Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen narsistin uhri, narsisti on saanut kaikki käännettyä minua vastaan. Se on epäreilua.

Vierailija
13.09.2020 |

Narsisti ex mieheni on kääntänyt kaikki lähipiirimme ihmiset minua vastaan. Narsisti kertoo minun olevan hullu. Ja tuttumme uskovat, koska olin psykiatrisessa hoidossa vuosia sitten masennuksen vuoksi. Narsistin takia minulla ei ole enää oikein läheisiä ihmissuhteita. Ihmiset, jotka olivat ennen ystäviäni, ovat nyt narsistin ystäviä.. Tuska on suuri

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan ettei kannata haastaa narsistia ja ns.tyytyä osaansa vähin äänin,no contact. Olen eri mieltä ja omaan vuosien kokemusta asiasta. Kun narsisti aloittaa temppunsa nauhoita puheluita, viestejä, narsisti menee usein laittomuuksien puolelle, tee kaikesta rikosilmoitus. Se on hirveä paikka narsistille kun jää kiinni sairaasta tuohusta ja vielä todisteellisesti. Narsistia ja hovia ei pidä pelätä. Naura narsistille päin naamaa ja ota nopeasti laastari, että narsisti näkee ettei ole sinulle minkään arvoinen (vaikka olisikin) kerro jokaiselle joka jaksaa kuunnella mitä paskaa olet joutunut kestämään, jolloin narsisti on valmiiksi tappiolla kun alkaa satuilu ja ihmiset eivät saa yksipuolista versioita. Älä välitä narsistin läheisistä heitä on aivopesty alusta asti sinua vastaan. Ei pidä antaa yhden mielenterveys potilaan pilata pask*puheilla omaa elämää, vaikka se raskasta on mutta näitä ihmisiä vastaan joutuu taistella/jäädä tuleen makaamaan ja toivoi että piina loppuu. Ja sehän ei lopu niinkaun kun henki uhrissa pihisee. Sitten kun narsisti toteaa, että hopeaa tuli ja oma naama meni hän katoaa itse vähin äänin.. uhriutuu hakeutuu osastolle, masis, itsari tms esitystä. Karua mutta totta

Narsisti ei ikinä jää kiinni. Uhrin selän takana on käyty maineen tahraamis kampanjaa jo pitkän aikaa ennen kuin uhri edes tajuaa mitä on meneillään.Narsisti sen sijaan aloittaa hyvissä ajoin manipuloitujen todisteiden keräämisen. Eli jos puheet alkaa eron jälkeen niin kyseessä on uhri. Uhri saa aina tietää viimeksi. Joten tästä tekstistä nyt tulee olo, että sen on kirjoittanu nasse itse. Narsistin uhri myös yleensä menettää mielenterveytensä, ei narsisti. Narsisti säilyttää aina tyyneytensä ja hankkii suhteen eron jälkeen. Uhri taas on niin rikki että ei ehkä ikinä enää pysty ihmissuhteeseen. Sinä jäit nyt seulaan nasse. Ei mene läpi.

Vierailija
42/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö.. niinkuin kirjoitin omaan vuosien taistelun on-off suhteessa nassen kanssa ja opin pelaamaan peliä hänen tapaansa. Normi säännöt/lait/inhimmillisyys ja ihmisjärki ei tuossa pelissä päde. Se että perusluonteeni on vahva, en luovuttaja tyyppi ja oma vahva tukijuokko ollut eduksi. Hulluksi meinaa tulla ja tekee mieli luovuttaa mutta ei... Esim kun nasse syytää sinua tekaistusti pettämisestä ala kertoa ihan pokkana omalle lähipiirille nassen kuullen, että nasse jäi kiinni itse pettämisestä yläkerran Irmelin kanssa.. nasse syyttää hulluksi, kerro taas kaikille että nasse on vapautettu avohoito potilas.. Nasse kun manipuloi viestit (poistaa välistä omansa) tee samoin.. nassen psyyke kyllä flippaa kun kohtaa samaa peliä.. uhkailuista rikosilmoitus, fyysisestä yms.. Nasse oli se joka omassa tarinassa päätyi lataamoon.. ei enää haasta minua kuin satunnaisesti, mutta muita kyllä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö,höpö.. niinkuin kirjoitin omaan vuosien taistelun on-off suhteessa nassen kanssa ja opin pelaamaan peliä hänen tapaansa. Normi säännöt/lait/inhimmillisyys ja ihmisjärki ei tuossa pelissä päde. Se että perusluonteeni on vahva, en luovuttaja tyyppi ja oma vahva tukijuokko ollut eduksi. Hulluksi meinaa tulla ja tekee mieli luovuttaa mutta ei... Esim kun nasse syytää sinua tekaistusti pettämisestä ala kertoa ihan pokkana omalle lähipiirille nassen kuullen, että nasse jäi kiinni itse pettämisestä yläkerran Irmelin kanssa.. nasse syyttää hulluksi, kerro taas kaikille että nasse on vapautettu avohoito potilas.. Nasse kun manipuloi viestit (poistaa välistä omansa) tee samoin.. nassen psyyke kyllä flippaa kun kohtaa samaa peliä.. uhkailuista rikosilmoitus, fyysisestä yms.. Nasse oli se joka omassa tarinassa päätyi lataamoon.. ei enää haasta minua kuin satunnaisesti, mutta muita kyllä..

