Miten paljastaa pettäjä siten, ettei itse jäisi siitä kiinni?
-Kryptinen tekstiviesti vaimolle?
-Miehen kondomi postitse heille kotiin?
Auttakaa, miten hoidan tämän? Sain tietää, että seksikumppanini on avioliitossa.
Kommentit (44)
Nojoo eiköhän kaikki arvaa ketä tekee "paljastuksen", kyseessä tuskin on mikään koko kylän palkintosonni.
Miksi sinun pitäisi mitään paljastaa jos itse jaat tavaraasi kysymättä edes perusasioita? Ja jos kyseessä on pelkkä seksikumppani niin hitonko väliä?
En voi tietää onko heillä avoin suhde vai ei. Siksi en voisi suoraan paljastaa pettämistä, koska hän saattaa kuksia vaimoa luvalla. Prepaidilla tekstari varmaan paras. Mies pyörii kuvattomalla profiililla Tinderissä ja muissakin nettipalveluissa.
En siis haluaisi jäädä kiinni tälle miehelle. Hän ei tiedä, että tiedän hänen avioliitostaan ym.
Tartuta mieheen tahallaa hajuveden tuoksua iha jopa suihkuttamalla sitä paitaan. Siitä ainaki herää epäilys
Viestintuoja ammutaan joka tapuksessa.
Laita prepaidista miehen tinderprofiilista kuvakaappaus vaimolle. Silloin tekijänä voi olla kuka tahansa.
No ihan ensimmäiseksi sinun pitää kysyä itseltäsi, että mikä on se syy, että haluat saattaa asian vaimon tietoon ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi mitään paljastaa jos itse jaat tavaraasi kysymättä edes perusasioita? Ja jos kyseessä on pelkkä seksikumppani niin hitonko väliä?
On sanonut olevansa sinkku toki. Että on eronnut. Eipä ensiksi tule epäiltyä toisen puheita.
Stringit farkkujen takataskuun toiminut aina.
Avoimessa suhteessa olevan ei tarvitse valehdella kenellekkään olevansa eronnut tai sinkku. Kyllä tuosta saa sen kuvan , että on vain mulkero mies.
Vierailija kirjoitti:
Laita prepaidista miehen tinderprofiilista kuvakaappaus vaimolle. Silloin tekijänä voi olla kuka tahansa.
Onnistuisi, mutta hänellä on se maksullinen profiili. On kertonut mulle, että on tinderissä, mutta ei tule vastaan siellä, koska hän näkyy vain niille, joista on tykännyt.
perheentuhoaja yrittää parantaa omaatuntoaan tuhoamalla perheen
Kai ap tiedät,mikä nainet olet?
Varatun miehen kanssa peuhaamisesta seuraa jossain vaiheessa elämää karma!
Vierailija kirjoitti:
En voi tietää onko heillä avoin suhde vai ei. Siksi en voisi suoraan paljastaa pettämistä, koska hän saattaa kuksia vaimoa luvalla. Prepaidilla tekstari varmaan paras. Mies pyörii kuvattomalla profiililla Tinderissä ja muissakin nettipalveluissa.
En siis haluaisi jäädä kiinni tälle miehelle. Hän ei tiedä, että tiedän hänen avioliitostaan ym.
Mitäpä veikkaat, arvaako mies sitten niin millään? Tietysti jos hän painaa puolta kylää voi olla vaikea arvata kuka hoidoista asian vaimolle kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Stringit farkkujen takataskuun toiminut aina.
harrastatko useinkin varattuja miehiä?
Vierailija kirjoitti:
No ihan ensimmäiseksi sinun pitää kysyä itseltäsi, että mikä on se syy, että haluat saattaa asian vaimon tietoon ?
Täh? Jos mun ukko kävisi vieraissa niin tietysti haluan tietää. Tietääkseni mulla on oikeus päättää (omasta elämästäni) haluanko elää pettäjän kanssa.
Kyllä se mies tietää, kuka vaimolle ilmoitti, eli kannattaa varautua seurauksiin. Toivottavasti tekevät sen jälkeen yhteisvoimin elämästäsi helvetin.
Olen itse ollut sinun tilanteessasi eli f-buddy osoittautui varatuksi. Ei käynyt mielessänikään ilmoittaa vaimolle, ei hetkeäkään. En ymmärrä, miksi olisin niin tehnyt. Miehelle sanoin, etten enää häntä halua tavata, siinä kaikki.
Oletko todella noin kateellinen, mustasukkainen ja kostonhimoinen? Miksi? Miksi sinulle ei riitä, että lopetat suhteen ja ensi kerralla selvität paremmin sänkykumppanisi taustat?
Ap. Ei, ei, ja ei. Älä sekaannu muiden asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta olin aikoinaan vuoden miehen kanssa, joka olikin varattu. Mies ei sitä huomannut kertoa, vaan soitteli pitkiä puheluita, oli luonani ainakin 1-2 yötä viikossa ja mujtenkin näimme usein. En siis huomannut edes epäillä hänen olevan kihloissa, koska hän eli kuin ei olisi toisessa parisuhteessa. Sellaisia ne jotkut ovat ja en pitänyt itseäni syyllisenä. Asian tultua ilmi meille molemmille naisille oli molempien ratkaisu pistää suhde poikki heti.
Osta prepaid ja laita siitä anonyymi viesti vaimolle. Viestiin kirjoitat jotain mistä vaimo voi löytää todisteita, esimerkiksi "lue miehesi tekstiviestit" jos tiedät että siellä on jotain.