Olen narsistin uhri, narsisti on saanut kaikki käännettyä minua vastaan. Se on epäreilua.
Narsisti ex mieheni on kääntänyt kaikki lähipiirimme ihmiset minua vastaan. Narsisti kertoo minun olevan hullu. Ja tuttumme uskovat, koska olin psykiatrisessa hoidossa vuosia sitten masennuksen vuoksi. Narsistin takia minulla ei ole enää oikein läheisiä ihmissuhteita. Ihmiset, jotka olivat ennen ystäviäni, ovat nyt narsistin ystäviä.. Tuska on suuri
Kommentit (94)
Narsisti jää lopulta yksin on paskaa. Uhri jää yksin. Narsisti tuhoaa uhrin elämän.
Nauttikoot siis toistensa seurasta mahdollisimman paljon. Kun "sun juttu" vanhenee, näkevät että kyseessä on hänen pysyvä suhtautumistapansa.
Haluatko ne pulisevat tuuliviirit takaisin vain, jotta et olisi yksin? Kyllä siinä pitäisi mennä jo enemmän itseensä, mutta luultavasti puliseva tuuliviiri jatkaa kumartamista ja pyllistmistä...
Narsistin uhrin minuus on murskattu.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ne pulisevat tuuliviirit takaisin vain, jotta et olisi yksin? Kyllä siinä pitäisi mennä jo enemmän itseensä, mutta luultavasti puliseva tuuliviiri jatkaa kumartamista ja pyllistmistä...
Ap. Tosiystäviä et nyt menettänyt. Lammaslauman suorastaan.
Siksi ei kannata kertoa heikkouksiaan koskaan aviomiehelleen.
Tiedän tunteen, jopa virkamiehet uskoivat narsistin tarinat.. 😪
Surullista miten ihmiset eivät näe narsistien läpi. Uhrit kärsivät hiljaa kun kukaan ei usko uhria..
Narsistit on siitä ikäviä kun ne tavallaan uskovat omat valheensa tai ainakin olevansa oikeutettuja valehtelemaan mitä tahansa, ja sen takia ne ovat uskottavia valehtelijoita. Opin itse tunnistamaan narsistin valheet vasta siinä vaiheessa, kun aloin jatkuvasti miettimään, mikä on narsistin motiivi sanoa tai tehdä näin. Vastaus oli joka kerta, että narsisti yritti saada jotakin hyötyä sanomisistaan tai korottaa itseään alentamalla muita. Joka kerta. Sen kun huomasi, tajusi miten narsisti puhuu paskaa tauotta.
Vierailija kirjoitti:
Eikä vahvuuksiaan kun on aika manata itse perkele esiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt aplla tosiystävät... Uusi paikkakunta ja uusi elämä niin saat uusia ystäviÄ??
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, jopa virkamiehet uskoivat narsistin tarinat.. 😪
Surullista 😭
Vierailija kirjoitti:
Narsisti jää lopulta yksin on paskaa. Uhri jää yksin. Narsisti tuhoaa uhrin elämän.
Jep. Uutta elämää vaan luomaan, uusia ihmissuhteita. Vanhan yhteydet kannattaa katkaista siihen narsistiin mahdollisimman hyvin, ettei hän pääse pilaamaan uusia ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Uutta elämää vaan luomaan, uusia ihmissuhteita. Vanhan yhteydet kannattaa katkaista siihen narsistiin mahdollisimman hyvin, ettei hän pääse pilaamaan uusia ihmissuhteita.
Narsisti keksii keinot jos haluaa pilata ihmissuhteet.
Näitpä nyt sitten ketkä niitä ystäviäs oikeasti on
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on huonoin neuvo ikinä. Miksi juuri aviomiehelle, kun voihan se narsisti yhtähyvin olla sukulainen tai kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on huonoin neuvo ikinä. Miksi juuri aviomiehelle, kun voihan se narsisti yhtähyvin olla sukulainen tai kaveri?
Koska puoliso pääsee sinua lähimmäksi. Jollain sukulaisnarsistilla nyt ei ole mitään väliä. Sen kun pistää yhteydet poikki ja se on siinä. Puolison kanssa yleensä asuu.
Narsisti tai ei, juoruamisen ja pahan puhumisen taustalla- tai hyvää verhotun selän takana tapahtuvan ”ymmärtämisen”- taustalla on yleensä AINA taustalla oman itsen näyttäminen edullisessa valossa ja toisen näyttäminen, kyseenalaisissa valossa, joko suoraan haukkumalla tai puhumalla toinen jotenkin sairaaksi, apua tarvitsevasi, erilaiseksi jne.
Joskus jopa Viaton lausahdus narsististyyppisen ihmisen suussa kuin: ”menkää nyt kaveeraamaan tuon kanssa, se tarvitsee extra huomiota” on narsistin tapa kertoa muille (hyvyyteen verhottuna) , että toinen on jotenkin heikko ja erityistapaus. Muut alkavat ihmetellä näitä pikku kommentteja ja käyttäytyä oudosti uhria kohtaan.
Narsisti näyttää suurelta hyväntekijältä, joka ihan hyvää hyvyyttään huomioi ja auttaa poloista parkaa. Meno voi olla todella kieroa.
Hajota ja hallitse menossa tooodella lujaa.
Siksipä viisas on se, joka ymmärtää aina, kun on puhe kolmannesta henkilöstä, joka ei ole paikalla, miettiä miksi toinen sanoo mitä sanoo.
Esimerkki narsistista on Erkki Tuomioja. Rakastaa vain rahaa. Manipuloi ihmisiä