Minulla on tunnollai kamala salaisuus
en tiedä mihin siitä kertoisin, en voi kertoa epäiyksiäni mihinkään koska minulla ei ole todisteita.
veljeni on hyvin hiljainen, yliapinoinen ja kunnollinen muuten mutta hänellä on todella huonot hermot. Hän ei naisia oikein tunnu kunniittavan, ainostaan äitiä hän kai pitää jonkilaisessa arvossa, tai on jotenkin kia riippuvainen hänestä. Noh yhteen aikaan tällä seudulla tapahtui outoja. samaan aikaan kun veljeni vieriali täällä, sattui kolme naisiin kohdistunutta väkivalta tapausta. Mies hyökkäsi pimeässä naisten kimppuun ja pahoinpiteli. Tuntomerkiti oli tumma, lihava, lyhyt ja silmälasipäinen.
Näistä tapahtumista on aikaa 3 vuotta. Nyt veli on taas käymässä, eilen illalla myöhään hän lähti taas kävelylle pimeän tultua. Kuulostanko vainoharhaiselta?
Kommentit (72)
ok. kirjoitusvirheitä tulee kun pitää samalla hoitaa toista asiaa tässä vieressä. Hoidan asiakaspalvelua samaan aikaan.
ap
Muutenkin se että hänellä on töitä saattaa aiheuttaa katkeruutta ympäristössä mutta hän on kestänyt kaikki ennakkoluulot. Viimeksi kun kävi äidillä hän toi hänelle pakan hienoa pitsikangasta josta voi ommella paidan tms. Äiti on jo kauan toivonut sitä koska hänen edellisestä hameesta on jo aikaa. On hän sillä tavalla kiltti.
ap
Hihihi! Kuvittelen Prisman kassan, joka samalla kirjoittaa tarinoiden tarinaa luovuuden puuskassa.
Saisitko miehesi varjostamaan veljeäsi? Sillä Se selviäis.
Kuvittele sä vaan. minä hoidan mm. teidän tietokone ongelmia.
ap
Mua huolestuttaisi etenkin toi jos veljeni olisi yliapinoinen
Mä luulin koko ajan, että veli on alipainoinen.
ois aika työlästä lähteä varjostamaan, varsikin pimeällä.
ap
Apua veljesi tarvitsee. Jotenkin vain pitäisi se hänelle saada. Kuka on niin rohkea ja tekee hänestä jonkun ilmoituksen sosiaalitantoille, no ei kukaan sukulainen ainakaan. Se on kuin sinulla olisi aikapommi taskussasi, tiedät että hän voi jotain pahaa tehdä koska ei käyttäydy normaalisti mutta et tiedä minne hänestä ilmoittaisit koska pelkäät mustamaalavasi veljeä. Yritän ymmärtää. Minulla oli vastaava tilanne, purin tapauksesta lääkärille ja hän sanoi että et sinä voi mitään mitä läheisesi tekee etkä ole hänestä vastuussa. Ei se helpottanut, mutta tajusin etten voi tehdä. Ainut mitä sä voit tehdä on sanoa että sori nyt ei meille sovi tulla yökylään... jos hän siitä suuttuu, niin mitä menetät? Et mitään.
ne tuntomerkit (katsoin tuossa samalla vanhasta lehdestä) sai myös miettimään.
Luki että musta nahkatakki, mustat suorat housut, tumma tukka, ylipainoinen, n.160cm ja silmälasipäinen. Juuri tuo sama takki (tosin se on tummanruskea, saataa hämärässä näyttääkkin mustalta) hänellä on ollut jo vuosia.
Mutta jos te vain irvailette niin mitäpä minä enempää tässä..
ap
olette siis mustalaisia. veljesi oli muuten vankilassa, kun oli tuon vuoden kateissa!
Ei, emme me irvaile! Suhtaudumme asiaan vakavasti, suostumme jopa uskomaan, että takin ruskeus on niin syvää, että hämärässä vaatekappale vaikuttaa mustalta. Onpa lyhyt veli kyseessä, ei ole ihan tavallista maassamme. Oletko itsekin pienikokoinen? Jos et, oletko miettinyt sellaista vaihtoehtoa, ettei hän olekaan biologinen veljesi? Vaan ehkä jopa vaihdokas synnytyslaitokselta? Eikö tämä sopisi uudeksi käänteeksi, mikäli ideasi alkavat loppua?
En olisi huolestunut koska veljesi on tekstisi mukaan alipainoinen eikä lihava?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 15:00"]ois aika työlästä lähteä varjostamaan, varsikin pimeällä. ap[/quote]
sillä vois pelastaa pari henkirikosta jos yhden illan pinnistelis!
vaikea sanoa että älä tule koska hänellä ei muita kyläpaikkoja ole, vaikka meillä suuri suku ja monet sedät ja tädit jne. haluaisi hänet kyllä vieraakseen. Hän ei ole kiinnostunut hevosista eikä autoistakaan, joten on vähän erilainen kuin muu suku. Mutta alan kyllä oikeasti pitää häntä enemmän silmällä. Itsestään hän ei kerro, ja sen toki olen ymmärtänyt että hänellä on jonkin asteisia mt-ongelmia.
ap
aika törkeäksi tämä provo menee. Tuon pitsikankaan jälkeen jo arvasin, mihin suuntaan juttu menee.
Minä en ole sanonut että olemme mustalaisia!!!! Minä olen 165cm itse, äiti on kyllä aika lyhyt. Isä oli normaalipituinen. Hän kuoli ravihevosen alle, veljeni ei muista hänestä juuri mitään sen hän on sanonut ja on jotenkin vihainen että isä oli niin viinaanmenevä että sen vuoksi hän jäi isättömäksi pari vuotiaana. Äiti otti uuden miehen, ja isäpuoli ei koskaan oikein hyväksynyt meitä entisen avioliiton lapsia. Ehkä tässä on syytä veljen naisvihaan,. äiti piti aina miestään tärkempänä kuin meitä lapsia.
ap
tumma, lihava, lyhyt ja silmälasipäinen
Ei kyllä keltään saisikaan puuttuu vaan hikinen.