Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemattomuus ja viattomuus ei ole seksikästä.

Vierailija
02.11.2013 |

Tasapainoinen mies haluaa seksin saralla paljon kokeneen naisen, joka tietää, miten miestä miellytetään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä nyt vain ei ole rationaalisia ja tasapainoisia ajattelijoita. Eikö se mene lähinnä niin, että nuoret miehet pitävät omanikäisiään vähän tylsinä ja vanhempia naisia kiinnostavina, kun taas kolmenkympin jälkeen alkavat ne nuoret naiset kiinnostaa ja omanikäiset ja vanhemmat naiset ei. Naiset taitaa keskimäärin pitää joka iässä itseään hieman vanhemmista miehistä.

Vierailija
2/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin saralla? Kuulostaapa runotyttömäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meinaa, että naisen rooli suhteessa ja seksissä on miellyttää miestä? Aivan joo, sori: unohdinkin, että nainen on epäseksuaalinen olento jolle seksi on vain yksi velvollisuus.

Vierailija
4/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on tärkeintä suhteessa. Seksi. Ja seksissä suorituksen taso. Arvion pitäisi asteikolla 1-10 olla vähintään 6, jotta voi päästä jatkoon.

Vierailija
5/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuus ja viattomuus ovat valttikortti, jos vastassa on suht kokematon täysi-ikäinen mies. Jos miehelläkään ei ole paljon kokemusta seksistä, hänestä tuntuu hirveän painostavalta joutua jonkun munahaukan kynsiin. Suorituspaineita siitä tulee. Sama toimii myös päinvastoin.

Vierailija
6/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteen valossa kuitenkin miestä viehättää nainen, jossa on ulkoisesti nuoruudesta kertovia merkkejä. 

Vierailija
7/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, luitteko nyt tämän, kaikki aikuiset neitsyet ja seksuaalisesti hyvin kokemattomat? Ap on nyt kertonut, että palveluksianne ei kaivata, joten voitte survoa itsenne vaikka suonsilmään. Ap tietää, mitä miehet haluavat ja voi siis suvereenisti puhua kaikkien miesten puolesta.

Vierailija
8/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 14:38"]

Sehän se on tärkeintä suhteessa. Seksi. Ja seksissä suorituksen taso. Arvion pitäisi asteikolla 1-10 olla vähintään 6, jotta voi päästä jatkoon.

[/quote]

No mikä sitten on tärkeintä ellei seksi. Kaverit on erikseen.

Vierailija
9/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on itsekin kokematon, naisen kokemattomuus on tietysti vain helpotus. Mutta kokenut mies joka viehättyy kokemattomasta naisesta, on epätasapainoinen. Sellaisesta seksistä on tasa-arvo kaukana.

Vierailija
10/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 14:47"]

Jos mies on itsekin kokematon, naisen kokemattomuus on tietysti vain helpotus. Mutta kokenut mies joka viehättyy kokemattomasta naisesta, on epätasapainoinen. Sellaisesta seksistä on tasa-arvo kaukana.

[/quote]

Minä olen kyllä tullut siihen tulokseen, että useimmat miehet pitävät naisissa  lapsenomaisista piirteistä, tai pitäisikö sanoa tyttömäisistä. Lapsekkaista kuitenkin. Siis sekä ulkonäön (esim. suuret silmät, tyttömäinen keho) että luonteen (tietynlainen naiivius ja höpsöys, en tarkoita tyhmyyttä) osalta. Minkäs teet.

Vierailija
11/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä viehättää nuoruus. Mikään ei vie haluja niin pahasti kuin elähtänyt, kaikennähnyt nainen. Kolmenkympin tiimoilla alkaa jo lassahtaa. Sellapinen parikymppinen kuuma pikkukissa jolle saa näyttää temppuja... Nam!

-M34-

Vierailija
12/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:01"]

Miehiä viehättää nuoruus. Mikään ei vie haluja niin pahasti kuin elähtänyt, kaikennähnyt nainen. Kolmenkympin tiimoilla alkaa jo lassahtaa. Sellapinen parikymppinen kuuma pikkukissa jolle saa näyttää temppuja... Nam!

-M34-

[/quote]

Eri asia sitten, huolivatko parikymppiset kuumat pikkukissat lähes nelikymppistä elähtänyttä miestä, ainakaan ilman, että setelitukko vaihtaa omistajaa.

Vierailija
13/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehellä se ei ole seksikästä, naisella on.

Vierailija
14/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:03"]

Eri asia sitten, huolivatko parikymppiset kuumat pikkukissat lähes nelikymppistä elähtänyttä miestä, ainakaan ilman, että setelitukko vaihtaa omistajaa.

