai joku muu OMA juttu! Ei ole sama asia, jos 516 prinsessaa vastaan 2 Röökynää. "Neiti" taitaa myös asustaa 8/10 perheessä. Rautalankaa kerässä (saa itse vetää suoraksi): SIIS ennemmin vaikka "Pirkko Anneli Vatanen", kuin "Meidän prinsessa" tai "Meidän neiti", turha nyt kiertää, kun ymmärretty varmaankin on!!!!!

Vierailija
75/101 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää "meidän sälli", voi yök!

Ja vaikka onkin vanha aloitus, niin ärsytti myös Oululaisen ja Rovaniemeläisen isot kirjaimet. Ei taida olla peruskoulu käytynä siellä suunnassa?

Vierailija
76/101 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a... Mulla ei ole mitään ongelmia lukea facesta/muualta meidän neideistä, prinsessoista, äijistä, ukoista, tytsyistä, minieukoista tai mistään muustakaan... jotenkin ajattelen, että se tuo kuitenkin hieman yksityisyyttä lapselle, vaikka äiti kertookin heidän "pikku prinsessan taas puklautelleen komeesti uudelle valkoiselle matolle" :D

Helpommin meidän neidin tekemiset unohtuu, kuin Anna-Liisan...

T.lapseton

Vierailija
77/101 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vapaasti lapsi leikkiköön prinsessaa, ei tässä kukaan leikkejä ole ollut kieltämässä. Mutta miksi helvatassa ne pikkuprinssit ja -prinsessat pitää tunkea aikuistenvälisiin keskusteluihin ja lässyttää facebookissa? 

Vierailija
78/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessasta tulee sitten emäntä ja prinssistä isäntä. Ja niin edelleen satu jatkuu...

Vierailija
79/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huokaus.. Kaikesta sitä pitääkin ongelma tehdä.

Vierailija
80/101 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän teidän jokaisen elämässä on niin pahasti vialla, että jaksatte ärsyyntyä mitättömistä pikkuasioista? Sama kai se teille on miten toiset ihmiset lapsiaan kutsuvat ja onko se nyt niin ylivoimaista olla lukematta kastettuja -ilmoituksia lehdestä, jos tietää ärsyyntyvänsä kaikesta? Ottakaa kiristävät pipot pois päästä, nyt on niin lämmin, että hyvin tarkenee ilmankin!