Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on tunnollai kamala salaisuus

Vierailija
01.11.2013 |

en tiedä mihin siitä kertoisin, en voi kertoa epäiyksiäni mihinkään koska minulla ei ole todisteita.

veljeni on hyvin hiljainen, yliapinoinen ja kunnollinen muuten mutta hänellä on todella huonot hermot. Hän ei naisia oikein tunnu kunniittavan, ainostaan äitiä hän kai pitää jonkilaisessa arvossa, tai on jotenkin kia riippuvainen hänestä. Noh yhteen aikaan tällä seudulla tapahtui outoja. samaan aikaan kun veljeni vieriali täällä, sattui kolme naisiin kohdistunutta väkivalta tapausta. Mies hyökkäsi pimeässä naisten kimppuun ja pahoinpiteli. Tuntomerkiti oli tumma, lihava, lyhyt ja silmälasipäinen.
Näistä tapahtumista on aikaa 3 vuotta. Nyt veli on taas käymässä, eilen illalla myöhään hän lähti taas kävelylle pimeän tultua. Kuulostanko vainoharhaiselta?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 15:19"]Minä en ole sanonut että olemme mustalaisia!!!! Minä olen 165cm itse, äiti on kyllä aika lyhyt. Isä oli normaalipituinen. Hän kuoli ravihevosen alle, veljeni ei muista hänestä juuri mitään sen hän on sanonut ja on jotenkin vihainen että isä oli niin viinaanmenevä että sen vuoksi hän jäi isättömäksi pari vuotiaana. Äiti otti uuden miehen, ja isäpuoli ei koskaan oikein hyväksynyt meitä entisen avioliiton lapsia. Ehkä tässä on syytä veljen naisvihaan,. äiti piti aina miestään tärkempänä kuin meitä lapsia. ap[/quote]

Aika hienosti keksit lisää tähän tarinaan. Itse henkkoht oottelen, milloin juttu kosahtaa. Pitää olla tarkka, jos kirjoittaa noin paljon asiaa joka viestiin. Tässä nyt esimerkiksi alat puhua naisvihasta vaikka aikasemmin kirjoitit ettei veljellä ole miespuolisia kavereita, mutta takertuu naispuolisiin sukulaisiin vähän liikaakin.

Keep your story straight!

Vierailija
42/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kerroin heti alussa että vaikka hän takertuu naissukulaisiin, ja kunnioittaa ehkä vain äitiä niin tuntuu ettei hän pidä naisista. Joskus kerran kertoi että joku nainen oli yrittänyt ajaa (vahinkohan se tietty oli) hänen autonsa kylkeen, olisi tehnyt kuulema mieli vetää sitä turpaan sitä huoraa ja oli tosi raivoissan huoritteli ja lehmitteli tuntematonta naista,.
Miehiin ei ehkä vaan luota, heikko itsetunto en minä tiedä..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä huolestuttavalta, pidä toki silmällä! Ja kerro lisää? Eikö millään saisi selville missä veljesi oli vuoden jos sitä alkaisi urkkimaan? Ja millä lailla veljesi outolintu-omituisuudet ilmenee?

Vierailija
44/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on siis 40v. eikä ole koskaan seurustellut tai edes tapaillut ketään naista.,

ap

Vierailija
45/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, jos tämä kaikki kertomasi on totta, niin miksi ihmeessä selittelet ja kertoilet enempää tällä palstalla? Itsehän tiedät mikä on totuus, siinä tapauksessa sanoisin että jopa sun kansalaisvelvollisuutesi olisi antaa poliisille jonkunlainen vihje veljestäsi.

Vierailija
46/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 15:12"]

En olisi huolestunut koska veljesi on tekstisi mukaan alipainoinen eikä lihava?

[/quote]

Häh, eikö ollut.

Vierailija
47/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän kyllä aika outo lintu kuten huomaatte, mutta se on kyllä kunnioitettavaa että on aina ollut töissä. Aikaisemmin hän asusteli ympäri Suomea, lyitä aikoja, mutta palasti aina kotikonnuille.

ap

Vierailija
48/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä missä hän sen vuoden oli, ei kyllä pysty enää selvittämään. Äiti on joskus huumorin varjolla yrittänyt udella, mutta veli ei vastannut siihen mitään. Sanoi vaan että "mie ei sulle kerro mitä"..:O))

ap

Vierailija
49/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko veljesi keskituhoinen?

Vierailija
50/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on keskituhoinen?

Vierailija
51/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka tuhot ovat keskiluokkaa.

Vierailija
52/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ok. annetaan olla. Seurailen häntä tässä viikonlopun.

ap

Vierailija
53/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 15:32"]hän on siis 40v. eikä ole koskaan seurustellut tai edes tapaillut ketään naista., ap[/quote]

Tuotahan sä et muuten voi varmasti tietää, kun kerran ette juurikaan ole tekemisissä ja olihan se veli vuoden kadoksissakin. Sehän voi olla jopa aviossa ja siksi ei päästä teitä esim. kylään. Vaimo paljastuisi.

Vierailija
54/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneiden miesten asunnot ovat usein karmean siivottomia. Siksi ei ehkä päästä ketään sinne.

Esim. alkoholistisetäni kämppä oli sanoinkuvaamattoman kamala läävä kun päästiin/jouduttiin näkemään se hänen kuoltuaan. Ymmärrettiin sitten kyllä miksi ei koskaan eläessään päästänyt muita sinne.

Vierailija
55/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei ei takuulla ole naimisissa höh höh. voi olla että on vieläkin koskematon, en ainakaan yllättyisi tiedosta. Jotenkin tulen surulliseksi kun ajattelen häntä,. vaikka hän ei itse välttämättä koe elämäänsä mitenkään raskaaksi.
Mutta pitää lopetella, tuli vahingossa printattua tossa väärä lasku asiakkalle kääk!

ap

Vierailija
56/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on yleensä aika siisti, ainakin kesämökki on tiptop.

ap

Vierailija
57/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan salahomo ja asuu miesystävän kanssa, siksi se päästä ketään kotiinsa. Romanithan ei hyväksy homoutta. Siksi se on niin sekaisin päästäänkin, kun on pakko olla kaapissa.

T: Sherlokki

Vierailija
58/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä romaani ja missä? ei takuulla tee muuta kepillään kuin pissii. Eikä takuulla ole miehistä kiinnostunut. Amen.
Sanoi äsken että lähtee illalla raveihin. Minä vaan ihmettelen missä täällä on ravit.

ap

Vierailija
59/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lappeenrannasta on ravit tänään. asutteko lähellä?

Vierailija
60/72 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaiset käy raveissa.