Hesarissa sanottiin, että Suomen korkeimman oikeuden mielestä poikalasten pippeleiden väkivaltainen brutaali silpominen uskonnollisin perustein on ihan ok !
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
minun on ainakin vaikea uskoa että yksikään nainen kaipaisi sitä töhnäpussia siihen munan päähän kun parempikin vaihtoehto on olemassa
Töhnäpussin voi aina pestä, mutta jo lapsena silvotun sukuelimen tuntoaistia ei saa koskaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikkaus pitäisi olla jokaisen oma asia. Miksei odoteta että henkilö itse on kykenevä päättämään tällaisesta toimenpiteestä vaikka sitten täysi-ikäisenä?
Sekä miesten että naisten ympärileikkaus tulisi kieltää Suomessa lailla tehtiin se sitten uskonnollisista tai lääketieteellisistä syistä. Kyse on kuitenkin sukupuolielimen silppomisesta jossa elin tehfään käyttökelvottomaksi.
Ympärileikattu penis ei todellakaan ole käyttökelvoton :D eikä tosiaan estä missään määrin seksin harrastamista. Mistä näitä ihan ihme kuvitelmia oikein syntyy???
No ei todellakaan :) ainakaan mun miestä ei tunnu hidastavan millään lailla :) on kivemman näkönen ja puhtaampi
Juu, juu. Sinä ja se "miehesi" taas kerran. "Miehesihän" jaksaa myös jyystää tuntikausia kun ei sukuelimessään ole paljonkaan tuntoa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Koreassa myös todella monet on ympärileikattu.
Ja miljardit kärpäset syövät paskaa, joten sen pitää olla tosi hyvää.
ympärileikkaus ei ole uskontoon sidottu.
Ei olekaan, mutta seinähulluuteen se on sidottu hyvin usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikkaus pitäisi olla jokaisen oma asia. Miksei odoteta että henkilö itse on kykenevä päättämään tällaisesta toimenpiteestä vaikka sitten täysi-ikäisenä?
Sekä miesten että naisten ympärileikkaus tulisi kieltää Suomessa lailla tehtiin se sitten uskonnollisista tai lääketieteellisistä syistä. Kyse on kuitenkin sukupuolielimen silppomisesta jossa elin tehfään käyttökelvottomaksi.
Ympärileikattu penis ei todellakaan ole käyttökelvoton :D eikä tosiaan estä missään määrin seksin harrastamista. Mistä näitä ihan ihme kuvitelmia oikein syntyy???
No ei todellakaan :) ainakaan mun miestä ei tunnu hidastavan millään lailla :) on kivemman näkönen ja puhtaampi
Erektiossa esinahallinen penis on aivan saman näköinen kuin silvottukin sukuelin, joten ulkonäön takia sukuelimen mutilaatio on aivan turha. Kuten tietysti muutenkin.
Luulen, että taustalla on pedofiliaa, kun lapsille tehdään sadistista seksuaaliväkivaltaa. Sukuelimiä silvotaan ja jopa imeskellään "herran" nimeen. Saatana-herran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minun on ainakin vaikea uskoa että yksikään nainen kaipaisi sitä töhnäpussia siihen munan päähän kun parempikin vaihtoehto on olemassa
Mikä ihmeen töhnäpussi? Aikuinen ihminen osaa kyllä huolehtia hygieniastaan sillä tavalla, ettei munassa ole mitään töhniä.
Esinahaton muna ei todellakaan ole parempi vaihtoehto, vaan huonompi kaikella tavalla.
Iso osa miehistä valitettavasti ei osaa huolehtia.
Haltiakorvatkin on helpompi pitää puhtaana. Sukuelimen pesuhan on niin tosi vaikeaa. Vetää esinahan taakse ja pesee. Suomessakin miljoonat miehet on osanneet sen tehdä ja montakin kertaa elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektiossa esinahallinen penis on aivan saman näköinen kuin silvottukin sukuelin, joten ulkonäön takia sukuelimen mutilaatio on aivan turha. Kuten tietysti muutenkin.
