Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen narsistin uhri, narsisti on saanut kaikki käännettyä minua vastaan. Se on epäreilua.

Vierailija
13.09.2020 |

Narsisti ex mieheni on kääntänyt kaikki lähipiirimme ihmiset minua vastaan. Narsisti kertoo minun olevan hullu. Ja tuttumme uskovat, koska olin psykiatrisessa hoidossa vuosia sitten masennuksen vuoksi. Narsistin takia minulla ei ole enää oikein läheisiä ihmissuhteita. Ihmiset, jotka olivat ennen ystäviäni, ovat nyt narsistin ystäviä.. Tuska on suuri

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan ettei kannata haastaa narsistia ja ns.tyytyä osaansa vähin äänin,no contact. Olen eri mieltä ja omaan vuosien kokemusta asiasta. Kun narsisti aloittaa temppunsa nauhoita puheluita, viestejä, narsisti menee usein laittomuuksien puolelle, tee kaikesta rikosilmoitus. Se on hirveä paikka narsistille kun jää kiinni sairaasta tuohusta ja vielä todisteellisesti. Narsistia ja hovia ei pidä pelätä. Naura narsistille päin naamaa ja ota nopeasti laastari, että narsisti näkee ettei ole sinulle minkään arvoinen (vaikka olisikin) kerro jokaiselle joka jaksaa kuunnella mitä paskaa olet joutunut kestämään, jolloin narsisti on valmiiksi tappiolla kun alkaa satuilu ja ihmiset eivät saa yksipuolista versioita. Älä välitä narsistin läheisistä heitä on aivopesty alusta asti sinua vastaan. Ei pidä antaa yhden mielenterveys potilaan pilata pask*puheilla omaa elämää, vaikka se raskasta on mutta näitä ihmisi

Vanha n on usein itsetuhoinen aggressiivinen juoppo kun ympäristö jo yhä enemmään tietää mikä tämä on miehiään/naisiaan. 

Toki koettaa viimeiseen asti vehkeillä, saada koottua piiriä jotka jakavat mm juoruilemisen pakkomielteen. Usein kuitenkin osa näistä kokee huonoa omaatuntoa oltuaan tekemisissä tämän kieroilijan kanssa.

Vierailija
62/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi näyttää siltä, pitkänkin aikaa, että uhri jäi yksin. Mutta lopulta vanhenevat narskut ovat aina yksin, jolleivat sitten ole kimpassa toisen narskun kanssa. Vanhoina heistä tulee puhtaita hirviöitä, silmät muuttuvat mustiksi, kun ovat täynnä vihaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pahasti sekaisin voi narsun uhri mennä? Kokemuksia, näkemyksiä?

Vierailija
64/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
65/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Yritä hankkia kavereita esim harrastusten piiristä. Narsisti voi olla ottanut niskalenkin näistä sun sukulaisista joten hekään ei uskalla astua narsistia vastaan.

Tiedän tapauksen jossa narsisti lupasi kaikille *ystäville* jotain hyvää.

Omistaa paljon maata ja on sanonut että myy halvalla tontin tai rantatontin yms. 

66/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt ei ole kyse mistään narsistista. Ihan rohkeasti voi käyttää sanaa mulkku. Ei ollut vaikeaa.

Vierailija
67/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti häipyy kun et provoisoidu mistään, olet erittäin hyväksyvä ja lempeä. Asoita mihin narsu ei itse pysty.

Vierailija
68/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän samanlainen tilanne, onneksi lievempi. Vei ystävän ja pari tuttavaa ja puhui minusta jotain sellaista harrastuspiirissä, että ihmiset ottivat etäisyyttä. Ihan sama. Keskityn muihin ihmisiin enkä haluaisikaan olla tekemisissä kenenkään tuon ihmisen kanssa läheisissä tekemisissä olevan kanssa. Nollakontakti on paras kontakti. 

Vierailija
69/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama homma , paitsi että minusta laitettiin huhuja liikkeelle että olen murhaaja , lopulta poliisin kautta paljastui että narsisti (diagnosoitu ) on itse murhaaja.  Tästä jäi sellainen hyvä homma että välit katkesi isoon sukuun sekä veljeeni perheineen , MINÄ en menettänyt mitään. Jos ihmiset uskovat kaiken mitään kyseenalaistamatta niin sinäkään et menetä mitään. Hankit hyviä ihmisiä ympärillesi ja vietät hyvää elämää. Narsisti hovineen jää ihmettelemään että mites tässä näin kävi. Kaikkea hyvää elämääsi!