Silloin jos oppii pelaamaan narsistin säännöillä niin pitää hieman huolestua itsestäänkin. Ketään ei esimerkiksi käytetä laastarina jonkun näpäyttämiseen. Ihmiset ei ole esineitä eikä niitä käytetä. Laastariksi nimetty on ihminen jolla on tunteet, ei mikään käyttöarvolla ladattu tuote. Aina tarkoitus ei pyhitä keinoja. Kuka kuitenkin oletkin, sotiminen loputtomiin ei ole järkevää ja kaikki huomio narsistille on polttoainetta liekkeihin. Lopulta se polttaa kummatkin loppuun. Minä nyt poistun tästä langasta. Alkoi kuvottaa muistot. Elämässä on paljon hyvää kun siinä ei ole narsistia ja vielä parempaa kun ei anna niille edes ajatusta.

Vierailija
44/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että sulla on noin huonoja ystäviä..

Oletko se idiootti joka vähän väliä eri ketjuissa lyttää muita huonosti valitusta ystäväpiiristä?Kuule kun sitä narsismia ei päälle päin pysty näkemään tai että kuka on selkäänpuukottava omaan napaansa tuijottelija ” kaveri”

Vierailija
45/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin! Olen heikkolahjainen ja sisimmässäni kiltti ja herkkä ihminen. Olen edelleen parisuhteessa tämän narsistin kanssa. Hän on minulle hyvä kun hän haluaa olla, mutta kun pahuus iskee, niin hän syövyttää aivojani omilla terävillä sanoillaan ja lyttää minut palamaan helvetissä. En voi lähteä, en voisi jäädä. Teen niin tai näin, niin tiedän että kuolen.

Vierailija
46/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uhriudu (45) taistele. Extreme taistelulaji

Vierailija
47/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin kanssa pärjäisi hyvin esim. Martina Aitolehti. Pistää Nasun nopeasti ojennukseen kun alkaa ryttyillä

Vierailija
48/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti. Vuosien tuska, valtava suru ja huoli loppuu minun elämässä nyt. En voi muuttaa enkä varsinkaan pelastaa ketään. Päihteet ja narsismi on tappava yhdistelmä”. Eipä pärjännyt Martinakaan....

Vierailija
49/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan ettei kannata haastaa narsistia ja ns.tyytyä osaansa vähin äänin,no contact. Olen eri mieltä ja omaan vuosien kokemusta asiasta. Kun narsisti aloittaa temppunsa nauhoita puheluita, viestejä, narsisti menee usein laittomuuksien puolelle, tee kaikesta rikosilmoitus. Se on hirveä paikka narsistille kun jää kiinni sairaasta tuohusta ja vielä todisteellisesti. Narsistia ja hovia ei pidä pelätä. Naura narsistille päin naamaa ja ota nopeasti laastari, että narsisti näkee ettei ole sinulle minkään arvoinen (vaikka olisikin) kerro jokaiselle joka jaksaa kuunnella mitä paskaa olet joutunut kestämään, jolloin narsisti on valmiiksi tappiolla kun alkaa satuilu ja ihmiset eivät saa yksipuolista versioita. Älä välitä narsistin läheisistä heitä on aivopesty alusta asti sinua vastaan. Ei pidä antaa yhden mielenterveys potilaan pilata pask*puheilla omaa elämää, vaikka se raskasta on mutta näitä ihmisiä vastaan joutuu taistella/jäädä tuleen makaamaan ja toivoi että piina loppuu. Ja sehän ei lopu niinkaun kun henki uhrissa pihisee. Sitten kun narsisti toteaa, että hopeaa tuli ja oma naama meni hän katoaa itse vähin äänin.. uhriutuu hakeutuu osastolle, masis, itsari tms esitystä. Karua mutta totta

Narsisti ei ikinä jää kiinni. Uhrin selän takana on käyty maineen tahraamis kampanjaa jo pitkän aikaa ennen kuin uhri edes tajuaa mitä on meneillään.Narsisti sen sijaan aloittaa hyvissä ajoin manipuloitujen todisteiden keräämisen. Eli jos puheet alkaa eron jälkeen niin kyseessä on uhri. Uhri saa aina tietää viimeksi. Joten tästä tekstistä nyt tulee olo, että sen on kirjoittanu nasse itse. Narsistin uhri myös yleensä menettää mielenterveytensä, ei narsisti. Narsisti säilyttää aina tyyneytensä ja hankkii suhteen eron jälkeen. Uhri taas on niin rikki että ei ehkä ikinä enää pysty ihmissuhteeseen. Sinä jäit nyt seulaan nasse. Ei mene läpi.

Jossain vaiheessa mustamaalauskampanja menee överiksi ja silloin kaikki kääntyy narsistia vastaan. Ei ihmiset nyt tyhmiä sentään ole. Jotkut on mutta suurin osa ei.

Vierailija
50/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin jos oppii pelaamaan narsistin säännöillä niin pitää hieman huolestua itsestäänkin. Ketään ei esimerkiksi käytetä laastarina jonkun näpäyttämiseen. Ihmiset ei ole esineitä eikä niitä käytetä. Laastariksi nimetty on ihminen jolla on tunteet, ei mikään käyttöarvolla ladattu tuote. Aina tarkoitus ei pyhitä keinoja. Kuka kuitenkin oletkin, sotiminen loputtomiin ei ole järkevää ja kaikki huomio narsistille on polttoainetta liekkeihin. Lopulta se polttaa kummatkin loppuun. Minä nyt poistun tästä langasta. Alkoi kuvottaa muistot. Elämässä on paljon hyvää kun siinä ei ole narsistia ja vielä parempaa kun ei anna niille edes ajatusta.

Varmaan aika harvinaista, että uhri jaksaa taistella vastaan. Monesti kai ei edes tajua mistä on kyse, kunnes jostain saa tietoa ja palat loksahtaa kohdilleen.

Mites sitten jos tiedostava ihminen, jolla silmät on jo ilmiölle avautunut, kohtaa narsistin ja vaikkapa ajan päästä, että on itse vahvoillla?

Käsittääkseni vaihtoehdot ovat taistele tai pakene. Kyseinen henkilö on onnistunut taistelemaan.

Toki en ole varma, että onko kaikki keinot ihan hyväksyttäviä, kuten tuo muiden laastaria pito, kun sodassa sattuu ja tapahtuu. Taito laji taistella niin, ettei itse muistuta narsistia tai satuta muita.

Se on kyllä totta, että narsistille pitää sanoa jämäkästi vastaan. Kaikista uhreista ei tähän ole, jos ovat vuosia olleet jyrän alla. Mutta kun ovat toipuneet, niin sekin taito kehittyy. Joskus on viisain vaan paeta, valuta taistelunsa, taistella vain ne mitkä on ihan pakko.

Vierailija
52/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä uhriudu (45) taistele. Extreme taistelulaji

Kerro miten narsistia vastaan taistelet? Jos olisin sen keksinyt, niin varmasti neuvoisin muita enkä ruikuttaisi tällä palstalla. Narsisti mies vie lapset, rahat ja kaiken mitä minulla on. Jos oikeasti ymmärtäisit mitä käyn läpi, niin et alapeukuttelisi ja huutelisi anonyyminä ” älä uhriudu” paskaa..

Vierailija
53/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan aika hyviä vihjeitä on annettu sodankäynnissä nassea vastaan. Ikävä kyllä tekstistäsi huokuu se, että sinut on nujerrettu (Hän on minulle hyvä kun hän haluaa olla, mutta kun pahuus iskee, niin hän syövyttää aivojani omilla terävillä sanoillaan ja lyttää minut palamaan helvetissä. En voi lähteä, en voisi jäädä. Teen niin tai näin, niin tiedän että kuolen.) Tunnet, tiedät oman tapauksen. Käytä samoja aseita, tiedät hänen heikkoudet iske niihin, viranomaiset peliin mukaan,taistelu tahto kun löytyy,että v*** sä et mulle näin tee ja päästät oman sisäisen psykon valloilleen taistelemaan itsesi ja lasten takia ni siitä se lähtee.. normaali ihminen ei sorru valehteluun,nasse valehtelee kaikesta joten samaa lokaa joudut myös kertomaan nassesta.. tsemppiä, toivon että voimaannut ja saat otteen elämästä ja olet vielä tilanteen päällä, etkä nassen armoilla

Vierailija
54/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/94 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4405378/ketju/miten_saan_yliotteen_nars…. Suosittu aihe, tuolla myös vinkkejä miten pedon voi voittaa

Vierailija
56/94 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi lopeta uhrina oleminen , ajattele tilanne taisteluna jonka voitat. Lue aiheesta , mitä enemmän tiedät sen parempi. Hae apua , avun pyytäminen ei ole heikkoutta , se on heikkoutta ettei edes pyydä apua , terv. keskus , mtt toimisto. Kerää todisteita narskun sanomisista , nauhoitus , todistajat. Puhu ihmisille , niin kauan kun olet asiasta hiljaa narsku porskuttaa. Tiedän että tämä on vaikeaa aralle ihmiselle mutta näin on pakko tehdä. Itse olen kampittanut diagnosoidun narsistin hiljaiseksi ja olen tosi ujo ja arka. Sain sellaisen vihadraivin päälle kun narsku höykkyytti että oksat pois. Sain narskun jopa muuttamaan asuinpaikkakuntaa . Muista että kaikki on mahdollista et voi menettää enää mitään. Voit vain voittaa. Taistele pystyt siihen!

Vierailija
57/94 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
58/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaa elämää kannata uhrata narsun kouluttamiseen, se on hyödytöntä. Hanki oma elämä. Teet jotain sellaista mitä narsu ei voi sietää, jättää sinut nopeasti rauhaan.

Narsu kertoo aina omista tekemisistään projisoiden omat tekonsa uhrin teoiksi. Narsu ei koskaan pääse omasta itsestään eroon ja uhrit vähenevät (ihminen viisastuu vanhetessaan eikä ole muiden ihmisten hyväksynnän tarpeessa) kun narsu vanhenee. Lopulta narsu jää yksin, tai voihan sen kanssa joku oman elämänsä menettänyt säälistä olla. Narsulla on huono itsetunto ja käyttää kaikkia vain kylmästi hyväkseen, koska ei usko itseensä.

Päästä narsusta irti ja hanki parempaa seuraa, kuten itsesi. Narsu ei ole eikä osaa olla yksin, vaikka niin saattaa sanoa.

Vierailija
59/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti jää lopulta yksin on paskaa. Uhri jää yksin. Narsisti tuhoaa uhrin elämän.

Narsistin yksinäiset hetket kun on tullut paljastetuksi ovat musertavia. Mutta toki heidän sairas näytelmänsä jatkuu hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Heille on tärkeää olla edes yhden silmissä uskottava. Kunhan saavat tämän yhden vakuutettua omasta hyvyydestään se riittää.

Uhrilla ei usein ole tätä. Uhri ei edes välttämättä kykene selittämään järkevästi tilannetta. Hän on oikeasti niin typertynyt narsistin julmuudesta ja kyvystä hämätä ympäristöään, ettei usko pärjäänsä. Valitettavasti narsistin voima on hänen luomoamiskyvyssään.

Vierailija
60/94 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokeneena neuvoni on:

Älä selitä mitään, äläkä kenellekään. Et ole heille selityksiä velkaa. Mikään ei saa heidän mieltään kääntymään enää. Luultavasti alunperinkin etsivät oikeutusta kohdella sua huonosti. Narsistin huorahaareemiin ei tervepäiset mene.

Elä omaa elämääsi ja hae tarvittaessa apua.. tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä