Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen narsistin uhri, narsisti on saanut kaikki käännettyä minua vastaan. Se on epäreilua.

Vierailija
13.09.2020 |

Narsisti ex mieheni on kääntänyt kaikki lähipiirimme ihmiset minua vastaan. Narsisti kertoo minun olevan hullu. Ja tuttumme uskovat, koska olin psykiatrisessa hoidossa vuosia sitten masennuksen vuoksi. Narsistin takia minulla ei ole enää oikein läheisiä ihmissuhteita. Ihmiset, jotka olivat ennen ystäviäni, ovat nyt narsistin ystäviä.. Tuska on suuri

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekö teit diagnoosin ? Toinen teistä on ollut hoidossa ja toinen ei. 

Vierailija
82/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Narsisti soittelee muille kuinka kamala olen. Yhdessä juonivat mitä minulle pitäisi tehdä kun olen niin "hullu" että narsisti parka on kärsinyt takiani niin paljon. Hyvä, ahkera, kaikkensa yrittänyt narsisti, hän on kärsinyt minun vuoksi. Naurattaisi jos ei suututtaisi niin paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso asiaa toisesta näkökulmasta: narsisti paljasti kuin joku kemiallinen testi millaisia ihmisiä sinulla oli lähipiirissä. Pääsit eroon kivuttomasti kaikista mulkeroista.

Vierailija
84/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei nyt ihan selviä, ketä kaikkia lähipiiriin kuuluu. Siis koko suku ja kaikki ystävät? 

Sukulaiseni on narsisti, ja voin kyllä kertoa, että läheskään kaikki eivät hänen juttujaan usko. Kaikki hänen exänsä ovat tietysti hulluja ja vaikeita, ja kertoo heistä ties mitä juttuja. Siinä vaiheessa kun me puolisoni kanssa ajauduttiin erinäisistä syistä tämän sukulaisen temppujen ja haukkumisen kohteeksi, alkoi osalla viimeistään silmät aueta. Narsistin hovi tietysti uskoo edelleen kaikki hänen juttunsa, mutta suurin osa ei. Eivät vain halua itse pommituksen uhriksi, niin ovat hänen edessään hiljaa, koska sukulaisen kanssa on pakko jotenkin tulla toimeen. 

Me sen sijaan katkaisimme välit lähes vuoden kestäneen temppuilun ja mustamaalauksen jälkeen sekä narsistiin että hänen hoviinsa. Vaikka siinä meni läheisiäkin ihmissuhteita, niin olo on erittäin huojentunut, kun totuus koko hovista on selvinnyt, eikä heistä tai heidän jutuistaan tarvitse enää välittää eikä niitä kuunnella. Kannattaa muistaa, ettet voi mitään sille, mitä narsisti ja hänen hovinsa puhuvat, mutta voit valita olla välittämättä siitä ja jatkaa elämääsi eteenpäin. Onnellisena siitä, etteivät nuo myrkylliset ihmiset enää kuulu elämääsi. 

Vierailija
85/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin uhrin minuus on murskattu.

Ei ole. Sisulla kostan aina kun kykenen, myös hoviväelle.

Vierailija
86/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n kokema on kurjaa. Ja sitä vastaan on aika voimaton, kun toinen osaa esittää asiansa niin vakuuttavasti, että ihmiset uskovat ihmeellisiäkin asioita. Sinut tuntevat ihmiset kyllä tajuavat, että ei se narsisti voi ihan totta puhua. Joten älä piittaa mitä hän sinusta puhuu. Vaan ole kaikkia kohtaan sellainen kuin olet aina ollut. Ja jos joku kyseenalaistaa sinua jotenkin, niin silloin hän on halunnut mieluummin uskoa narsistia kuin sitä mitä tietää sinun olevan. Et tarvitse sellaisia ihmisiä elämääsi.

Vierailija
87/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin kanssa on pelattava aina samoilla korteilla jo oltava askeleen edellä. Vaikka olisi puoliso heikkouksia itsestään/ epäsuotuisia asioita ei pidä kertoa sillä narsisti kääntää ne sinua vastaan ja värittää vielä tarinan.

No mä tein näin. Niin sitten narsisti vaan yksinkertaisesti keksi musta heikkouksia, esim. kääntämällä omat heikkoutensa muka mun heikkouksikseni. Väitti raivoraitista juopoksi jopa mun lähimmille ja uskollista puolisoa uskottomaksi, kun mulla ei ollut käytännössä edes aikaa pettää häntä, ja hyvää äitiä huonoksi, kun oli itse ensin hyljännyt lapsensa. Jotkut uskoivat häntä, jotkut epäili. Parhaat haukkuvat hänet täyspaskaksi vielä tänäkin päivänä. Noloimmat eivät uskalla katsoa mua vielä edes silmiin, vaikka totuus on valjennut jo vuosia sitten tyhmimmillekin, häpeävät niin paljon omaa tyhmyyttään.

Vierailija
88/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekö teit diagnoosin ? Toinen teistä on ollut hoidossa ja toinen ei. 

Eiköhän se hoidossa ollut ole hyvin diagnosoitu? Ja siellä hoidossa tulee taatusti keskustelua hoidettavan perhesuhteistakin...

Vierailija
89/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex sanoi myös aina kuinka olen hullun paperit saanut hullu, kun olen hoidossa ollut. Todellisuudessa sairastin masennusta, josta paranin. Hänelle olin kuulemma suurin rakkaus ja kun en halunnut olla kaiken hulluuden jälkeen enää hänen kanssaan, alkoi mustamaalaus.

Vierailija
90/94 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi on siitä jännä juttu, että siinä on uhri yleensä hoidossa ja tekijä ei.

Vierailija
91/94 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi näyttää siltä, pitkänkin aikaa, että uhri jäi yksin. Mutta lopulta vanhenevat narskut ovat aina yksin, jolleivat sitten ole kimpassa toisen narskun kanssa. Vanhoina heistä tulee puhtaita hirviöitä, silmät muuttuvat mustiksi, kun ovat täynnä vihaansa.

Voivat kyllä olla hyvin masentuneita.

Jos on koko elämänsä rakentanut petokselle niin kyllä vanhana saattaa olla takki tyhjä. Kukaan ei välitä häijyistä jopa sadistisista ihmisistä aidosti. Ainoat joita pystyvät houkuttamaan ovat toiset rikkinäiset ja jääkylmät. Ehkä tuo on kohtalo jota kukaan ei vapaaehtoisesti valitse.

Narsistin loukku onkin se että hän menestyy petoksessaan niin hyvin että ei joudu muuttumaan. Ei ole harvinaista että lähipiiristä kuolee ihmisiä ennen aikojaan. Joutuvat n:n roskiksiksi eivätkä jaksa.

Narsisti ei hae apua koska ei koe itseään sairaaksi vaan syy on aina muissa.

Vierailija
92/94 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismi on siitä jännä juttu, että siinä on uhri yleensä hoidossa ja tekijä ei.

Totta. Lähipiiri kärsii eniten. Ja narsisti on vapaalla jalalla

Vierailija
93/94 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lapsia? jos ei niin katkaise välit kaikkiin ketkä ovat narsistin puolella eivätkä näe hänestä läpi. muut pois ja aloita kokonaan alusta muualla. muuten et selviä

Vierailija
94/94 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni narsistisukulaisen takia välit koko muuhun sukuun. Uhriutui, haukkui ympäriinsä kuinka olen sitä ja tätä. Hullu olin myös. Kaikki alkoi siinä vaiheessa kun lopetin hänen "ihailunsa" ja aloin tehdä asioita omalla tavallani. Muutama puhelu on tullut tädiltä että tee jotain hän ei enää jaksa! Sanoin, että mitä tässä voisi tehdä, et minua aikoinaan uskonut ja menit mukaan mustamaalaamiseeni.

Se, että läheisetkin ihmiset uskovat tätä yhtä ja koko ikäsi tuntemat ihmiset katoavat lähipiiristä on kyllä hurja kokemus. Olet musta lammas ja sen tajuaminen että sinua ei ole koskaan hyväksytty omana itsenäsi vaan narsistin jatkeena on silmiä avaava. Yksinäisyydestä huolimatta en kadu että laitoin välit poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän