Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pe-illan kunniaksi, kerro noloin yhden yön juttusi

Vierailija
01.11.2013 |

Itse kerran yritin aamusella hipsiä pois, mutta etuovi takalukossa joten piti poistua terassin kautta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena, ehkä jotain 17v olin tosi epävarma nuori tyttönen ja äärettömän ihastunut muutaman vuoden vanhempaan "mieheen".

Tämä "mies" oli ns. paremmista piireistä, sinkku, asui omassa kämpässään keskustassa, rahaa oli ja puitteet näyttivätkin siltä.

Eräänä iltana törmäsimme ja vietimme sen illan yhdessä. Illan lopuksi mies pyysi minut kämpilleen yöksi ja minä niin onnellisena suostuin.

Seksihän siinä taka-ajatuksena miehellä oli ja minä sen tiesin, vaan kun en ujouttani ja epävarmuuttani kehdannut miehelle kertoa menkoistani, jotka mulla oli just silloin.

Seksin jälkeen menin veskiin ja kuulin miehen kiroavan lumivalkoisia satiinilakanoitaan, jotka eivät enää olleet niin lumivalkoiset..

Tulin vessasta ja äkäinenhän mies oli, kun olin pilannut hänen vesisänkynsä uudet lakanat.

Noloa oli silloin ja toki olisi nytkin. Ehkä kuitenkin nykyään minusta olisi kertomaan menkoista..=)

Vierailija
2/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana erosin muutaman vuoden pituisesta suhteesta ja hukutin murheitani baarissa. Tapasin pariskunnan jonka mukana oli heidän sinkku ystävänsä.

Juttelin miehen kanssa koko illan, ja vaikutti oikein mukavalta ja muutama tatuointi ja musta tukka vetosivat, vaikutti oikein "miehiseltä mieheltä". Jatkoimme tämän miehen luona illan viettoa, ja pariskunnan mentyä nukkumaan päädyimme samaan sänkyyn.

Seksissä oli kamala järkytys, että mies kiljahteli kuin pikkutyttö! Alkoi yököttämään koko puuha, mutten kehdannut lopettaa keskenkään, ja kun mies tuli tämä hihkui jotain "uu jeaah baby"! Kimeästi.

Onneksi mies nukahti pian ja pääsin lähes juosten poistumaan paikalta, oli järkyttävä kokemus! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloin juttu oli se että menin sänkyyn erään exän tutun kanssa.Iskin hänet ja vasta siinä vaiheessa kun miehellä seisoi aloin miettiä,ollaanko me tavattu sittenkin jossain.Mutta ei sen kummempaa.

Vierailija
4/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä friikkauduin vuosia sitten Apulantaan ja kuuntelin yhtä ja samaa levyä läpi yön, aamulla kun heräsin, levy soi edelleen. Vasta sitten nukahdin.

Vierailija
5/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin yhden nettitutun sattumalta ensimmäistä kertaa. Olin menossa siskoni tyhjään kämppään yöksi, joten tämä tuttu sitten lähti sinne mukaan. Juotiin vähän viiniä ja päädyttiin sänkyyn. Vasta siinä tositoimissa muistin, että mulla on ihan järkky alapääkarvoitus enkä ollut käynyt suihkussa pariin päivään... Onneksi oli yö ja pimeää! Ikävä kyllä tyyppi halusi uusinnan aamulla, vähän nolotti siinä selvinpäin peitellä omaa olemusta. Luonnollisesti myös mm. säärikarvat rehottivat.

Vierailija
6/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin turhan villi puheissani ja mies luikki karkuun...

Vierailija
7/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 20:58"]

Olin turhan villi puheissani ja mies luikki karkuun...

[/quote]No kerro mitä sanoit.

Vierailija
8/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 20:03"]

Joskus nuorena, ehkä jotain 17v olin tosi epävarma nuori tyttönen ja äärettömän ihastunut muutaman vuoden vanhempaan "mieheen".

Tämä "mies" oli ns. paremmista piireistä, sinkku, asui omassa kämpässään keskustassa, rahaa oli ja puitteet näyttivätkin siltä.

Eräänä iltana törmäsimme ja vietimme sen illan yhdessä. Illan lopuksi mies pyysi minut kämpilleen yöksi ja minä niin onnellisena suostuin.

Seksihän siinä taka-ajatuksena miehellä oli ja minä sen tiesin, vaan kun en ujouttani ja epävarmuuttani kehdannut miehelle kertoa menkoistani, jotka mulla oli just silloin.

Seksin jälkeen menin veskiin ja kuulin miehen kiroavan lumivalkoisia satiinilakanoitaan, jotka eivät enää olleet niin lumivalkoiset..

Tulin vessasta ja äkäinenhän mies oli, kun olin pilannut hänen vesisänkynsä uudet lakanat.

Noloa oli silloin ja toki olisi nytkin. Ehkä kuitenkin nykyään minusta olisi kertomaan menkoista..=)

[/quote]

Hihii! :D Ihme äijä kyllä, luulisi että lakanat menee yhden illan jutun jälkeen muutenkin pyykkiin...

Vierailija
9/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin akateemikko, on munullekin joskus sattunut ja tapahtunut. Yhtenä kesäisen kauniina yönä olin saanut saaliikseni hotelli hiltonin yökerhosta tohtorismiehen. Menimme siis limusiinilla kartanolleni jatkoille. Lemmenleikkejä aloittaessamme kauhukseni huomasin, että olinkin unohtanut tamponin lemmenreikääni. Ei siinä mitään, mutta kun poistin sen, häpeäkseni paljastui, että olin tavallisten tamponien puutteessa käyttänyt nenäkäytävän takatamponia, jonka olin vastaanotoltani mukaani kahmaissut.

Tästä tavattomasta erehdyksestä julmistuneena tohtorismies otti ja poistui mutisten hiljaa itsekseen saavansa kyllä naisia, joilla on varaa ihan oikeisiinkin tamponeihin!

Arvatkaa hävettikö?

Terv. korvalääkäri numero 2.

Vierailija
10/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana ulkomailla ensimmäisessä kunnon konferenssissa työpaikan edustajana. Join itseni tukkihumalaan ja läksin näyttävästi 7 v vanhemman (myöhemmin osoittautui että perheellisen vaikka hän illan aikana mm. valehteli minulle olevansa poikamies) seksinnälkäisen naistennaurattajan matkaan, hän oli rinnakkaisorganisaatiossa johtavassa asemassa. Käyttäydyin naurettavasti koko illan. Mies puri kaulani kauheille mustelmille. Seksi oli huonoa ja riitelin siitä miehen kanssa. Nolona huivi kaulassa ja mekko tahraisena menin seuraavana aamuna luennoille kollegojen kanssa, viinalta haisten. Hirveää. Häpeän vieläkin vaikka tapahtumasta on 12 vuotta.

Vierailija
11/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sain alapeukkuja?

- säärikarvanainen

Vierailija
12/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:09"]

Vaikka olenkin akateemikko, on munullekin joskus sattunut ja tapahtunut. Yhtenä kesäisen kauniina yönä olin saanut saaliikseni hotelli hiltonin yökerhosta tohtorismiehen. Menimme siis limusiinilla kartanolleni jatkoille. Lemmenleikkejä aloittaessamme kauhukseni huomasin, että olinkin unohtanut tamponin lemmenreikääni. Ei siinä mitään, mutta kun poistin sen, häpeäkseni paljastui, että olin tavallisten tamponien puutteessa käyttänyt nenäkäytävän takatamponia, jonka olin vastaanotoltani mukaani kahmaissut.

Tästä tavattomasta erehdyksestä julmistuneena tohtorismies otti ja poistui mutisten hiljaa itsekseen saavansa kyllä naisia, joilla on varaa ihan oikeisiinkin tamponeihin!

Arvatkaa hävettikö?

[/quote]

Kuka oikein olet näistä aika harvoista akaatemikoista?  Ikääkin taitaa olla?

Vierailija
13/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:12"]

- säärikarvanainen

[/quote]Siitä uutta sketsihahmoa kehittelemään.

Vierailija
14/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut yhtään yhden yön juttua. Paitsi se eka kerta joka lopulta päätyi noin 15 vuoden yöksi. En ollut koskaan ollut naisen kanssa (30+)  ja minua paljon kokeneempi nainen vei mut sänkyynsä (pikku päihteessä, tai isommassa)... Tietäähän sen nyt (nyt jopa minäkin) mitä siitä seuraa... EI NIIN YHTÄÄN MITÄÄN.

Mutta siitä se pikku hiljaa naisen sinnikkyydestä johtuen eteni... aina eroon asti, kuten nykyään tapana.

Vierailija
15/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11=10. Sama "akateemikko" asialla.

Vierailija
16/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta otti nuorena suihin oikea lihava tyttö. Ei mikään pikkuisen pyöreä, vaan ihan ehta tonnikeiju.

Tietty juttu levisi ja arvatkaa sainko kuulla vittuilua siitä koko lukion ajan haha.

Aina kun kadulla näkyi lihava nainen, joku huusi "Kato X sun uus muija menee tuolla" voihelvetti :D

Vierailija
17/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:21"]

[/quote]

Ei ole... t. 11 joka ei ole korvalääkäri :D

Vierailija
18/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:21"]

[/quote]

Väärin. On suorastaan rikollista sekoittaa minut- aidon lääketieteen tohtoriarvon saavuttaneen- johonkin työmatkalla sekoilleen kanssa.

Vierailija
19/29 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö akateemiset oikeasti tiedä mitä Akateemikko tarkoittaa? 

Vierailija
20/29 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi