Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljastaa pettäjä siten, ettei itse jäisi siitä kiinni?

Vierailija
13.09.2020 |

-Kryptinen tekstiviesti vaimolle?
-Miehen kondomi postitse heille kotiin?

Auttakaa, miten hoidan tämän? Sain tietää, että seksikumppanini on avioliitossa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vaimo tietää nyt jo..

Vierailija
42/44 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi paljastaa asia vaimolle? Janoatko kostoa? Haluatko tuhota toisten avioliiton? Otatko vastuun, jos asian paljastumisen seurauksena seurauksena jompi kumpi tekee vaikkapa i tse mur han? Jos pariskunnalla on lapsia, oletko ylpeä kun rikoit heidän kotinsa?

Juu, mieshän tässä oli se pahis, etkä sinä, mutta omiakin motiveja asian paljastamiseen on hyvä miettiä. Ja myöskin tekojen seurauksia. Et tule nousemaan kenekään silmissä hyväntekijän rooliin tekemäsi paljastuksen myötä. Varsinkaan jos sinulla ei edes ole kanttia tehdä sitä omalla naamallasi. Ota itsekin vastuu teoistasi, jos olet vaatimassa vastuunkantoa muilta.

Ap ei ole vastuussa mulkun tekemisistä tai hänen lähipiirinsä ongelmista. Jos mies ei nussisi ap:n ka ssa, niin hän nussisi jonkun toisen naisen kanssa, se nyt on selvä juttu.

Niinpä, ap ei ole vastuussa mulkun tekemisistä, joten ei ole hänen asiansa puuttua mulkun tekemisiin. Ap on vastuussa omista tekemisistään ja nimetön ilmianto on erittäin alhainen teko. Mutta ap taitaa olla muutenkin moraaliltaan heikko, koskapa nu ssii varattua miestä. Nimetön ilmianto kertoo ap:sta kaiken tarvittavan. Rotta mikä rotta.

Onpas törkeä kommentti, mieshän se on tässä toiminut väärin. Vaimon pitää saada tietää millainen paskiaisen kanssa on naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan ensimmäiseksi sinun pitää kysyä itseltäsi, että mikä on se syy, että haluat saattaa asian vaimon tietoon ?  

Täh? Jos mun ukko kävisi vieraissa niin tietysti haluan tietää. Tietääkseni mulla on oikeus päättää (omasta elämästäni) haluanko elää pettäjän kanssa.

Ei tuommoista "oikeutta" ole olemassakaan missään laissa :D Olet ainoastaan miehesi rehellisyyden ja suoraselkäisyyden armoilla tuossa asiassa, niin kuin me kaikki muutkin.

Vierailija
44/44 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa oman kokemukseni.

Mä olin suhteessa miehen kanssa joka ei muistanu olevansa naimisissa. Kun sitten lopulta kertoi, olin ihan rikki.

Etsin vaimon käsiini ja kerroin. En siksi, että olisin tuon miehen halunnut (petollisen valehtelijan, miksi olisin edes halunnut) vaan siksi, että satutti mua tahallaan ja mielestäni ansaitsi jäädä kiinni. Vaimo raivostui mulle, tietenkin. Haukkui ja solvasi. Otin sen tyynesti vastaan, ehkä olisin hänen sijassaan toiminu samoin.

Yrittivät korjata välejään, mutta puolen vuoden riitelyn jälkeen mies oli hakannut vaimon teho-osastolle ja liitto loppu sitte siihen. Nykyään ollaan tän vaimon (nykyisen ex vaimon) kanssa ihan ok väleissä, voisko jopa sanoa ystäviä. Että sellasta