Jaaha, näin vaan se tämäkin perhe hajoaa
Onhan tässä ongelmia ollut jo pidempään, mutta kuvittelin miehen pitävänsä sanansa, kun kerran avioliitossakin ollaan. Nähtävästi hänelle kuitenkin riittää ainaiset riitamme ja haluaakin nyt muuttaa erilleen.
Olen jotenkin aivan lamaantunut.
Kommentit (42)
Pienet ovat ap:n murheet ja aika pienestä teillä ero tulee jos kerran tulee! Jos joku kaksi viikkoa pöydällä seissyt lempimuki saa rähinän aikaan, niin meinasitko ap löytää itsellesi paremman miehen? Olisiko mielummin parempi, että pistelisit sen pirun mukin ihan itse sinne tiskikoneeseen ja vaikka heti käytön jälkeen? Ja vaikka hoitaisit omat asiasi kuntoon etkä syyttelisi miestäsi omista asioistasi ja odotuksistasi? Jos mies tekee työnsä kunnolla, on normaali fiksu mies, niin pidä siitä kiinni äläkä valita kaikista turhuuksista mitä mieleesi nyt oman saamattomuutesi takia juolahtaa. Tai sitten voit kyllä laittaa miehesi kertoonkin, mutta älä mene itkemään hänen kaulaansa kun hän löytää jonkun sinua paremman. Uskomatonta taas kerran, vain av:lla...
Ahh, miehesi kuulostaa juuri minulle sopivalta :-) Minä en ole turhan tarkka siivouksen suhteen, eikä kävisi mielessäkään nalkuttaa jostain tiskaamattomasta teekupista.