Tämä

Vierailija
70/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua vastaan käännetty lähipiiri kuvitteli ettei narsu ota heitä uhrikseen. Ääni muuttui kellossa muutaman vuoden sisällä ja sitten tultiin minulta hakemaan lohdutusta. Ei tarvinne kertoa että ei oikein löytynyt myötätuntoa ja saatoin muistuttaa heitä siitä miten mahtava ihminen tämä narsu heistä vielä jokin aika sitten oli.

Ei tarvitse löytyä. Narsistilla on myös puukko hovin selässä jos joku luulee lähtevänsä. Uhri tietää hovista kaikenlaista narsistin kertomana. Mitkä siis ovat ansoja ja valheita hovin jäsenistä. Olen ratkaissut asian niin valheiden levittämisen kanssa, että mainitsen aina narsistin sanoneen jotain ko.ihmisestä. Meneepä ainakin kiitos oikeaan osoitteeseen. Minä vain kohauttelen hartioita. En minä voi mitään suodattaa. Narsistihan se totta puhuu joten tietysti minäkin uskon. Miksi minun pitäisi olla ä

Itselle on myös itketty narsistin käytöstä ja sanoin että yrittää päästä juttelemaan ammattiauttajan kanssa.

Tämä samainen henkilö on/oli narsistin hyvä ystävä. Joka kertoi muiden ihmisten asioita narsistille (ja oli näin hyödyksi ja hyväksikäytetty). Sellaisia asioita joita oli luottamuksella kerrottu hänelle.

Vierailija
71/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen minäkin! Olen heikkolahjainen ja sisimmässäni kiltti ja herkkä ihminen. Olen edelleen parisuhteessa tämän narsistin kanssa. Hän on minulle hyvä kun hän haluaa olla, mutta kun pahuus iskee, niin hän syövyttää aivojani omilla terävillä sanoillaan ja lyttää minut palamaan helvetissä. En voi lähteä, en voisi jäädä. Teen niin tai näin, niin tiedän että kuolen.

Kokemukseni mukaan tämä pätee kaikkiin narsistien uhreihin. Tilanne on kieltämättä hankala, jos ihminen ei itse osaa suojella itseään. Ja tuollaisia helppoja uhreja ne narisistit kai nimenomaan etsivät. 

Vierailija
72/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama homma , paitsi että minusta laitettiin huhuja liikkeelle että olen murhaaja , lopulta poliisin kautta paljastui että narsisti (diagnosoitu ) on itse murhaaja.  Tästä jäi sellainen hyvä homma että välit katkesi isoon sukuun sekä veljeeni perheineen , MINÄ en menettänyt mitään. Jos ihmiset uskovat kaiken mitään kyseenalaistamatta niin sinäkään et menetä mitään. Hankit hyviä ihmisiä ympärillesi ja vietät hyvää elämää. Narsisti hovineen jää ihmettelemään että mites tässä näin kävi. Kaikkea hyvää elämääsi!

Tästä tekstistä huokuu sellainen valkoroskaisuus ettei ole tosikaan.

Vierailija
73/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt sanoa varoituksen sana. Jokaisen ihmisen, oli omasta mielestään uhri tai ei, kannattaisi miettiä omaa käytöstään. Joudun valitettavasti olemaan tekemisissä parinkin ihmisen kanssa jotka ovat omasta mielestään uhreja mutta vähintään yhtä syyllisiä kuin haukkumansa ihminen ja toinen on ihan kauhean raskas ihminen mutta hänellä ei ole itsellään pienintäkään käsitystä siitä miten vaikea ihminen hän on. Viimeksi kun kävin heillä tuli sellainen olo että tämä on todella maanpäällinen helvetti ja syypää siihen oli 80% se omasta mielestään uhri. Toki myös "narsisti" käyttäytyi typerästi mutta tangoon tarvitaan kaksi. Toki varmasti on myös suuret määrät aitoja uhreja en sitä sano. Mutta miettikää ihmiset myös omaa osuuttanne asioihin. 

Vierailija
74/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaan ei todellakaan tarvita kahta. Kuka moisen on edes keksinyt?

Vierailija
75/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ansainneet narskun ystäväkseen. Se kusettaa niitäkin ja heittää bussin alle jos tarvis.

Narsku tahraa ja saastuttaa ihmisiä.

Vierailija
76/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi näyttää siltä, pitkänkin aikaa, että uhri jäi yksin. Mutta lopulta vanhenevat narskut ovat aina yksin, jolleivat sitten ole kimpassa toisen narskun kanssa. Vanhoina heistä tulee puhtaita hirviöitä, silmät muuttuvat mustiksi, kun ovat täynnä vihaansa.

Voivat kyllä olla hyvin masentuneita.

Jos on koko elämänsä rakentanut petokselle niin kyllä vanhana saattaa olla takki tyhjä. Kukaan ei välitä häijyistä jopa sadistisista ihmisistä aidosti. Ainoat joita pystyvät houkuttamaan ovat toiset rikkinäiset ja jääkylmät. Ehkä tuo on kohtalo jota kukaan ei vapaaehtoisesti valitse.

Narsistin loukku onkin se että hän menestyy petoksessaan niin hyvin että ei joudu muuttumaan. Ei ole harvinaista että lähipiiristä kuolee ihmisiä ennen aikojaan. Joutuvat n:n roskiksiksi eivätkä jaksa.

Vierailija
77/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt sanoa varoituksen sana. Jokaisen ihmisen, oli omasta mielestään uhri tai ei, kannattaisi miettiä omaa käytöstään. Joudun valitettavasti olemaan tekemisissä parinkin ihmisen kanssa jotka ovat omasta mielestään uhreja mutta vähintään yhtä syyllisiä kuin haukkumansa ihminen ja toinen on ihan kauhean raskas ihminen mutta hänellä ei ole itsellään pienintäkään käsitystä siitä miten vaikea ihminen hän on. Viimeksi kun kävin heillä tuli sellainen olo että tämä on todella maanpäällinen helvetti ja syypää siihen oli 80% se omasta mielestään uhri. Toki myös "narsisti" käyttäytyi typerästi mutta tangoon tarvitaan kaksi. Toki varmasti on myös suuret määrät aitoja uhreja en sitä sano. Mutta miettikää ihmiset myös omaa osuuttanne asioihin. 

Tyypillinen suhdekombo on epävakaa ja narsku. Epävakaa voi olla hyvinkin rikkinäinen mutta sanotaan että hän voi terapian kautta eheytyä ja toipua, siis kyky itsetutkiskeluun. Narsistilta puuttuu tämä ominaisuus: hän dumppaa kaiken suoraan muiden niskaan ja on vakuuttunut heidän kelvottomuudestaan. Epävakaa taas on periaatteessa kasvatettu olemaan kynnysmatto-roskis.

Kauheita komboja ja näitä draamojahan julkisuus rakastaa revitellä kun kohdalle osuu. Hyvin tyypillistä tämä että ei pystytä lopullisesti eroamaan vaikka olisi hengenlähtökin ollut lähellä

Vierailija
78/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti häipyy paremmille apajille kun ei pysty manipuloimaan ja hyväksikäyttämään ihmistä, joten älä huoli saavat maistaa omaa lääkettään kun narsistin matkaan lähtivät.

Vierailija
79/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita kahta. Yksi, vainoaja, riittää.

Vierailija
80/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suhdekombo on epävakaa ja narsku. Epävakaa voi olla hyvinkin rikkinäinen mutta sanotaan että hän voi terapian kautta e

Me ollaan Tommi oltu vuodesta 2017 erossa. Tai oikeastaan jo paria vuotta aiemmin, mutta kerta tykkäät laskea viralliseksi eroksi Turusta muuton niin.. Mun päätös pitää. Kinuski muistaa kyllä sen illan jolloin yritit repiä nirrini irti. Kuulemma koira reagoi teihin molempiin. Kiitoksena kusit mun sängyn päälle. Et sanonu aamulla mitään. Tajusin silti oikeen hyvin jotain tapahtuneen. Kinuskihan tuli mua nilkuttaen pihalla vastaan. Kertoi tuolloin yön tapahtumista. Kiitä silloisia kontaktejasi ettet joutunut vastuuseen. Sinä päivänä kun päätit murtaantua tähän nykyseen kämppään, päätin avautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän