Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on tunnollai kamala salaisuus

Vierailija
01.11.2013 |

en tiedä mihin siitä kertoisin, en voi kertoa epäiyksiäni mihinkään koska minulla ei ole todisteita.

veljeni on hyvin hiljainen, yliapinoinen ja kunnollinen muuten mutta hänellä on todella huonot hermot. Hän ei naisia oikein tunnu kunniittavan, ainostaan äitiä hän kai pitää jonkilaisessa arvossa, tai on jotenkin kia riippuvainen hänestä. Noh yhteen aikaan tällä seudulla tapahtui outoja. samaan aikaan kun veljeni vieriali täällä, sattui kolme naisiin kohdistunutta väkivalta tapausta. Mies hyökkäsi pimeässä naisten kimppuun ja pahoinpiteli. Tuntomerkiti oli tumma, lihava, lyhyt ja silmälasipäinen.
Näistä tapahtumista on aikaa 3 vuotta. Nyt veli on taas käymässä, eilen illalla myöhään hän lähti taas kävelylle pimeän tultua. Kuulostanko vainoharhaiselta?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut vankilassa sen vuoden. Veli kuulostaa kyllä vähän Norman Batesilta tai Wolfgang Priklopililta. Mikset lähettäisi sitä vihjettä. Koska jos se on veljesi, asia pitää saada selviämään. Hän vain vahingoittaa lisää naisia eliniäksi.

Vierailija
62/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä uskaltais tehdä ilmoitusta ennenkun sais jotain viitettä hämäräperäisestä toiminnasta. Koita seurata sitä kun se lähtee retkillensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on häirikkö joka tehtailee "minulla on synkkä salaisuus"-aloituksiaan useammalle palstalle. Että ei niihin kannata uskoa, täyttä p*skaa ovat.

Vierailija
64/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttu kosahti siihen kun tämä mustalainen väitti tekevänsä töitä samalla XD

Vierailija
65/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette kaaleita tai sitten olet trolli, joka yrittää kuulostaa romanilta. Lopeta jo.

Vierailija
66/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 20:42"]

Tää juttu kosahti siihen kun tämä mustalainen väitti tekevänsä töitä samalla XD

[/quote]

Niin ja toi velikin on muka töissä. Tilastollinen mahdottomuus :D

Vierailija
67/72 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tule kertomaan kuulumiset!

Vierailija
68/72 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut hevosista... lähti raveihin... toki voi kait siell käydä vaikkei hevoset kiinnostakaan.

Vierailija
69/72 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 20:30"]

Se johtuu siitä, että hän kirjoittaa tekstinkäsittelyohjelmalla ja kopioi sieltä tekstin tänne. Ja kenties jollekin muullekin palstalle.

[/quote]

Ei, vaan asia on niin salainen, että ap:n on pakko kuiskata koko ajan.

Aivan huppuketju, tai sitten oon yliväsynyt, nauroin vedet silmissä Prisman kassa -kohdasta alkaen :D

Vierailija
70/72 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on ihmeellistä, että tässä ketjussa ap:n viestit tulevat eri fontilla kuin muiden kirjoittamat. Mstähän se johtuu?

Vierailija
71/72 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 20:25"]

Sekin on ihmeellistä, että tässä ketjussa ap:n viestit tulevat eri fontilla kuin muiden kirjoittamat. Mstähän se johtuu?

[/quote]

Oon ihmetellyt samaa.

Vierailija
72/72 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että hän kirjoittaa tekstinkäsittelyohjelmalla ja kopioi sieltä tekstin tänne. Ja kenties jollekin muullekin palstalle.