Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutatko koskaan omia kommenttejasi?

Vierailija
01.11.2013 |

Minä peukutan, vaikka onhan se kai aika säälittävää.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firefox ja Adblock käytössä -en näe peukkuja tai muuta turhaa sälää. Ja hyvä niin.

Vierailija
2/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä, mutta en aina.

Se on jännää miten paljon ne peukut vaikuttavat mielialaan. Sitä on niin otettu jos saa muutaman kymmen + peukkua, mutta kuin maansa myynyt kun peukut on väärin päin.

Vierailija
4/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aika noloa jos on 1 tai 2 peukkua? Saatan peukuttaa jos on muutama peukku ennestään.

Vierailija
5/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peukuta, mikä teidän on suurin peukutus enkka omassa kommentissa?

Vierailija
6/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huimat 231+ ja samassa kommentissa 6- :)

Vierailija
7/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiinnostaako jotakuta noi peukut? En edes kiinnitä niihin mitään huomiota.

Vierailija
8/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peukuta. Olen kyllä joskus harkinnut. Joskus peukutan jonkun muun kommenttia vars alaspäin kaksi kertaa jos olen eri koneilla. Mutta harvoin sitäkään

Vierailija
9/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:29"]

Minulla on huimat 231+ ja samassa kommentissa 6- :)

[/quote]

Näen tänne asti kun halkeat itserakkaudesta :)

Oma enkka oli kai jotain 48 ja yksi alapeukku varmaan joltain periaatejänkääjältä.

Vierailija
10/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, miksi peukuttaisin? Toki mä ilahdun yläpeukuista mutta jos mä niitä metsästäisin, laatisin vastaukset sen mukaan minkä odottaisin massaa miellyttävän.

Joskus kun kirjoitan yleisen konsensuksen vastaisen tekstin, osaan odottaa alapeukkuryöppyä mut en mä nyt sen takia jättäisi jotain juttua kirjoittamatta tietenkään. Jos sellaiseen tekstiin saa edes jonkun yläpeukun tai hyvän vastauksen, on se paljon arvokkaampaa kuin iso liuta "jeesmiehiä" (eli -naisia).

On tää peukutussysteemi silti kiva; nekin jotka ei itse halua kirjoittaa, saa helposti äänensä kuuluville. Eikä oman juttunsa peukuttamisessa mitään pahaa ole, itte vaan pidän sitä vähän turhana. Mut ehkä joskus vielä mullakin äly välähtää tai luovuus kukkii niin hyvin että on ihan pakko peukuttaa omaakin juttua. x)

Vierailija
11/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus peukuttajan kiusaksi olen peukuttanut, kjäh kjäh

Vierailija
12/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tietty, jos ne on hyviä ja/tai olen samaa mieltä

Vierailija
13/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun luen "jonossa" kirjoituksia niin samalla peukutan jokaista joko ylös tai alaspäin ja silloin peukutan myös omia jos niitä joukossa on.

Vierailija
14/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut edes tullut ajatelleeksi että niinkin voi tehdä. Itseltäni tullut peukku ei myöskään tuottaisi minulle mitään lisäarvoa, kun eihän siitä tulisi sitä fiilistä että joku on kanssani samaa mieltä.

Joskus sillä voisi ehkä olla jopa negatiivinenkin vaikutus, sillä ainakin itse pidän ihan turhana roplata koko peukkua jos näen että jo sen viisisataa ihmistä on niin tehnyt. Enemmän innostaa ottaa kantaa jos joku juttu on mielestäni hyvä eikä kukaan muu ole siihen vielä reagoinut. Ehkä olen sitten epätavallinen?

Vierailija
15/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutan jos ne ovat järkeviä

Vierailija
16/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mitä järkee niitä on peukuttaa? Kirjoitan aika harvoin ja harkitusti ja saan yleensä peukkuja muutenkin.

Itse peukutan loistavia lohkaisuja ja silloin kun joku sanoo sata kertaa taitavammin jonkun asian mitä itsekin ajattelen.

Vierailija
17/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:57"]

Joskus kun luen "jonossa" kirjoituksia niin samalla peukutan jokaista joko ylös tai alaspäin ja silloin peukutan myös omia jos niitä joukossa on.

[/quote]

Olet tekopyhä. Kuka sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse?

Vierailija
18/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:19"]

Firefox ja Adblock käytössä -en näe peukkuja tai muuta turhaa sälää. Ja hyvä niin.

[/quote]

Minullakin on Firefox ja Adblock, mutta peukut kyllä näkyvät.

Vierailija
19/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikkein taidokkainta on vastata viestiin, eikä peukuttaa, toki jos kommunikaatiotaidot eivät salli kirjoittamista niin ymmärrettävää, mutta sitten mä oon väärällä keskustelupalstalla.

Vierailija
20/34 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä :D Koska arvaan että niin tekevät muutkin. Jos joku väittely kyseessä, niin silloin peukutan omia mielipiteitäni koska haluan olla oikeassa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän