Pe-illan kunniaksi, kerro noloin yhden yön juttusi
Itse kerran yritin aamusella hipsiä pois, mutta etuovi takalukossa joten piti poistua terassin kautta.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 20:03"]
Joskus nuorena, ehkä jotain 17v olin tosi epävarma nuori tyttönen ja äärettömän ihastunut muutaman vuoden vanhempaan "mieheen".
Tämä "mies" oli ns. paremmista piireistä, sinkku, asui omassa kämpässään keskustassa, rahaa oli ja puitteet näyttivätkin siltä.
Eräänä iltana törmäsimme ja vietimme sen illan yhdessä. Illan lopuksi mies pyysi minut kämpilleen yöksi ja minä niin onnellisena suostuin.
Seksihän siinä taka-ajatuksena miehellä oli ja minä sen tiesin, vaan kun en ujouttani ja epävarmuuttani kehdannut miehelle kertoa menkoistani, jotka mulla oli just silloin.
Seksin jälkeen menin veskiin ja kuulin miehen kiroavan lumivalkoisia satiinilakanoitaan, jotka eivät enää olleet niin lumivalkoiset..
Tulin vessasta ja äkäinenhän mies oli, kun olin pilannut hänen vesisänkynsä uudet lakanat.
Noloa oli silloin ja toki olisi nytkin. Ehkä kuitenkin nykyään minusta olisi kertomaan menkoista..=)
[/quote]
Hihii! :D Ihme äijä kyllä, luulisi että lakanat menee yhden illan jutun jälkeen muutenkin pyykkiin...
[/quote]
Pahoin pelkään että useimmilla miehillä ne lakanat ei mene pyykkiin...
Olin ollut yli puoli vuotta selibaatissa eron jälkeen. Tapasin baarissa erään miehen ja muutamaa päivää myöhemmin tämä pyysi luokseen käymään. Tiesin tasan tarkkaan mitä tulisi tapahtumaan ja minulla oli lisäksi menkat. Menin silti. Ja voi helkuta, se halusi nuolla. Yritin estellä mutta tuloksettomasti, tämä painoi päänsä jalkoväliini. Jälkeenpäin ajateltuna tyyppi oli kyllä todella hyvä, mutta minua ällötti suunnattomasti enkä pystynyt ollenkaan nauttimaan, kun ajattelin että kohta se nousee tuolta naama veressä. Tunnelma oli auttamattomasti pilalla eikä seuraavaa kertaa tullut. Lahnasin loput ja lähdin äkkiä kotiin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:49"]
Olin ollut yli puoli vuotta selibaatissa eron jälkeen. Tapasin baarissa erään miehen ja muutamaa päivää myöhemmin tämä pyysi luokseen käymään. Tiesin tasan tarkkaan mitä tulisi tapahtumaan ja minulla oli lisäksi menkat. Menin silti. Ja voi helkuta, se halusi nuolla. Yritin estellä mutta tuloksettomasti, tämä painoi päänsä jalkoväliini. Jälkeenpäin ajateltuna tyyppi oli kyllä todella hyvä, mutta minua ällötti suunnattomasti enkä pystynyt ollenkaan nauttimaan, kun ajattelin että kohta se nousee tuolta naama veressä. Tunnelma oli auttamattomasti pilalla eikä seuraavaa kertaa tullut. Lahnasin loput ja lähdin äkkiä kotiin.
[/quote]
nolointahan tuossa oli se, että annoit ventovieraan nuolla itseäsi paljaalla
Jos mun olisi valittava kumpi on nolompaa: sanoa, että mulla on menkat miehelle vai antaa tämän miehen nuolla kuukautisveristä pilluani kallistuisin kyllä jälkimmäiseen.
No nyt näin torstai-illan kunniaksi voin kertoa omani:
Olin 17. Oli vappu ja maistelin vähän kaiken näköistä vanhempieni kaapeista/omista juomista (joita vanhempi kaveri oli hakenut). Vietimme iltaa yhdessä parin ystäväni, toisen heistä poikaystävän ja tämän työkaverin (meitä huomattavasti vanhempi) kanssa. Siitä sitten porukalla baariin päädyttiin, olin ihan tavattoman kännissä (siis oikeesti, ihan hävettää jälkikäteen), kuten olivat kaikki muutkin. En edes muista miten syntyi päätös lähtä tämän kaksi kertaa minun ikäiseni miehen kanssa hänen luokseen yöksi, mutta yhtäkkiä havahduin taksista matkalla sinne. Minun ideani se kuitenkin oli. Eihän siinä mitään, kuksittiin siinä yöllä ja sammuttiin molemmat samoin tein. Aamulla kun heräsin jouduin hetken miettimään missä olin kunnes katsoin viereeni ja muistin viettäneeni illan hänen kanssaan, seuraavaksi soitin kaverin hakemaan minut ja aloin hipihiljaa etsimään vaatteita, siinä kuitenkin edelleen hiukan humalassa kompuroin pukiessani ja mies heräsi.. Hänen ilmeensä oli sama kuin minun muutama hetki sitten ("mitä vittua"). Kuiskasin että lähden nyt ja hän onneksi vain murahti ja käänsi kylkeä.. Kavereita vähän nauratti kun olivat estelleet minua mutta päästivät kun tunsivat miehen ja tiesivät että kaikki on ok :D Tästä reissusta sain kuulla pitkään ja edelleen on hiukan kiusallista nähdä tätä miestä kaupungilla sillä muistan hänen vastustelleen ja minun suurin piirtein repineen häneltä vaatteet päältä.. Ja kännissä kuin käki, ei yhtään tapaistani mutta kai sekin piti kokea