Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarissa sanottiin, että Suomen korkeimman oikeuden mielestä poikalasten pippeleiden väkivaltainen brutaali silpominen uskonnollisin perustein on ihan ok !

Vierailija
13.09.2020 |

Uskomatonta!

Kommentit (485)

Vierailija
61/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis siitä pippelinpäästä poistetaan pieni nahkasuikale, ei sitä katkaista. Vähän niinku leikkais kynnet (jos nyt sormiin haluaa verrata).

Leikataan sulta saat ama silmäluomet! Eihän ne ole kuin pienet nahanpalat, etkä niillä kuitenkaan mitään tee, yöllä on muutenkin pimeää kun nukut. 

No näitähän leikataankin pilvin pimein. Ja tekisi useammallekin roikkuluomelle hyvää käydä keventämässä silmänsä.

En tiedä kyllä yhtäkään ihmistä jolta olisi leikattu silmäluomet pois.

Vierailija
62/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun ympärileikattu mieheni toimii ihan samalla tavalla kun tavalliset juustok***lit. Voisin melkeinpä sanoa, että pystyy tekemään "sitä" pidempään eikä laukea kolmannella työnnöllä. Mutta olisin hänellekin suonut oman valinnan asiaan, vanhemmat ovat päätöksen tehneet, ilman mtn uskonnollisia syitä. Omilla pojillaan antoi esinahat jäädä paikoilleen. Kai sekin jostain kertoo...

Miksi keksit jatkuvasti tuollaisia satuja? Saatko jotain kiksejä valehtelustasi? Kyllä sinä voit kullisi silpoa jos haluat, mutta älä viitsi puolustella pikkulapsille tehtävää väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöinen tasa-arvo meillä suomessa

Vierailija
64/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista vitsailua poikien silpomisesta täällä.

Kuvaa hyvin palstan äärifeminististä kaksoisstandardia. Pojilla ei ole arvoa.

Jos tytöistä kirjoitettaisiin samalla tavalla,,,, niin eipä muuten kirjoitettaisi, koska ketju olisi poistettu jo aikaa sitten.

Vierailija
65/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun ympärileikattu mieheni toimii ihan samalla tavalla kun tavalliset juustok***lit. Voisin melkeinpä sanoa, että pystyy tekemään "sitä" pidempään eikä laukea kolmannella työnnöllä. Mutta olisin hänellekin suonut oman valinnan asiaan, vanhemmat ovat päätöksen tehneet, ilman mtn uskonnollisia syitä. Omilla pojillaan antoi esinahat jäädä paikoilleen. Kai sekin jostain kertoo...

Miksi "miehesi" vanhemmat silpoivat lapsensa jos sekoilun taustalla ei ole edes mikään vanha paimenkansan sekopääuskonto? Ja miksi "miehesi" olisi silponut omat lapsensa?

Vierailija
66/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministihallituksemme puolustaa poikiin kohdistuvaa väkivaltaa. Hävetkää Marin ja kumppanit!

Vierailija
67/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lääketieteellisiä etuja saavutetaan lasten sukuelinten järjestelmällisellä silpomisella?

Vierailija
68/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitää silpoa pieninä, koska vanhempana saattaisivat laittaa hanttiin tai kyseenalaistaa teon järkevyyttä, koska teossa ei ole mitään järkeä. 

Vierailija
69/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatananpalvojat silpovat lapsensa jo pieninä muistuttaakseen liitostaan saatanan kanssa ja pilkatakseen Jumalaa. Lääketieteellisiä syitä asialle on hyvin harvoin.

Aika rankkaa väittää, että Abraham olisi solminut liiton Saatanan kanssa. Ei Raamatussakaan sanota niin.

Vierailija
70/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatananpalvojat silpovat lapsensa jo pieninä muistuttaakseen liitostaan saatanan kanssa ja pilkatakseen Jumalaa. Lääketieteellisiä syitä asialle on hyvin harvoin.

Aika rankkaa väittää, että Abraham olisi solminut liiton Saatanan kanssa. Ei Raamatussakaan sanota niin.

