Miksi et tykkäile hyvän ystäväsi fb-päivityksistä?
Kysyn siis ihan aidosti, jos jollakulla tällainen tilanne.
Kommentit (26)
Koska en muutenkaan tykkäile siellä kenenkään päivityksistä. Enkä mitenkään aktiivisesti seuraa edes ihmisten päivityksiä. Ne nyt tulee nähtyä väkisinkin, jotka etusivulle pöllähtävät kun kirjautuu sisään.
Lisään vielä, että on varmaan hyväkin pysyä tällä pidättyväisellä linjalla, jos jotkut vielä tosiaan laskevat ja vertailevat kenen päivityksistä tykätään ja montako kertaa... Ainakin on selkeä linja mulla -ei tykkäilyä ollenkaan.
22
Kaveri muuttui lapsen saatuaan. Lapsi sitä, lapsi tätä. Kuvia lapsesta päivittäin, joissa 70% makaa sitterissä. Valittaa kuinka hankala vauva on. Ei nuku, kitisee, varmasti on refluksiat ja muut mahdolliset taudit. Meillä yöhoidossa nukkunut ihan hyvin, eikä mitenkään normaalia enemmän pulauttele/itkeskele. Ilmeisesti pitäisi 7kk nukkua yöt putkeen. Laitetaan kuvia lapsesta sairaalassa ja dramatisoidaan kaikki. En vaan jaksa enää pistellä niitä voimahaleja ja sydämiä. :(
Muutaman hyvän kaverini päivityksistä en tykkäile, koska ne päivitykset on oikeasti mun mielestä niin huonoja ja kamalia, en tajua miten irl mukavat tyypit pystyy suoltamaan niihin ihan silkkaa kuraa.
Yks kirjoittaa kirjakielellä (!) pelkkää siirappia lapsistaan ja miehestään, ja miljoona sydäntä.. eikä se todellisuus nyt ole ihan samanlaista kuitenkaan.
Toinen taas hehkuttaa koko ajan "Tänään perhekerhoon lasten kanssa/puistoon/uimahalliin/iltaa istumaan/sukulaisiin/mihintahansa tapaamaan ihquja ystiksii! ootte parhaita!! pian uudestaan!! elämä ei olisi mitään ilman teitä! Kyllä on niiiiiiin kivaa kun ootte elämässämme, haleja kaikille!" ja tää tyyppi kuitenkin haukkuu kaikki seläntakana irl.
Yks taas ei päivitä mitään muuta kuin lapsensa allergia-asiaa. Siis joka-vitun-päivityksessä näitä allergioita, joko suoraan "kyllä on taas raastavaa tämä allergia, tänäänkin XXX itki kun ei saanut sitä tai tätä" tai sitten tungetaan mukavaankin tapahtumaan jotain allergiasta, tyyliin "oltiin tänään ulkona syömässä koko perheen kera. On se kumma, miten ei meinaa saada XXX:lle ruokaa jota tämä saisi syödä. Niin paljon rajoittaa tämä allergia :(((( " tai sitten "XXX lähti reissuun! :) Pakkasin omat eväät mukaan, kun ei kuitenkaan taas saa syödä mitään reissussa mitä muut"
Ja siis tää allergia ei oo mikään uus juttu, allergia on todettu lapsellaan jo vuosia sitten. Ymmärrän, että on raskasta, mutta ei jaksa näitä ihan jatkuvia päivityksiä aiheesta!
Koska en oikeasti tykkää sen päivityksistä. Ne ovat tylsiä ja mitäänsanomattomia. Eivät kerro mitään muuta kuin missä ihminen sattuu olemaan sillä hetkellä ja jotenkin tuntuu, että hän vain yrittää epätoivoisesti näyttää kaikille, että hänellä on mielenkiintoinen elämä. Päiviykset ärsyttävät tai suorastaan naurattavat minua. Eivät ole häntä itseään. Ovat jotakin hyväksynnän kalastelua ja sen on mielestäni pateettista. Kirjoittaisi jotakin yleisesti muitakin kiinnostavaa. Sellainen "minä olen täällä nyt" -tyyli ei kiinnosta.
Vitonen sen sanoi hyvin. Tykkään mua viihdyttävistä päivityksistä.
Mulla on stalkeri ja se tykkää, mitä vaan ikinä keksinkin seinälle laittaa. Oon tehnyt jopa testejä tuon kustannuksella. Mitä vaan laitoinkin, niin tuo tykkäs samantien kahden sekunnin viiveellä. Kerran Mä sille sitten vittuilinkin, että on se nopee kattelemaan viiden minsan koreankielisen pätkän, kun niin tykkäs, niin varmaa osaa suomentaakin. Ei se osannut, mutta ei meno ole hidastunut sillä. Nyt mä laitan siltä välillä piiloon päivityksiäni ja se joskus sitten lähettelee tekstareita tai nähdessä kyselee, kun mun seinällä ei ole viikkoon mitään tapahtunut. (kyseessä on naapuri siis) Tai sitten se kerjää tykkäämisiä postilaatikkoreissuilla.