Minulla on tunnollai kamala salaisuus
en tiedä mihin siitä kertoisin, en voi kertoa epäiyksiäni mihinkään koska minulla ei ole todisteita.
veljeni on hyvin hiljainen, yliapinoinen ja kunnollinen muuten mutta hänellä on todella huonot hermot. Hän ei naisia oikein tunnu kunniittavan, ainostaan äitiä hän kai pitää jonkilaisessa arvossa, tai on jotenkin kia riippuvainen hänestä. Noh yhteen aikaan tällä seudulla tapahtui outoja. samaan aikaan kun veljeni vieriali täällä, sattui kolme naisiin kohdistunutta väkivalta tapausta. Mies hyökkäsi pimeässä naisten kimppuun ja pahoinpiteli. Tuntomerkiti oli tumma, lihava, lyhyt ja silmälasipäinen.
Näistä tapahtumista on aikaa 3 vuotta. Nyt veli on taas käymässä, eilen illalla myöhään hän lähti taas kävelylle pimeän tultua. Kuulostanko vainoharhaiselta?
Kommentit (72)
Mä en ehkä uskaltais tehdä ilmoitusta ennenkun sais jotain viitettä hämäräperäisestä toiminnasta. Koita seurata sitä kun se lähtee retkillensä?
Ap on häirikkö joka tehtailee "minulla on synkkä salaisuus"-aloituksiaan useammalle palstalle. Että ei niihin kannata uskoa, täyttä p*skaa ovat.
Tää juttu kosahti siihen kun tämä mustalainen väitti tekevänsä töitä samalla XD
Joko olette kaaleita tai sitten olet trolli, joka yrittää kuulostaa romanilta. Lopeta jo.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 20:42"]
Tää juttu kosahti siihen kun tämä mustalainen väitti tekevänsä töitä samalla XD
[/quote]
Niin ja toi velikin on muka töissä. Tilastollinen mahdottomuus :D
Ei ole kiinnostunut hevosista... lähti raveihin... toki voi kait siell käydä vaikkei hevoset kiinnostakaan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 20:30"]
Se johtuu siitä, että hän kirjoittaa tekstinkäsittelyohjelmalla ja kopioi sieltä tekstin tänne. Ja kenties jollekin muullekin palstalle.
[/quote]
Ei, vaan asia on niin salainen, että ap:n on pakko kuiskata koko ajan.
Aivan huppuketju, tai sitten oon yliväsynyt, nauroin vedet silmissä Prisman kassa -kohdasta alkaen :D
Sekin on ihmeellistä, että tässä ketjussa ap:n viestit tulevat eri fontilla kuin muiden kirjoittamat. Mstähän se johtuu?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 20:25"]
Sekin on ihmeellistä, että tässä ketjussa ap:n viestit tulevat eri fontilla kuin muiden kirjoittamat. Mstähän se johtuu?
[/quote]
Oon ihmetellyt samaa.
Se johtuu siitä, että hän kirjoittaa tekstinkäsittelyohjelmalla ja kopioi sieltä tekstin tänne. Ja kenties jollekin muullekin palstalle.
Eiköhän se ollut vankilassa sen vuoden. Veli kuulostaa kyllä vähän Norman Batesilta tai Wolfgang Priklopililta. Mikset lähettäisi sitä vihjettä. Koska jos se on veljesi, asia pitää saada selviämään. Hän vain vahingoittaa lisää naisia eliniäksi.