Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko keskustellessanne toista silmiin?

Vierailija
02.10.2013 |

en siis tarkoita maanista tuijottamista, vaan katsomista silmiin, välillä toisaalle, mutta kuitenkin pääasiassa häntä kohden jonka kanssa keskustelette?

Vaikuttaako tuohon keskustelukumppanin sukupuoli?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson.

Ihastusta katson lähinnä maanisesti.

Muuten ei vaikuta sukupuoli.

Vierailija
2/8 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Katson jokaista silmiin koska se kuuluu hyviin tapoihin ja normaaliin kommunikointiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä. Minun on helpompi ajatella mitä suustani tulee ulos, jos katselen jonnekin muualle. Onko se epäkohteliasta?

Vierailija
4/8 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän katsoa silmiin, koska olen kuullut muualle vilkuilun olevan epäkohteliasta. Silmiin katsominen on kuitenkin vaikeaa, enkä pysty keskittymään puheeseen silloin niin hyvin. Eikä riipu ihmisestä.

Vierailija
5/8 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pidän katseen tiukasti kiinni naisen silmiin kun puhun tälle enkelille työpaikalla. Olen päästä varpaisiin rakastunut tähän ihanaan naiseen. Ikävä kyllä hän on esimieheni ja varattu. Näin en voi elätellä haavetta tuoda rakkauttani häneen esille muulla tavoin. Mielestäni se olisi väärin häntä ja hänen perhettä kohtaan. Rakastan häntä ihan liian paljon tuhotakseni hänen avioliiton.

mies 40v

Vierailija
6/8 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 19:58"]

Tottakai! Katson jokaista silmiin koska se kuuluu hyviin tapoihin ja normaaliin kommunikointiin. 

[/quote] Sama täällä. Ihan helppoa on katsoa silmiin ihmisiä. Teen asiakaspalvelutyötä, joten en osaa edes pälyillä minne sattuu kun ihmisiä kuuntelen tai puhun itse.

Vierailija
7/8 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tissejä.

Vierailija
8/8 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 20:34"]

Katson tissejä.

[/quote]

Tissit on naisen sielu, vai millai se meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä