miksi niin moni luulee että on seksikästä kun törröttää huulilla?
varsinkin nuoret näköjään ajattelee näin. On yksi fb-kaveri joka jo yli 30vee ja oikeesti - joka kuvassa (niitä on varmasti yli 50kpl) törröttää huulilla niin että -----eeeeh....naurettavan näköistä eikä edes hyvännäköistä, vaan teeskentelyä niin että loistaa oikein....
Kommentit (16)
Mä näkisin tuon merkillisen tavan olla valokuvissa melko kätevänä pikaälykkyystestinä. Ei voi liikkua kovin paljon nohevia ajatuksia siellä naisen nupperossa, jos toi huulten absurdi töröttäminen on se joku juttu, ja ihan vielä aikuisenakin. Tosi nättiäkin ja kaikkea... voi apua.
Olen miettinyt samaa ja sitä, mistä koko villitys edes on lähtenyt? Kai sillä halutaan korostaa huulia tms?
Se lähti Brigitte Bardotista. Syyttäkää häntä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:27"]
Se lähti Brigitte Bardotista. Syyttäkää häntä.
[/quote]
Eipä muistaakseni ainakaan 80- tai 90-luvulla ollut moinen huulten törröttely muodissa, tosin eipä silloin ollutkaan mitään kamerakännyköitä tai somea, josta voisi asian käydä toteamassa. Vai muistaako joku jonkun julkkiksen tms. noilta vuosilta, joka olisi törrötellyt huuliaan? Samantha Fox/Sabrina tms.?
Oikein tehtynä seksikäs, mutta ylivedettynä semmoinen ankkanaama.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:40"]
[/quote]
Näytä mulle esimerkki oikein tehdystä törrötyksestä!!!
Marilyn tuon aloitti, syyttäkää sitä.
http://picchore.com/wp-content/uploads/2011/01/marilyn-monroe-duckface.jpg
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:44"]
[/quote]
[/quote]
Hyvä kun varta vasten lähtee etsimään niin alkaa naurattamaan koko juttu. Joskus Uutisvuodossa Viivi Pumpanen näytti että miten se törröttäminen tehdään oikein.. mutta eipä löydy nyt tähän hätään.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:44"]
[/quote]
[/quote]
Hyvä kun varta vasten lähtee etsimään niin alkaa naurattamaan koko juttu. Joskus Uutisvuodossa Viivi Pumpanen näytti että miten se törröttäminen tehdään oikein.. mutta eipä löydy nyt tähän hätään.
[/quote]
Luultavasti niin että huulet on vähän raollaan, suu on rento ja ilme näyttää vähän kiihottuneelta. Siis sellainen ilme kuin Angelina Joliella on koko ajan.
Ja Marilyn Monroe oli ensimmäinen duckface.
En ymmärrä. Näyttää naurettavalta kaikin tavoin. Ehkä ne kuvittelee,e ttä huulet näyttävät siten täyteläisiltä, meheviltä ja seksikkäiltä :D
Tässä ihan mielettömän upea esimerkki
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 13:21"]
varsinkin nuoret näköjään ajattelee näin. On yksi fb-kaveri joka jo yli 30vee ja oikeesti - joka kuvassa (niitä on varmasti yli 50kpl) törröttää huulilla niin että -----eeeeh....naurettavan näköistä eikä edes hyvännäköistä, vaan teeskentelyä niin että loistaa oikein....
[/quote]
Miksi jollakin on pakkomielle toisten huulien asennosta.
Onhan se..jos sinne tunkee kullin.
t. Mies
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 13:29"]
Miksi jollakin on pakkomielle toisten huulien asennosta.
[/quote]
Moi duckface, törrötä vähe huulia ja laita uutta kuvaa facebookiin.
Tuli tämä mieleen, kun joku pyysi olemaan laittamatta kännykällä näpsittyjä töröhuulikuvia. Kyllä mahtaa 10 vuoden päästä huvittaa, kun kuvia katselette :D
http://www.zergnet.com/news/69929/what-is-happening-to-this-real-housewives-stars-face