Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nirppanokka mies, ei syö perunamuusia, koska

Vierailija
19.10.2013 |

se on muka vauvojen ruokaa. Huoh. Ja kuinkahan herralle saisi perunat tarjoilla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sun miehesi? No annapa sen keksiä itse, miten laittaa itselleen ne perunansa.

Vierailija
2/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ja tarjoan vain kastiketta lautaselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, en itsekään syö perunamuussia, ällöttävää mössöä ja nimenomaan "vauvanruokaa" :D Muille kyllä tarjoilen ja ongelma ratkeaa niinkin helposti että keittämisvaiheen jälkeen otan perunan tai pari erikseen itseäni varten, lopuista tulee muusi :D Sitä en toki tajua että jos toinen nähnyt vaivaa ruuan tehdäkseen, pöytään istuja alkaa itkeä "hyi en syö"...

Vierailija
4/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 18:20"]

Sitä en toki tajua että jos toinen nähnyt vaivaa ruuan tehdäkseen, pöytään istuja alkaa itkeä "hyi en syö"...

[/quote]Pahimmillaan mies saa itkupotkuraivarikohtauksen ja kierii huutaen lattialla. Huh!

Vierailija
5/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 18:06"]

^ ja tarjoan vain kastiketta lautaselle?

[/quote]

Käske sen tehdä itse ruokansa, jos ei sun tekemät kelpaa. Niin meilläkin tehdään, mä teen joskus ruokia joita mies ei tykkää syödä, silloin se tekee itse ruokansa. Ja päinvastoin. Mikä on ongelmana?

Vierailija
6/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperseelle kermaperunoita, tietenkin.

Vierailija
7/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kelvattava kaikki mitä teen, ellei sitten joku ole mennyt pieleen valmistusvaiheessa. Kaikki on tähän saakka kunnes kelvannutkin mainiosti enkä usko, että valituksia tulee ihan heti, mies kyllä tietää, että ekasta valituksesta ruoanlaittovuoro siirtyy automaattisesti hänelle.

Vierailija
8/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä isken sille pari isoa perunaa kouraan ja tehköön sitten vaikka veneperunoita uunissa. ap

Vierailija
9/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge peruna sen anukseen.

Vierailija
10/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ei se anna, muutoin hyvä ehdotus.

Vierailija
11/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan erityisesti piittaa pottumuusista, lapsissa se on saanut aikaan jonkinlaista kakomisrefleksiäkin aiemmin, joten sitä ei tehdä. En minäkään ymmärrä miksi sitä pitäisi tehdä, paitsi ehkä jauhelihapottumuusilaatikkoa varten, joka onkin ainoa muusin muoto jota edes kaksi perheenjäsentä meillä tykkää syödä. Senkin voi tehdä pussista.

Vierailija
12/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki vaan kaikista ruoista tykkää, eikä sen nyt pitäisi olla mikään ongelma. Itse en syö muusin lisäksi keitettyä perunaakaan. Yleensä en syö perunaa ruoan kanssa missään muodossa. Miksi ihmeessä tarvisi? 

Vierailija
13/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi pussiperunamuussi. mut mä teen parasta muussia!  sano miehellesi että tänään syöt tätä, huomenna muuta.

Vierailija
14/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräillä kutsuilla oli mukana nirppanokka mies. Tarjolla oli poronkäristystä ja perunamuusia kaikkine muine asiaankuuluvine höysteineen, niin parikymmenpäisestä porukasta yhden nirppanokan täytyi saada hänen mielestään vauvan ruuan sijaan kokonaisia perunoita.

Vierailija
15/15 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nirppanokka vaimo ei syö perunamuusia. Ei taida olla sukupuoli sidonnainen asia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme