Miksi miehet haluavat paljaalla loppuun asti?
Kävin perjantaina Tinderista löytämäni miehen luona treffeillä. Mies käyttäytyi kuin herrasmies ja tarjosi kuoharia kotonaan kynttilän valossa. Olin aika pahassa puutteessa ja päädyttiin sänkyyn jossa sain uskomatonta suuseksiä aluksi.
Tarjosin miehelle kortsua, mutta hän sanoi olevansa terve eikä temppuile kumien kanssa. Humalassa ja puutteessa suostuin tähän ja sanoin ettei laske sisään, koska en syö pillereitä.
Seksi oli uskomattoman hyvää, mutta lupauksista huolimatta hän yön aikana laski spermansa sisääni.
Yleistäminen ei koskaan ole hyvästä, mutta suurin osa miehistä tekee näin tekee....
Kommentit (27)
Kuka uskoo kenenkään olevan terve? Todistukset tiskiin ensin. Yök!
Näitä miehiä kutsutaan isäksi pian.
Koska on sinun kaltaisia jotka suostuu.
Ja tuo et kertoo olevansa tauditon nii ei pitäis koskaa uskoa. Vaikka mies sanois olevansa Neitsyt nii ei silti uskoa ettei oo tauteja. Hyvi voi olla ettei hän sitä tiä mut silti voi kantaa. Esim klamydia voi kauan olla oireettomana mut tarttuu silti.
Oma kumppanini (10 vuotta yhdessä) on todella tarkka tässä asiassa. On kuinka kännissä hyvänsä, käy jopa kesken kaiken pesemässä kätensäkin, ettei vahinkoa käy. Ja kortonki on aina käytössä alusta loppuun. Sairauteni estää lapsen yrittämisen, emme voi tietää jaksanko raskauden ja vauva-arkea, kun jo nyt on välillä jaksamisen kanssa ongelmia. Pillerit oli käytössä, mutta ne tekivät olon vielä kamalammaksi.
Koska naisen pillu tuntuu vaan paljon paremmalta ilman kumia. Itse miehenä koen sisään siementen laskemisen yhenlaiseksi naisen merkkaamiseksi ja orgasmi on kumitta paljon voimakkaampi, kun sperma saa vapaasti ruiskuta.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisen pillu tuntuu vaan paljon paremmalta ilman kumia. Itse miehenä koen sisään siementen laskemisen yhenlaiseksi naisen merkkaamiseksi ja orgasmi on kumitta paljon voimakkaampi, kun sperma saa vapaasti ruiskuta.
Olen kuullut tuon joskus ennenkin. Tulikuumalla siemenellään miehet ovat jälkeenpäin kertoneet merkanneensa minut.
Naisille vinkiksi. Mieskin on vain ihminen. Ihmisessä on outoja asioita. Kuten viettien vallan ottaminen terveen järjen sijaan.
Jos nainen päästät paljaan terskan liukumaan onteloosi, on täysin todennäköistä, ettei mies pysty edes hallitsemaan asiaa siitä eteenpäin. Luonto ottaa vallan niin sanotusti. Vaikka olisi etukäteen miten vannonut ettei sitä tapahdu. Se voi tapahtua myös ihan oikeasti vahingossakin. Tai sitten mies on vain niin "tärinöissä" ettei ymmärrä laukeamisen olevan lähempänä kuin onkaan. "vielä se yksi työntö".
Se mies saattaa siis aivan aidosti ja vilpittömästi luvata asian. Mutta kun on sielä sisällä, aivoissa vain naksahtaa jotain ja tulee sellanen "hälläväliä" asenne. Ehkä jonkinlainen lisääntymisvietti? Merkkaaminen? Kuka niitä tietää?
Miehellekin se katumus tulee yleensä vasta välittömästi asian jälkeen.
Eli nainen. Jos et halua lemmenliemiä sisääsi. Älä päästä paljasta terskaa millään syyllä työntymään onkaloosi.
Kyllä - vastuu on teillä. Kuulostaa varmasti oudolta.
p.s. tämä toimii myös käänteisesti. Jos haluat ne liemet sisääsi vaikka nk. "luomusiemennyksenä". Senkuin vain annat toosaasi paljaalle, etkä puhu mitään. Aika todennäköisesti saat aitoa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut tuon joskus ennenkin. Tulikuumalla siemenellään miehet ovat jälkeenpäin kertoneet merkanneensa minut.
Liittyy ihan evoluutiobiologiaan asia, eikä miehet oikeesti voi mitään luolamisvaistoilleen. Naisen siittäminen on miehen tärkein tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy ihan evoluutiobiologiaan asia, eikä miehet oikeesti voi mitään luolamisvaistoilleen. Naisen siittäminen on miehen tärkein tehtävä.
Tuon merkkaamis ajatuksen olen myös kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut sekä naiselta että miehiltä että jos nainen on varattu ja mies tietää sen niin miehet laukeavatkin yleensä nopeammin paljaalla naidessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut sekä naiselta että miehiltä että jos nainen on varattu ja mies tietää sen niin miehet laukeavatkin yleensä nopeammin paljaalla naidessa
Todettu on, haluavat pian, melkein hengen hädässä merkitä varatun naisen lastillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mihin tuo mahtaa perustua että mies laukeaa nopeammin varatun naisen kanssa? Sehän voi johtua ihan jännittämisestäkin
N38
Miehillä on vauvakuume?
Naisen vastuulla se ei ole mitenkään, mihin mies laukeaa.
Tai no toki nainen voi kieltäytyä jos ei halua vauvaa, mutta jos mies ihan itse vapaaehtoisesti harrastaa naisen kanssa seksiä ilman ehkäisyä, on turha märistä jos tulee sitten vauva (tai tauti).
Vierailija kirjoitti:
Naisille vinkiksi. Mieskin on vain ihminen. Ihmisessä on outoja asioita. Kuten viettien vallan ottaminen terveen järjen sijaan.
Jos nainen päästät paljaan terskan liukumaan onteloosi, on täysin todennäköistä, ettei mies pysty edes hallitsemaan asiaa siitä eteenpäin. Luonto ottaa vallan niin sanotusti. Vaikka olisi etukäteen miten vannonut ettei sitä tapahdu. Se voi tapahtua myös ihan oikeasti vahingossakin. Tai sitten mies on vain niin "tärinöissä" ettei ymmärrä laukeamisen olevan lähempänä kuin onkaan. "vielä se yksi työntö".
Se mies saattaa siis aivan aidosti ja vilpittömästi luvata asian. Mutta kun on sielä sisällä, aivoissa vain naksahtaa jotain ja tulee sellanen "hälläväliä" asenne. Ehkä jonkinlainen lisääntymisvietti? Merkkaaminen? Kuka niitä tietää?
Miehellekin se katumus tulee yleensä vasta välittömästi asian jälkeen.
Eli nainen. Jos et halua lemmenliemiä sisääsi. Älä päästä paljasta terskaa millään syyllä työntymään onkaloosi.
Kyllä - vastuu on teillä. Kuulostaa varmasti oudolta.
p.s. tämä toimii myös käänteisesti. Jos haluat ne liemet sisääsi vaikka nk. "luomusiemennyksenä". Senkuin vain annat toosaasi paljaalle, etkä puhu mitään. Aika todennäköisesti saat aitoa tavaraa.
Ei, vastuu miehen laukeamisesta on vain ja ainoastaan miehellä itsellään, ei kenelläkään muulla.
Toivottavasti yksikään nainen ei ota tosissaan tuollaista passkaa.
Sanoi olevansa terve, eikä laske sisään. OIetko ihan oikeasti 28 vuotias? Umpirakastunut teini kirjoittelee tuolla tavalla.
Jos olet aikuinen, niin onnea vaan. Sitä saa mitä tilaa. Jos yhdelle miehelle ei kelpaa kumin kanssa, niin takuulla jonossa on kymmenen muuta, joille kumi ei olisi este.
Joskus näin miehenä ihmettelen, että kuinka te naiset voitte olla niin hemmetin..... no, sanotaan nyt kauniisti, eikä tökerösti... hemmetin hyväuskoisia!
Vierailija kirjoitti:
Sanoi olevansa terve, eikä laske sisään. OIetko ihan oikeasti 28 vuotias? Umpirakastunut teini kirjoittelee tuolla tavalla.
Jos olet aikuinen, niin onnea vaan. Sitä saa mitä tilaa. Jos yhdelle miehelle ei kelpaa kumin kanssa, niin takuulla jonossa on kymmenen muuta, joille kumi ei olisi este.
Joskus näin miehenä ihmettelen, että kuinka te naiset voitte olla niin hemmetin..... no, sanotaan nyt kauniisti, eikä tökerösti... hemmetin hyväuskoisia!
Fiksut miehet kyllä tosiaan ottaa peniksen ajoissa sisältä ja päästää vatsalle. Kysymättäkin.
Ja koska tuollaisia miehiä on, en ihmettele yhtään että AP uskoi miehen sanomaan ja luotti ettei mies päästä sisälle.
Se on ihan toimiva ehkäisy olla päästämättä sisälle, ja vain typerykset eivät sitä osaa käyttää.
Varattu nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mihin tuo mahtaa perustua että mies laukeaa nopeammin varatun naisen kanssa? Sehän voi johtua ihan jännittämisestäkin
N38
Jännityksestä toki voi johtua myöskin. Mutta kai siinä on kilpailuviettiä, kiellettyä hedelmää ja mitä näitä on
Menkää miehet vasektomiaan, niin sittenhän tuossa ei ole mitään pahaa.
Sen jälkeen voi päästellä rauhassa sisään.
Olipa pil... sydäntä lämmittävä tarina <3