Mahtaako joku ihan oikeasti ajatella, että silpomaton penis on erektiossakin aina ns. tuppikulli? Aika vähän silloin tietää kyllä miehen anatomiasta.
Suomi on sivistysvaltio. Täällä ei pitäisi noudattaa itsensä ylentäneen ja saatanaa palvovan paimentolaiskansan väkivaltaisia lapsensilpomisperinteitä. Jo se, että oikeuslaitoksen pitää ottaa kantaa asiaan kertoo sen, että touhu ei ihan tervettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään ympärileikkausta ette ole edes nähneet saati siihen liittyvää "väkivaltaa".
Katsoitko sen videon, jossa lapsi silvottiin? Siinä tehtiin juuri ns. ympärileikkaus, eikä se ollut ainakaan mikään pieni "nipsaus", vaan hyvin väkivaltainen ja verinen sukuelimen silpominen. Miksi haluat pienille lapsille pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään ympärileikkausta ette ole edes nähneet saati siihen liittyvää "väkivaltaa".
Katsoitko sen videon, jossa lapsi silvottiin?
Tuskinpa katsoi. On helppo kannattaa väkivaltaisia tapoja, kun ei itse joudu niitä koskaan katselemaan. Juutalaisten väkivaltaisia tapoja tukeva kristitty on kyllä aika surullinen tapaus, mutta toki " hyödyllinen idiootti", kuten sanotaan.
Kansa joka pitää itseään jumalan valittuna kansana, on todella pahasti saatanan eksyttämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas ihmettelen, että mistä sinulle on tullut sellainen kuvitelma, että esinahaton penis olisi eri näköinen erektiossa kun esinahallinen penis, jonka esinahka on vedetty taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalalla ei myöskään ole mitään lempikansaa, on vain yksilöitä, ja joka sellaiseen "valittuun kansaan" luulee kuuluvansa, ylentää itseään. Ja joka itsensä ylentää...
Suuri ja yleinen "uskovaisten" harha on se, että kuvittelevat olevansa Jumalan valittuja. Joko kansana tai yksilöinä tai uskontonsa perusteella.
Monet itseään ylentävistä "uskovaisista" ovat narsisteja, jotka elävät ihan omassa keinotodellisuudessaan, jossa kuvittelevat olevansa jotain suurta ja ainutlaatuista.
Narsismi on hyvin vaarallinen ja yleinen mielisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko sen videon, jossa lapsi silvottiin? Siinä tehtiin juuri ns. ympärileikkaus, eikä se ollut ainakaan mikään pieni "nipsaus", vaan hyvin väkivaltainen ja verinen sukuelimen silpominen. Miksi haluat pienille lapsille pahaa?
Monissa paikoin se silpominen tehdään paljon julmemmin ja epähygienisemmin. Lapsia kuolee tuon "nipsauksen" takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut muutaman suomalaisen miehen kanssa, joilla niin iso, että esinahka on ollut ahdas. Sen leikkaaminen ei ole silpomista, ei mitään traumoja ja leikkaamisesta on ollut vain hyötyä. Ainakin näille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa paikoin se silpominen tehdään paljon julmemmin ja epähygienisemmin. Lapsia kuolee tuon "nipsauksen" takia.
Linkkejä ja tilastoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut muutaman suomalaisen miehen kanssa, joilla niin iso, että esinahka on ollut ahdas. Sen leikkaaminen ei ole silpomista, ei mitään traumoja ja leikkaamisesta on ollut vain hyötyä. Ainakin näille miehille.
Lääketieteellisin syin perusteltua leikkausta ei kuitenkaan voida verrata pikkulasten sukuelinten järjestelmälliseen silpomiseen.
Yleensä sukuelimet pestään ennen ja jälkeen yhdynnän. Jos et tiennyt.