[/quote]

Kyllä huolivat ;) Pari kaveriani ja minä itse on vaihdettu muija nuorempaan 30+ ikäisenä ja taaksepäin ei katsella ;) ;) Parikymppiset tytöt tykkää kun näin hiukka vanhempana elämä on jo järjestyksessä ja suurimmat juoksut juostu. Rahaakin on, jos älysi aikoinaan tehdä avioehdon ;)

Vierailija
15/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:03"]

[/quote]

Kyllä huolivat ;) Pari kaveriani ja minä itse on vaihdettu muija nuorempaan 30+ ikäisenä ja taaksepäin ei katsella ;) ;) Parikymppiset tytöt tykkää kun näin hiukka vanhempana elämä on jo järjestyksessä ja suurimmat juoksut juostu. Rahaakin on, jos älysi aikoinaan tehdä avioehdon ;)

[/quote]

Missä vaiheessa luulet, että sun pitää nostaa "nuoren" ikärajaa, seuraavalla vai sitä seuraavalla kierroksella? Onhan vasektomia jo hankittu?

Vierailija
16/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:12"]

Missä vaiheessa luulet, että sun pitää nostaa "nuoren" ikärajaa, seuraavalla vai sitä seuraavalla kierroksella? Onhan vasektomia jo hankittu?

[/quote]

En usko että uutta kierrosta tulee ainakaan mulle, kyllätämä on tosirakkaus ;) Yksi kaveri on tosin vaihtanut muijan jo kolmanteen malliin. Itse en enää jaksa. Kaksi mukulaa oli ensimmäisen muijan kanssa ja uuden kanssakin kai hankitaan, mutta vasta muutaman, vaikka kymmenen vuoden päästä ;) Ensin nautitaan kahdestaan.

-M34-

Vierailija
17/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 14:45"]

No niin, luitteko nyt tämän, kaikki aikuiset neitsyet ja seksuaalisesti hyvin kokemattomat? Ap on nyt kertonut, että palveluksianne ei kaivata, joten voitte survoa itsenne vaikka suonsilmään. Ap tietää, mitä miehet haluavat ja voi siis suvereenisti puhua kaikkien miesten puolesta.

[/quote]

Eiköhän tuo ole ihan helpotus tietää vai kuvitteleeko joku, että ap on useimpien naisten (kokemattomien tai kokeneiden) suurin unelma?

Mitä noin yleisesti tulee aloitusotsikkoon, niin miksi viattomuuden edes pitäisi olla seksikästä? Miksi minkään pitäisi olla lähtökohtaisesti seksikästä?

Tämä on vähän sama juttu, kuin jos joku tulee tänne provoamaan, että vain isorintaiset naiset kelpaa miehille, niin aina ketjuun tulee joku mies sanomaan, että hän pitää vain pienirintaisista. Tulee tunne, että naisten pitäisi sitten olla kauhean otettuja tuollaisesta mielipiteestä. Useimmat naiset eivät käsittääkseni halua (voin toki olla väärässä), että mies kiinnostuu pelkkien rintojen, tai minkään muunkaan yksittäisen piirteen perusteella,

Vierailija
18/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:18"]

[/quote]

En usko että uutta kierrosta tulee ainakaan mulle, kyllätämä on tosirakkaus ;) Yksi kaveri on tosin vaihtanut muijan jo kolmanteen malliin. Itse en enää jaksa. Kaksi mukulaa oli ensimmäisen muijan kanssa ja uuden kanssakin kai hankitaan, mutta vasta muutaman, vaikka kymmenen vuoden päästä ;) Ensin nautitaan kahdestaan.

-M34-

[/quote]

Mutta onhan se nykyinen muija 10 v ja parin lapsen jälkeen yhtä elähtänyt kuin se minkä jätit, saatikka sitten 20 vuoden päästä. Päädytkö sitten pettämään niiden parikymppisten kanssa?

Vierailija
19/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:25"]

Mutta onhan se nykyinen muija 10 v ja parin lapsen jälkeen yhtä elähtänyt kuin se minkä jätit, saatikka sitten 20 vuoden päästä. Päädytkö sitten pettämään niiden parikymppisten kanssa?

[/quote]

En tedä, en kai. Olen silloin itse jo viidenkympin puolessavälissä voi olla ettei pikkukissoilta enää irtoa ;) Tämä nuori vaimo on se mitä haluan nyt. Ehkä lapsia ei tule ;) ;)

-M34-

Vierailija
20/24 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:18"]

[/quote]

-M34-

[/quote]

Eli ilmeisesti et mennyt edellisen muija kanssa yhteen tosirakkaudesta, vaan ajattelit heti kätttelyssä, että tää on ekan kierroksen ämmä? Oletko ihan varma, että tosirakkaus kestää sen, että kuuma kissasi ikääntyy? Sen takia vain neuvoin sitä vasektomiaa, että jos päivität mallia säännöllisesti, mutta kuitenkin käytät yhtä yksilöä jonkin aikaa, niin kinkku saattaa tosiaan vaatia mukuloita. Ja jos kauhean monen eri kierroksen hyödykkeen kanssa hankkii lapsia, saa maksella aika muhkeat summat elareita. Lisäksi lukuisat edellisen kierroksen lapset saattavat haitata uusien kissojen hankkimista - monelle kakarat, vaikka viikonloppusellaisetkin, ovat iso turn off.

Eikä se uusien temppujen opettamisen huuma sille parikymmpiselle kisulille voi ihan hirveän kauaa kestää, ellei kyse ole lähimuistinsa menettäneestä tapauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi