Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofia Ruusila-Nousukaisen verotiedot

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkasin verottajalle!

Vierailija
22/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi verottajalle vähän töitä tutkia noiden tyyppien veronkiertoasioita. Ainakin Sofialla on ulosotossa sievoinen summa, joka odottaa maksamista.

Miten ihmeessä pers'aukiset ostelee kalliita laukkuja ja kenkiä, sekä kaikkea muuta hömppää? Mikäli ne ovat lahjoja, niin lahjaverot on saletisti maksamatta.

Valitettavasti Sofiaa ei ole siunattu suurilla älynlahjoilla.

Kuka pölvästi menee median edustajille esittelemään kalliita asusteitaan ja kerskumaan matkustelmisistaan, kun sen omat tulot on noin hämärän peitossa? Sellaisessa tilanteessa kannattaisi napsauttaa suu suppuun ja olla ihan hissunkissun. Mitään oikeita töitä Sofia ei tee, eikä hänellä ole minkään alan koulutusta, jotta edes saisi hommia.

Noh, minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Ei verottaja tyhmä ole, vähän vaan hidas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:24"]

Voi luoja, mikä maiskutus/kielen napsutus noissa videoissa!!!

"Täs mun luiska, MAISKIS, tässä chanelin laukku, MAISKIS" ARGHHT

[/quote]

Tohon on ihan syy, arvaako kukaan mikä?

Syy maiskutteluun saattaa yhdistyä myös mysteerituloihin...

Vierailija
24/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:24"]

Voi luoja, mikä maiskutus/kielen napsutus noissa videoissa!!!

"Täs mun luiska, MAISKIS, tässä chanelin laukku, MAISKIS" ARGHHT

[/quote]

Tohon on ihan syy, arvaako kukaan mikä?

Syy maiskutteluun saattaa yhdistyä myös mysteerituloihin...

[/quote]

ottaa suihin maksusta?

Vierailija
25/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista elämää -sarjan perusteella Niko yrittää piristää Sofiaa ja heittää vitsiä ja tämä vaan valittaa pikkuasioista ja näännyttää itseensä. Nauraako se koskaan?

Vierailija
26/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:34"]

Mun mielestä outoa miten tietyt julkisuuden henkilöt pystyvät jatkuvasti kikkailemaan siten, ettei uo-velkoja lyhennellä ja tulot kyseenalaisen pienet...

[/quote]

Jos tili on koko ajan miinuksella niin voihan sitä silti käyttää ihan normaalisti. Kunhan vaan ei päästä sitä plussalle.

Vierailija
27/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mistä se maiskutus johtuu? Itse ajattelin, että nesteenpuutetta, jonkun kisan tai kuvauksen edellä.

Vierailija
28/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun mielestä kauniit nuo luputiinit Sofian jalassa. Manolo Blahnik osaa tehdä unelmakenkiä.

Vierailija
29/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivattaisko joku kasvuhormoni suuta...

Vierailija
30/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikosta on sen Tavallista Elämää-sarjan myötä saanut tosi symppiksen kuvan, ompeli jotain Sofian hajonneita kisavermeitäkin vaikkei koskaan ollut ommellut mitään ja mallaili mikä lanka sopisi parhaiten. Sofia makasi sängyssä ja marmatti että paska päivä ja pitäisikö poistaa meikit...

Vierailija
31/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:17"]

No nikohan sen elättää!

[/quote]

Minä tienaan kymppitonnin enemmän kuin NIki (joka tienasi 37 tonnia verotietojen mukaan) ja mieheni tienaa tuplasti sen mitä minä, mutta en minä pysty kymmenillä tonneilla mitään luksusmerkkiasusteita ostelemaan :D Mies nyt ostaa pari kertaa vuodessa minulle jotain kalliin puoleista laukkua, kenkiä tai koruja, mutta silti rajansa kaikella.

[/quote]

Sama juttu meillä, paitsi että omat tuloni ovat kyllä *vain* noiden Nikon ilmoitettujen tulojen luokkaa tällä hetkellä. Veroprogressio kuitenkin iskee niin kivasti jo noin 36 000 euron vuosituloista 50 000 euron vuosituloihin siirryttäessä, että ei sillä yli jäävällä summalla aleta lukuselämää kahdelle kustantamaan, vaikka oltaisiin lapsettomia ja asuttaisiin vuokralla - kokemusta tästäkin on.

Joten joku tässä kuviossa haiskahtaa...

Vierailija
32/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille nyt hei tietoa vaikka luulisi teidän tietävän kun olette muutenkin melkoisia blogihulluja.
Yhteistyö, mainostus, lahjat, lainatuotteet....niillä julkimot noita kustantaa. :)
Luuletteko, että kuuluisat näyttelijät ostavat jokaisen muotoluomuksen omaan kaappiinsa? Eiköhän siinä käydä suunnittelijoiden kanssa kauheaa sotaa siitä, kenen pukuun kukakin punaiselle matolle pukeutuu.
Sama pienemmässä mittakaavassa näiden meidän pikkujulkimoiden kanssa.

Vierailija
33/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen että mitä se raukka ostaa ruokakaupasta syödäkseen, 1600 euroa tekee ainoastaan 4,4 euroa vuorokautta kohden. Ei siinä ainakaan kovin terveellisesti voi syödä :/

Vierailija
34/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:08"]

Teille nyt hei tietoa vaikka luulisi teidän tietävän kun olette muutenkin melkoisia blogihulluja.
Yhteistyö, mainostus, lahjat, lainatuotteet....niillä julkimot noita kustantaa. :)
Luuletteko, että kuuluisat näyttelijät ostavat jokaisen muotoluomuksen omaan kaappiinsa? Eiköhän siinä käydä suunnittelijoiden kanssa kauheaa sotaa siitä, kenen pukuun kukakin punaiselle matolle pukeutuu.
Sama pienemmässä mittakaavassa näiden meidän pikkujulkimoiden kanssa.

[/quote]

Näin. Ja stten, ehkä Sofia on varakkaasta perheestä. Kun videolla esitteli laukkujaan niin Nikolta oli lahjoja ja jokin oli äidin vanha, jokin oli eka oma ostos jne.

Eikä ne mitään luksuselämää elä. Pieni kaksio vuokralla, varmaan Nikon bb-rahoilla (+laina) ostettu auto ja sitten perus puhelimet yms. jotka löytyy kaikilta. Jos noita joitain merkkikenkiä ja laukkuja ei lasketa niin ihan perustouhua. Eikä Sofian vaatteet mitään armania ole. Heillä on koirat, mutta ei lapsia.

Elävät varmaan aikalailla huolehtimatta tulevaisuudesta.

Vierailija
35/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:11"]

Enemmän ihmettelen että mitä se raukka ostaa ruokakaupasta syödäkseen, 1600 euroa tekee ainoastaan 4,4 euroa vuorokautta kohden. Ei siinä ainakaan kovin terveellisesti voi syödä :/

[/quote]

Nikon tuloilla varmaan saa Nikon vaimokin syödä raejuustoaan.

Vierailija
36/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä ihmettä selität? Mistä vedit tuon 4 euroa?

Vierailija
37/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia oli mun kans samalla luokalla yläasteella ja kyllä, jäätävä ämmä jo silloin ! Näyttäis meno vaan pahentuvan, sääli :/ 

Vierailija
38/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:18"]

[/quote]

Mitä ihmettä selität? Mistä vedit tuon 4 euroa?

[/quote]

Älä viitsi...

1600€ : 365vrk = ...... niinpä.

Vierailija
39/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:21"]Sofia oli mun kans samalla luokalla yläasteella ja kyllä, jäätävä ämmä jo silloin ! Näyttäis meno vaan pahentuvan, sääli :/ 

[/quote]

Millä tavalla jäätävä?

Vierailija
40/68 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuon kokoelman arvo on? Millä Sofia raghoittaa luxuselämänsä kun ei tienaa mitään ja mieskin on kouluja käymätön