Olen narsistin uhri, narsisti on saanut kaikki käännettyä minua vastaan. Se on epäreilua.
Narsisti ex mieheni on kääntänyt kaikki lähipiirimme ihmiset minua vastaan. Narsisti kertoo minun olevan hullu. Ja tuttumme uskovat, koska olin psykiatrisessa hoidossa vuosia sitten masennuksen vuoksi. Narsistin takia minulla ei ole enää oikein läheisiä ihmissuhteita. Ihmiset, jotka olivat ennen ystäviäni, ovat nyt narsistin ystäviä.. Tuska on suuri
Kommentit (94)
Kerää todisteita ja paljasta narsisti.
Minua vastaan käännetty lähipiiri kuvitteli ettei narsu ota heitä uhrikseen. Ääni muuttui kellossa muutaman vuoden sisällä ja sitten tultiin minulta hakemaan lohdutusta. Ei tarvinne kertoa että ei oikein löytynyt myötätuntoa ja saatoin muistuttaa heitä siitä miten mahtava ihminen tämä narsu heistä vielä jokin aika sitten oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ei kannata kertoa heikkouksiaan koskaan aviomiehelleen.
Tää nyt on huonoin neuvo ikinä. Miksi juuri aviomiehelle, kun voihan se narsisti yhtähyvin olla sukulainen tai kaveri?
Koska puoliso pääsee sinua lähimmäksi. Jollain sukulaisnarsistilla nyt ei ole mitään väliä. Sen kun pistää yhteydet poikki ja se on siinä. Puolison kanssa yleensä asuu.
Jos kuvittelet sukulaisnarsististakin pääseväsi noin helposti eroon, niin eihän siitä puolisostakaan ole kun muuttaa erilleen.
Vierailija kirjoitti:
Minua vastaan käännetty lähipiiri kuvitteli ettei narsu ota heitä uhrikseen. Ääni muuttui kellossa muutaman vuoden sisällä ja sitten tultiin minulta hakemaan lohdutusta. Ei tarvinne kertoa että ei oikein löytynyt myötätuntoa ja saatoin muistuttaa heitä siitä miten mahtava ihminen tämä narsu heistä vielä jokin aika sitten oli.
Ei tarvitse löytyä. Narsistilla on myös puukko hovin selässä jos joku luulee lähtevänsä. Uhri tietää hovista kaikenlaista narsistin kertomana. Mitkä siis ovat ansoja ja valheita hovin jäsenistä. Olen ratkaissut asian niin valheiden levittämisen kanssa, että mainitsen aina narsistin sanoneen jotain ko.ihmisestä. Meneepä ainakin kiitos oikeaan osoitteeseen. Minä vain kohauttelen hartioita. En minä voi mitään suodattaa. Narsistihan se totta puhuu joten tietysti minäkin uskon. Miksi minun pitäisi olla älykkäämpi kuin muut🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ei kannata kertoa heikkouksiaan koskaan aviomiehelleen.
Tää nyt on huonoin neuvo ikinä. Miksi juuri aviomiehelle, kun voihan se narsisti yhtähyvin olla sukulainen tai kaveri?
Koska puoliso pääsee sinua lähimmäksi. Jollain sukulaisnarsistilla nyt ei ole mitään väliä. Sen kun pistää yhteydet poikki ja se on siinä. Puolison kanssa yleensä asuu.
Jos kuvittelet sukulaisnarsististakin pääseväsi noin helposti eroon, niin eihän siitä puolisostakaan ole kun muuttaa erilleen.
Sukulaisiin ei ole tunnesidettä. Puoliso voi vainota vaikka lopun elämäänsä entistä omaisuuttaan.
Mulla sama homma , paitsi että minusta laitettiin huhuja liikkeelle että olen murhaaja , lopulta poliisin kautta paljastui että narsisti (diagnosoitu ) on itse murhaaja. Tästä jäi sellainen hyvä homma että välit katkesi isoon sukuun sekä veljeeni perheineen , MINÄ en menettänyt mitään. Jos ihmiset uskovat kaiken mitään kyseenalaistamatta niin sinäkään et menetä mitään. Hankit hyviä ihmisiä ympärillesi ja vietät hyvää elämää. Narsisti hovineen jää ihmettelemään että mites tässä näin kävi. Kaikkea hyvää elämääsi!
En voi uskoa että sulla on noin huonoja ystäviä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti jää lopulta yksin on paskaa. Uhri jää yksin. Narsisti tuhoaa uhrin elämän.
Jep. Uutta elämää vaan luomaan, uusia ihmissuhteita. Vanhan yhteydet kannattaa katkaista siihen narsistiin mahdollisimman hyvin, ettei hän pääse pilaamaan uusia ihmissuhteita.
Niin minäkin ajattelin mutta narsisti muutti samaan paikkaan ja ilmestyi samalle työpaikalle. Nyt työkavereita☺️☺️
Hanki uusi työ, jos pystyt. Parempi tehdä se ennemmin kuin myöhemmin.
Täytyy kiittää onneaaan siitä, että on sellainen suku, joka ei uskoisi sepityksiä, vaikka kaikki muut uskoisivat. Kurjaa lukea, että joillakin täällä suku tai perhe on kääntynyt vastaan.
Todista se minkä syyn takia olit psykiatrisessa hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse löytyä. Narsistilla on myös puukko hovin selässä jos joku luulee lähtevänsä. Uhri tietää hovista kaikenlaista narsistin kertomana. Mitkä siis ovat ansoja ja valheita hovin jäsenistä. Olen ratkaissut asian niin valheiden levittämisen kanssa, että mainitsen aina narsistin sanoneen jotain ko.ihmisestä. Meneepä ainakin kiitos oikeaan osoitteeseen. Minä vain kohauttelen hartioita. En minä voi mitään suodattaa. Narsistihan se totta puhuu joten tietysti minäkin uskon. Miksi minun pitäisi olla älykkäämpi kuin muut🤷♀️
Itku silmässä on tultu pyytämään anteeksi mutta ei löydy myötätuntoa kun asiat on menny just niin kuin oon sanonu. Oon sanonut että niin monelle että odota vaan mutta ollaan vaan pyöritelty silmiä kun minä oon vaan katkera ja hullu uhri. Mitä minä sanoin oon päässyt sanomaan monesti ja mieli on totta kai pahoitettu sitten siitä mutta ei ole tarvetta tollaisille ihmisille.
Jaa, kun olen nähnyt niin paljon näitä eronneita joiden ex puolisot ovat muka "narsisteja" niin ei oikein enää jaksa sympatiseerata.
Lopeta ruikutus ja jatka elämää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kun olen nähnyt niin paljon näitä eronneita joiden ex puolisot ovat muka "narsisteja" niin ei oikein enää jaksa sympatiseerata.
Lopeta ruikutus ja jatka elämää.
Sanoo hän, joka ei ole kokenut narsistien kylmää ja laskelmoivaa käytöstä.
Kannattaa pitää omat ystävät ominaan, eikä päästää narsistin liian lähelle omaa perhettä. Omalla kohdalla nasse yritti kääntää sukuni, ystäväni minua vastaan mitta olin onneksi kertonut mitä suhteessa tapahtuu niin haistattivat nasselle pitkät. Omalle ystäväpiirilleen, sukulaiselleen haukkuu minua joka riidan yhteydessä minkä kerkeää ja keksii uskomattomia tarinoita. Koko hänen lähipiiri vihaa minua. Olemme edelleen yhdessä, koska olen oppinut käsittelemään nassea ja hänen yritykset jyrätä minut on päätyneet joka kerta tappioihin sillä perustuvat valheelle. Olen pistänyt nassen sen verran koville, että ei enää minua pahemmin jaksa haastaa, mutta esim. oman sukunsa jäseniä kiusaa, mustamaalaa minkä kerkeää.. ei ole helppo ihminen nasse ei. Aloittaja jos mahdollista oio nassen valheet omalle lähipiirille (nassen ystävillä ei väliä) ja jos todisteita parempi viestit jne.. Kyllä omat läheiset sut tuntevat ja hetkittäin voi tuntua että nasse on niskan päällä, mutta koska jutut perustuvat p*ska puheelle niin ei kauas kanna
Yksi sukulaisnarsisti sai myös aivopestyä suurimman osan suvustani siitä, että olen kateellinen tälle ja yritän vain hyötyä rahallisesti sukuni jäsenistä, vaikka näin ei todellakaan ole. Minä nimenomaan olen se joka aina auttanut epäitsekkäästi muita kun ovat tarvinneet apua esim. muutossa, samalla kun toinen on manipuloinut ja huijannut minkä kerkiää isovanhempiamme, vanhempiamme, sisaruksia jne.
Kun tämä kärjistyi perinnönjaon yhteydessä niin lopetin yhteydenoton 80% sukuuni, koska mielestäni jos ihminen on niin pirun tyhmä että antautuu narsistin manipuloitavaksi, vaikka on jo niin selvää millainen käärme tämä henkilö on, niin ei mahdu minun elämääni. Ja kas kummaa olen onnellisempi kuin ennen eikä kaduta päätös yhtään. Jos ihminen haluaa ympäröidä itsensä feikki-ihmisillä niin ihan vapaasti.
Aina sanotaan ettei kannata haastaa narsistia ja ns.tyytyä osaansa vähin äänin,no contact. Olen eri mieltä ja omaan vuosien kokemusta asiasta. Kun narsisti aloittaa temppunsa nauhoita puheluita, viestejä, narsisti menee usein laittomuuksien puolelle, tee kaikesta rikosilmoitus. Se on hirveä paikka narsistille kun jää kiinni sairaasta tuohusta ja vielä todisteellisesti. Narsistia ja hovia ei pidä pelätä. Naura narsistille päin naamaa ja ota nopeasti laastari, että narsisti näkee ettei ole sinulle minkään arvoinen (vaikka olisikin) kerro jokaiselle joka jaksaa kuunnella mitä paskaa olet joutunut kestämään, jolloin narsisti on valmiiksi tappiolla kun alkaa satuilu ja ihmiset eivät saa yksipuolista versioita. Älä välitä narsistin läheisistä heitä on aivopesty alusta asti sinua vastaan. Ei pidä antaa yhden mielenterveys potilaan pilata pask*puheilla omaa elämää, vaikka se raskasta on mutta näitä ihmisiä vastaan joutuu taistella/jäädä tuleen makaamaan ja toivoi että piina loppuu. Ja sehän ei lopu niinkaun kun henki uhrissa pihisee. Sitten kun narsisti toteaa, että hopeaa tuli ja oma naama meni hän katoaa itse vähin äänin.. uhriutuu hakeutuu osastolle, masis, itsari tms esitystä. Karua mutta totta
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan ettei kannata haastaa narsistia ja ns.tyytyä osaansa vähin äänin,no contact. Olen eri mieltä ja omaan vuosien kokemusta asiasta. Kun narsisti aloittaa temppunsa nauhoita puheluita, viestejä, narsisti menee usein laittomuuksien puolelle, tee kaikesta rikosilmoitus. Se on hirveä paikka narsistille kun jää kiinni sairaasta tuohusta ja vielä todisteellisesti. Narsistia ja hovia ei pidä pelätä. Naura narsistille päin naamaa ja ota nopeasti laastari, että narsisti näkee ettei ole sinulle minkään arvoinen (vaikka olisikin) kerro jokaiselle joka jaksaa kuunnella mitä paskaa olet joutunut kestämään, jolloin narsisti on valmiiksi tappiolla kun alkaa satuilu ja ihmiset eivät saa yksipuolista versioita. Älä välitä narsistin läheisistä heitä on aivopesty alusta asti sinua vastaan. Ei pidä antaa yhden mielenterveys potilaan pilata pask*puheilla omaa elämää, vaikka se raskasta on mutta näitä ihmisiä vastaan joutuu taistella/jäädä tuleen makaamaan ja toivoi että piina loppuu. Ja sehän ei lopu niinkaun kun henki uhrissa pihisee. Sitten kun narsisti toteaa, että hopeaa tuli ja oma naama meni hän katoaa itse vähin äänin.. uhriutuu hakeutuu osastolle, masis, itsari tms esitystä. Karua mutta totta
Tämä! Pahin virhe on pysyä hiljaa. Mulla on ollut kaksi hullua kintereillä sekä heidän hoviväkensä. Näistä kahdesta olen puhunut avoimesti ja kertonut mitä ovat tehneet. Mulla on paljon tuttuja entisistä työkuvioista ja joka kerta kun moikkaavat kaupungilla ja kysyvät missä oon ollut niin kerron.
Narsistin kanssa on pelattava aina samoilla korteilla jo oltava askeleen edellä. Vaikka olisi puoliso heikkouksia itsestään/ epäsuotuisia asioita ei pidä kertoa sillä narsisti kääntää ne sinua vastaan ja värittää vielä tarinan.
Niin minäkin ajattelin mutta narsisti muutti samaan paikkaan ja ilmestyi samalle työpaikalle. Nyt työkavereita☺️☺️