Minulla on tunnollai kamala salaisuus
en tiedä mihin siitä kertoisin, en voi kertoa epäiyksiäni mihinkään koska minulla ei ole todisteita.
veljeni on hyvin hiljainen, yliapinoinen ja kunnollinen muuten mutta hänellä on todella huonot hermot. Hän ei naisia oikein tunnu kunniittavan, ainostaan äitiä hän kai pitää jonkilaisessa arvossa, tai on jotenkin kia riippuvainen hänestä. Noh yhteen aikaan tällä seudulla tapahtui outoja. samaan aikaan kun veljeni vieriali täällä, sattui kolme naisiin kohdistunutta väkivalta tapausta. Mies hyökkäsi pimeässä naisten kimppuun ja pahoinpiteli. Tuntomerkiti oli tumma, lihava, lyhyt ja silmälasipäinen.
Näistä tapahtumista on aikaa 3 vuotta. Nyt veli on taas käymässä, eilen illalla myöhään hän lähti taas kävelylle pimeän tultua. Kuulostanko vainoharhaiselta?
Kommentit (72)
Tapahtuiko eilisiltana jotain?
Ei toi mun mielestä ole varsinaisesti vainoharhaisuuttakaan ja varsinkin, jos nyt taas tapahtuu jotain, niin ehkäpä vaikka nimetön vihje jonnekin?
Mieti miten syytät itseäsi, jos kyseessä oikeasti on veljesi ja jää joskus jotain muuta kautta kiinni? Se, että annat nimettömän vihjeen taas sitten mahdollisesti puhdistaa veljesi maineen ja voit vain yksinäsi naurahtaa, että olitpahan vainoharhainen.
Vihjeellä siis toimit aina oikein =)
Muistan kun veli tuli ulkoa silloin eräänä yönä kun eräs nainen oli pahoinpidelty kilometrin päässä. Hän oli hyvin hermostunut, meni suoraan suihkuun kotiin päästyään, ja säpsähteli kaikkia ulkoa kantautuvia ääniä vielä seuraavana aamunakin.
Hänellä ei ole lainkaan miespuolisia ystäviä mutta meissä naispuolisissa sukulaisissa hän roikkuu kiinni kiusaksi asti. Tietysti on yksinäinen, mutta..
ap
Hyi! Sinuna kyllä alkaisin tarkkailla veljeäsi ja ilmoittaisin heti poliisille jos jotakin outoa ilmenee. Kuulostaa kyllä omituiselta, että veljesi tekisi noita rikoksia vain vieraillessaan äidillään. Nimittäiin, luulisi että hän olisi tehnyt niitä sitten kotipaikkakunnallaankin ja niistä olisi joko ollut uutisissa, tai sitten hän olisi jäänyt jo kiinni.
Joo, älä pidä sisälläsi noita epäilyksiä. Tuollainen käytös kertoo isoista henkisistä ongelmsta - ja väkivaltaisten ihmisten käytös melkein aina raaistuu. Veljesi voi raiskata tai tappaa seuraavan naisen. Ilmoita epäilysi viranomaisille - se on myös veljesi etu! Ja varmasti ainoa keino saada hänelle apua riittävässä mittakaavassa.
kaikkein oudointa oli kun veli on kadoksissa vuoden. Hän kielsi ettei häntä saa etsiä eikä saa yrittää ottaa yhtyettä mitenkään. En tiedä oliko hän silloin ulkomailla vaiko missä. Tämä on outo salaisuus. Aina kun hän tulee käymään, hän odottaa otamme hänet aina vastaan, mutta mitään itsestään hän ei muille anna.
ap
Kuulostaa kioskiromaanilta tai mielikuvituksekkaan yläkouluikäisen aineelta...
Antaisin varmaan nimettömän vihjeen poliisille, vihjepuhelinten numerot löytyy poliisin nettisivuilta.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 14:27"]kaikkein oudointa oli kun veli on kadoksissa vuoden. Hän kielsi ettei häntä saa etsiä eikä saa yrittää ottaa yhtyettä mitenkään. En tiedä oliko hän silloin ulkomailla vaiko missä. Tämä on outo salaisuus. Aina kun hän tulee käymään, hän odottaa otamme hänet aina vastaan, mutta mitään itsestään hän ei muille anna. ap[/quote]
No ei oo kyllä normaalia. Tämä yhdistettynä noihin kertomiisi epäilyihin ja tapahtumiin saisi minut kyllä mitä pikimmin ottamaan yhteyttä poliisiin, jos olisin sinä.
Eikä tässä vielä kaikki. Yksi juttu vielä, me tiedämme missä hän asuu mutta kertaakaan hän ei ole päästänyt meitä sisälle asuntoonsa. Tämä kaikki voi kuulostaa uskomattomalta, mutta totta joka sana.
ap
Nyt rupee ap menemään vähän överiksi tää tarina. Ihan kiinnostava juoni kyllä.
ei hitto... Hullua. Minä en ainakaan enää uskalla liikkua porvoossa... :DD
ei hitto... Hullua. Minä en ainakaan enää uskalla liikkua porvoossa... :DD
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 14:41"]
Nyt rupee ap menemään vähän överiksi tää tarina. Ihan kiinnostava juoni kyllä.
[/quote]
Maailma on oikeasti ihmeellisiä juttuja täynnä.
Jokuhan aina ne hulluimmatkin tuntee, ne, jotka ovat pitäneet ihmistä kellarissa vankinaan vuosikymmenen, jotka sekoavat ja ampuvat ihmisiä yms.
Mä voin hyvin kuvitella, että myös tuollainen Ap:n kertoma juttu olisi totta, ihan jo pelkästään, kun ajattelen omaa sukuani, josta löytyy vaikka mitä salaisuuksia, mielenterveysongelmia yms.
Miten niin överiksi? hän käy kyllä töissä jne. asuu alueella missä ei juurikaan töitä ole tarjolla, mutta hän on ollut aina töissä vaikka haukkuukin pomoaan kitupiiksi ja hulluksi.
Omistaa asunnon ja kesämökin.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 14:09"]en tiedä mihin siitä kertoisin, en voi kertoa epäiyksiäni mihinkään koska minulla ei ole todisteita. veljeni on hyvin hiljainen, yliapinoinen ja kunnollinen muuten mutta hänellä on todella huonot hermot. Hän ei naisia oikein tunnu kunniittavan, ainostaan äitiä hän kai pitää jonkilaisessa arvossa, tai on jotenkin kia riippuvainen hänestä. Noh yhteen aikaan tällä seudulla tapahtui outoja. samaan aikaan kun veljeni vieriali täällä, sattui kolme naisiin kohdistunutta väkivalta tapausta. Mies hyökkäsi pimeässä naisten kimppuun ja pahoinpiteli. Tuntomerkiti oli tumma, lihava, lyhyt ja silmälasipäinen. Näistä tapahtumista on aikaa 3 vuotta. Nyt veli on taas käymässä, eilen illalla myöhään hän lähti taas kävelylle pimeän tultua. Kuulostanko vainoharhaiselta? [/quote]
Kirjoita lisää. Oon varmaan vähän väsynyt tai jotain, mutta sain hyvät kikatukset noista "yliapinoinen" ja "kia riippuvainen", "veljeni vieriali" ja "tuntomerkiti" (=tiuhti ja viuhti?) sanoista:)
Joo selvää raiskaaja kamaa. Juurikin tuo roikkuminen naispuolisissa sukulaisissa kertoo tukahdetusta seksuaalisuudesta, ÄLÄ KOSKAAN JÄTÄ YKSIN LASTEN KANSSA.
Älä ny kerro mitään halloweenisatuja.
Jos nyt taas uutisoidaan vastaavasta tapauksesta, voit antaa nimettömän vihjeen poliisille. Eipä ole ainakaan sinun kontollasi enää sitten.