Miksi lapsien sukuelimet pitää järjestelmällisesti silpoa, kun siitä ei ole mitään lääketieteellistä hyötyäkään? Se on vain sairasta ja sadistista puuhaa jolla ei ole tarkoitusta.

Vierailija
71/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärileikkauksen päällimmäinen tarkoitus on estää sukupuoliyhdyntä tekemällä siitä äärimmäisen epämukavaa. En tunne ketään ympärileikattua miestä joka operaation jälkeen olisi voinut harjoittaa seksiä.

Mun miehellä on ympärileikattu (USA). On himokas ja harrastaa paljon seksiä (heh). Ainoan eron aiempiin poikaystäviini on se, että mielestäni hän kestää sängyssä kauemmin, kuin aiemmat.

Hän itse kannattaa ympärileikkausta. Itse en sano asiaan mitään, koska en naisena koe, että minulla on oikeutta päättää miesten biologiasta koskeviin asioihin.

Vierailija
72/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös kristityt ympärileikkaavat.

Valkoiset pilvet satavat joskus, mutta mustat pilvet satavat 99 kertaa todennäköisemmin.

Vierailija
73/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoan eron aiempiin poikaystäviini on se, että mielestäni hän kestää sängyssä kauemmin, kuin aiemmat.

Se on kyllä ihan treenikysymys, mutta onhan se selvää, että silvottu penis ei ole enää yhtä tuntoherkkä kuin tavallinen penis. Ympärileikatut eivät voi asiaa enää itse kokea koskaan, joten pakko vaan olla tyytyväinen siihen mitä on.

Vierailija
74/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoan eron aiempiin poikaystäviini on se, että mielestäni hän kestää sängyssä kauemmin, kuin aiemmat.

Se on kyllä ihan treenikysymys, mutta onhan se selvää, että silvottu penis ei ole enää yhtä tuntoherkkä kuin tavallinen penis. Ympärileikatut eivät voi asiaa enää itse kokea koskaan, joten pakko vaan olla tyytyväinen siihen mitä on.

En tiedä, kyllä hän nauttii eikä siinä "tulemisessa" ole ollut koskaan ongelmaa, joten en usko, että kyseessä olisi mikään tunnon katoaminen. Ehkä se aiheuttaa vain sitä, ettei ole liian herkkä? 

Vierailija
75/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että saatanan kanssa tehty veriliitto ja sopimus lukisi Raamatussa? Taidat olla joku koomikko.

Itse taidat olla joku pää ahterissa elelijä, joka ei tajua mitä tarkoittaa abrahamilaiset uskonnot.

Vierailija
76/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en sano asiaan mitään, koska en naisena koe, että minulla on oikeutta päättää miesten biologiasta koskeviin asioihin.

Luonto on antanut miehille esinahan ja sillä on olemassa tarkoitus. Sen poistaminen tuhoaa suuren osan peniksen tuntoaistista, eikä poistamiselle ole yleensä yhtään mitään biologista perustetta. Se on vain primitiivistä sadismia.

Vierailija
77/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en sano asiaan mitään, koska en naisena koe, että minulla on oikeutta päättää miesten biologiasta koskeviin asioihin.

Et sano mitään? No mitä juuri äsken sitten teit?

Vierailija
78/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvalloissa ihan normi. Mitä täällä höpistään uskonnosta.

Uskonnollisesta sekopäisyydestä se barbaarinen tapa on sielläkin lähtöisin.

Vierailija
79/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonto on antanut miehille esinahan ja sillä on olemassa tarkoitus. Sen poistaminen tuhoaa suuren osan peniksen tuntoaistista, eikä poistamiselle ole yleensä yhtään mitään biologista perustetta. Se on vain primitiivistä sadismia.

Mä en vain usko tähän "tuhoaa suuren osan peniksen tuntoaistista" väittämään.

Vierailija
80/485 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esinahkojen leikkelyhän on ihan puhdasta vittuilua jumalalle. Ikään kuin jumala ei olisi osannut suunnitella vehjettä oikein!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän