Miksi järjestätte näitä juhlia Suomessa, todella noloa
Golden shower -vauva kutsut jälkeen, ei todellakaan ole Suomalainentapa!!!!!!
Kommentit (25)
Golden shower -vauva kutsut. Se on amerikantapa järjestää niitä! Ei sovi SUomenkulttuuriin!!
Sanopa muuta. Eläkkeelle jäämisen kunniaksi pidetty lemon party ei myöskään kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
tai noi bachelor bayt ja muut porttari meiningit
Nyt ei taida olla termit hallussa:
golden shower = eroottiset kusileikit
baby shower = raskaalle olevalle jarjestetyt kutsut
Niinhän ystävänpäivä ja halloweenki on.
Tosin yksissäkään vauvakutsuissa en ole ollut.
Mitä muuta amerikkalaista tapaa ei saa suomessa toteuttaa? Kertokaa nyt, niin osataan olla noloja?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:23"]
Golden shower -vauva kutsut. Se on amerikantapa järjestää niitä! Ei sovi SUomenkulttuuriin!!
[/quote] Mika ihme, koskaan kuullutkaan? Golden shower on joku pissafetissi ei kylla vauvakutsut.
GOLDEN SHOWER :D Mun exällä oli pakkomielle noista, ja sillä ei todellakaan ollut mitään tekemistä lasten kastejuhlien kanssa, lasten tekemisen kanssa ehkä ;)
Olishan se aika noloa järjestää tuollaiset kutsut... Golden shower- vauva kutsut
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:23"]
[/quote] Tassa taas nakee suomalaisten Amerikkatietoutta parhaimmillaan. Monet muutkin "tiedot" samaa luokkaa.
XD Mä osallistuisin tuollaisiin silkalla mielenkiinnolla. Oma sadeasu olisi luonnollisesti mukana.
Golden shower -vauva kutsut? Mitä ihmettä? Kustaanko siellä vauvan päälle? Vai odottavan äidin? En ole koskaan kuullutkaan moisista.
On se ihan kohtelias tapa ja sitten bukkake- kukkia maljakkoon. Älä mäkätä.
Älkää nyt sekoilko termeissä. Bukkake on kakku, sellainen kermainen ja nopea.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:44"]
Älkää nyt sekoilko termeissä. Bukkake on kakku, sellainen kermainen ja nopea.
[/quote]Niin. Oikea termi on bondage.
Miten mulla on sellainen bon voyage -tunne, että näistä jenkkijuhlien vietosta on täällä riidelty aiemminkin. Saatte juhlia miten haluatte, se on ihan up yours!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:49"]
Miten mulla on sellainen bon voyage -tunne, että näistä jenkkijuhlien vietosta on täällä riidelty aiemminkin. Saatte juhlia miten haluatte, se on ihan up yours!
[/quote] Do you know what "up yours" means?
Suomeen ei sovi mitkään juhlat eikä mikään erityinen ilon pito. Synkkyys sopii Suomeen mainiosti.
oisko vaikka trolli osunnut ja uponnut!
Todella nolo oli itseasiassa tuo aloitus!
???????????????