Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et tykkäile hyvän ystäväsi fb-päivityksistä?

Vierailija
01.11.2013 |

Kysyn siis ihan aidosti, jos jollakulla tällainen tilanne.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni tekee päivityksiä joka päivä. Minusta olisi suorastaan stalkkeria tykätä jokaisesta niistä.

Vierailija
2/26 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sen tylsiä juttuja ja jankkausta ruuasta. Karppiuskikset on raivostuttavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään tykkää päivityksistä vain sen takia, että ne on kirjoittanut joku tietty tyyppi, vaan siksi, että päivitys on aidosti mielestäni hyvä. 

Vierailija
4/26 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama syy:

-en kertakaikkiaan vaan samaistu tai tykkää kaikista päivityksistä

-outoa, että ystävyys mitattaisiin tykkämisillä, siksi en edes aina lue kaikkien päivityksiä... mutta toki on fiksua olla mukana "tykkäämässä" kivoista asioista joita ystävälle tapahtuu tai kommentoida jotain.

-tosiaan en ehdi lukemaan intensiivisesti fb-tä, jotta pysyisin kärryilla kaikesta

-olen joskus vähän kade tai ärsyyntynyt  jostain asiasta, enkä siksi viitti tykätä... olen kun en ois huomannutkaan koko päivitystä.

-tarkoitus ois tykätä myöhemmin siitä, mutten muistakaan enää. En tiedä miksi en heti tykkää tai noteeraa... ehkä kyllästyttää semmoset jatkuvat tyhjänpäiväiset päivitykset, itsestä otetut kuvat päivittäin, lasten tai eläinten touhut, jos niitä näkee tai lukee monta kertaa päivässä.

-monet ihmiset on ölivena mukavampia, ku facessa tyrkyllä ollessaan. en sitte viitti tykätä feikkeilystä, vaan aidosta sen sijaan tykkään.

Vierailija
5/26 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä päivittää profiiliaan jatkuvasti, ja kaikki päivitykset ovat positiivisia, tyyliin: "Ah, kuinka elämäni on kaikin puolin niin ihanaa ja täydellistä." AINA. Ja kun tunnen ihmisen oikeasti, niin tiedän että todellisuudessa se on kaikkea muuta. Joten eikö se ole aika hassua tykätä silti aina niistä päivityksistä? Todellisuudessa en aina jaksa edes lukea niitä, koska kuulen paremmin mitä hänelle OIKEASTI kuuluu jos käyn kylässä tai soitan.

Vierailija
6/26 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän että päivitykset ei ole totta, ne on huolella suunniteltuja ja joskus jopa on "vahingossa" laittanut mun lapsen hauskan tokaisun omansa suuhun kun hakee epätoivoisesti tykkäyksiä.

Vierailija
7/26 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama syy:

-Päivitykset on tyyliin; kylläpä ramasee, taidanpa mennä punkkaan. Hyvää yötä kaikille/Hyvää huomenta kaikki ystäväni!!/Taidanpa ruveta siivoamaan, nyt perse ylös penkistä/what ever

-Jakaa miljoona kuvaa kerralla

-Päivitys ei vaan nappaa (linkittää jonkun "väärän" musalajin biisin Youtubesta tai kertoo kuinka Pikku Pekka on tehnyt tänään ekat kakat pottaan tms.).

Oikeasti, mulla on pari kaveria, jotka tekee vähintään 10 päivitystä per päivä, muutama jakaa vähintään 20 kuvaa per päivä, niin paljon postauksia jää huomaamatta, mä kun en jaksa katsoa tota uutisvirtaa päivittäin (ja täytyy kyllä sanoa, etten jaksa katsoa sitä edes joka viikko..).

Vierailija
8/26 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:42"]

En yleensäkään tykkää päivityksistä vain sen takia, että ne on kirjoittanut joku tietty tyyppi, vaan siksi, että päivitys on aidosti mielestäni hyvä. 

[/quote]

Sama.

Vierailija
9/26 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole oikeasti niin hyvä ystävä

Vierailija
10/26 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps toi eka...X) Mulla kans ainakin yks ystävä joka päivittää samaan tyyliin. Tavallaan välillä haluis tykätä sen päivityksistä, koska haluaa olla tekemisissä, mutta kun ne on niin kuolettavan tylsiä aivopieruja....

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:53"]

Muutama syy:

-Päivitykset on tyyliin; kylläpä ramasee, taidanpa mennä punkkaan. Hyvää yötä kaikille/Hyvää huomenta kaikki ystäväni!!/Taidanpa ruveta siivoamaan, nyt perse ylös penkistä/what ever

-Jakaa miljoona kuvaa kerralla

-Päivitys ei vaan nappaa (linkittää jonkun "väärän" musalajin biisin Youtubesta tai kertoo kuinka Pikku Pekka on tehnyt tänään ekat kakat pottaan tms.).

Oikeasti, mulla on pari kaveria, jotka tekee vähintään 10 päivitystä per päivä, muutama jakaa vähintään 20 kuvaa per päivä, niin paljon postauksia jää huomaamatta, mä kun en jaksa katsoa tota uutisvirtaa päivittäin (ja täytyy kyllä sanoa, etten jaksa katsoa sitä edes joka viikko..).

[/quote]

Vierailija
11/26 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook tykkäykset ova feikkejä ja pinnallisia.

Vierailija
12/26 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. Onkohan meillä sama kaveri :D

Listasta unohtui nämä "kaiken kertoja" kaverit eli ne, jotka päivittää kaikki sairaudet. Tyyliin; nyt meillä oksentaa sitten koko tenavalauma/nyt ripuloi sitten koirakin/kylläpä on kiva olla oksutaudissa/melkeen ehdin tänään vessaan/ei kannata pieraista vatsataudissa/what ever (oikeasti, mä en tajua, miten joku aikuinen ihminen luulee, että jotain kiinnostaa hänen oksu- tai räkätaudit, joita tuntuu siinä perheessä olevan viikottain.

Vierailija
13/26 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin 13! Mitä niihin voi kommentoida? Jaksamista koko perheelle ny? 

Vierailija
14/26 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ystäväni on facebookissa, mutta minä en :-)

Vierailija
15/26 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla in elämä, muuta ei facessa

Vierailija
16/26 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla in elämä, muuta ei facessa

Vierailija
17/26 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 00:06"]

Just niin 13! Mitä niihin voi kommentoida? Jaksamista koko perheelle ny? 

[/quote]

Sitä mäkin aina ihmettelen, että mitä noille voi vastata. Jotkut kyllä näyttää tykkäävän (noistakin) päivityksistä.

Toki joskus saatan laittaa esim. "voimia" tms. kun joku kaveri päivittää esim. "jahas, nyt sitten kuopuksellakin vesirokko/oksutauti tms. En mä olis tarvinnutkaan yöunia tms.".

Mutta nuo jatkuvat sairausvalitukset tympäisee.

Vierailija
18/26 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en käy fb ssa päivittäin ja silloin kun käyn en jaksa käydä läpi kaikkia päivityksiä. 

Peukutan usein ne jotka on tuoreimmat ja koskettaa mua jollain tavalla.

Muutenkaan ei juurikaan kiinnosta kuka peukuttaa ketä ja montaks tykkäystä jollain on.

Vierailija
19/26 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska koko fb on ihan naurettava juttu, ja poistuin sielta jo 2 vuotta sitten. kuka jaksaa enaa sita ihmisten feikki-elamaa, ihan oikeesti???

Vierailija
20/26 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollista :D Mulla on myös noita "taas oksu tuli kylään"-kavereita muutamia. Ei nekään sinänsä häiritse, mutta en välttämättä jaksa kommentoida päivityksiä mitenkään. Kyllä meillekin välillä oksu tulee kylään ja varmaan kaikille muillekin, joilla pieniä lapsia, mitäs sitten...

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 00:02"]

11. Onkohan meillä sama kaveri :D

Listasta unohtui nämä "kaiken kertoja" kaverit eli ne, jotka päivittää kaikki sairaudet. Tyyliin; nyt meillä oksentaa sitten koko tenavalauma/nyt ripuloi sitten koirakin/kylläpä on kiva olla oksutaudissa/melkeen ehdin tänään vessaan/ei kannata pieraista vatsataudissa/what ever (oikeasti, mä en tajua, miten joku aikuinen ihminen luulee, että jotain kiinnostaa hänen oksu- tai räkätaudit, joita tuntuu siinä perheessä olevan viikottain.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi